Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dag Tomcat, ook ik zou je graag een vraag voorleggen:

Wat kan ik verwachten in mijn werk als het gaat om mogelijk instorten (financieel) van de organisatie waarvoor ik werk?

En wat kan ik verwachten op het vlak van relaties?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 10:13:

[...]





Volgens de kaarten zie je in de vriend iemand om een periode van onvrede af te sluiten, hoe het zal lopen wordt aangegeven als blind vertrouwen dat je op het goede pad zit..het wordt onzeker en je zal vertrouwen moeten houden wil je dit pad volgen



Jij zelf ligt er trouwens als iemand die de oogst binnne heeft gehaald en daar van geniet, de vriend als iemand die planmatig richting toekomst werkt...mogelijk dat je vertrouwen op dat gebied in het geding komt..Dankjewel. Mm. Daar moet ik even over nadenken. Het klopt namelijk wel een beetje wat je zegt dat ik een weg heb afgelegd en dat die weg me nu naar die vriend toe leidt. Maar ik heb geen blind vertrouwen hoor, daarom stel ik de vraag ook. Maar zeker bedankt, hier kan ik wel wat mee.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Hoi Tomcat, ik zou graag een legging willen over het contact tussen mijn moeder en mij en of het goed komt.
Beste Tomcat,



Ik weet niet of je nog kaarten legt, maar ik zou graag willen weten welke keuzes ik moet maken in mijn werk. Ik heb op dit moment teveel keuze. Kies ik een dubbele baan, een baan met twee petten of een coördinerende baan? Of start ik mijn eigen bedrijf? Niks is slecht en niks is ideaal. Help!



Honingbijtje.
Alle reacties Link kopieren
Hallo tomcat

Ik heb ook een vraag(als je nog steeds kaarten legt) ik wil graag weten of ik de juiste keuze heb gemaakt met mijn relatie.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 09:46:

[...]





Ik krijg bij de weg wel in slaan de keuze om zaken te laten lopen zoals ze gaan of om in te grijpen, volg je intuitie, alles loopt in harmonie met hoe het hoort te lopen.

De toekomst van dit pad geeft een voorzichtigheid aan wie je toelaat, iets van achterdocht of oppassen gerelateerd aan dit pad



De keuze om de niet in te slaan geeft bij mij compleetheid en een toekomst waarin je met gemak in controle bent over je leven.



Als advies bij de keuze, vergeet zaken uit het verleden die je niet meer kan veranderen en kijk vooruit.



Jij zelf ligt er als in controle, je hebt de kennis en ervaring om de zaken in goede banen te leiden, geen reden om daar aan te twijfelen



omdat je kaarten legt



pad wel inslaan is de duivel en pentakels 4

pad niet in slaan is de wereld en pentakels koningin



advies bij de keuze is bekers 5



en jij zelf ligt er als MagierAh fijn Tomcat! Ik zoek nog voor mezelf naar hoe ik het eerste deel (pad inslaan) concreet moet interpreteren. De rest is vrij duidelijk. Dank je voor de legging en duiding!
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat, wat leuk dat je kaarten legt! En zoveel reacties dat je het bij het goede eind hebt. Zou je het ook eens voor mij willen doen?

Ik zou graag willen weten waar het met mijn liefdesleven naartoe gaat . Misschien best een "brede" vraag maar hoop dat je er een antwoord op krijgt met de kaarten. Alvast heel veel dank!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 09:37:

[...]





Je lijkt materieel de boel op orde te hebben of te krijgen en toe te zijn aan een relatie, een gezin misschien maar er lijkt toch nog een aspect waar je van weet dat je in de toekomst een keuze moet maken om verder te komen. Hier kom je analytisch niet uit, je zal op goed geluk een keuze moeten maken of moeten accepteren dat het is zoals het is, in dat laatste geval zit je jezelf wel dwars maardat weet je wel.



Hallo Tomcat,

Ik krijg hier echt de rillingen van. Wat zit jij dicht in de buurt zeg! Kun je misschien nog iets vertellen over het aspect waar ik een keuze over moet maken? Alvast bedankt weer....
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 10:16:

[...]





Nu is de relatie in het teken van leren, bekwamen en in de toekomst liggen er stormachtge gebeurtenissen, onverwachte wendingen die jou de kans geven om er beter van te wordenDaar kan ik wel wat mee. En op het gebied van seks? Hoe kan ik het beste omgaan met hoe ik ons seksleven ervaar?
Don't waste your time or time will waste you.
quote:Case-je schreef op 25 februari 2017 @ 14:47:

Dag Tomcat, ook ik zou je graag een vraag voorleggen:

Wat kan ik verwachten in mijn werk als het gaat om mogelijk instorten (financieel) van de organisatie waarvoor ik werk?

En wat kan ik verwachten op het vlak van relaties?

qua werk betaald jouw investering zich beter uit dan je had kunnen hopen, richting toekomst ligr er welvaart voor het huis/gezin, dus ik zie daar geen zorgen.

relaties nu een rustige periode om bij te kome, op te laden, in de toekomst behaal je je doelen op relatievlak, inspanningen beloond als daar sprake van is.
quote:proudmama33 schreef op 25 februari 2017 @ 17:25:

Hoi Tomcat, ik zou graag een legging willen over het contact tussen mijn moeder en mij en of het goed komt.



jij wil graag een einde aan de periode van ontevredenheid, je moeder heeft teveel hooi op haar vork, ze volet zich verantwoordelijk voor zaken die niet per se voor haar zijn, die kan ze best aan anderen laten.

Er zit een wantrouwen tussen jullie, een voorzichtigheid,

Het werk positief als jullie de insteek hebben om voor elkaar te zorgen maar negatief als jullie daarbij het beiden beter willen weten en tot op detailniveau willen zeggen hoe de ander het moet doen. Leer te zorgen voor de ander zonder je teveel te bemoeien met hoe de ander iets doet



De toekomst geeft aan dat zaken op een ander manier bekeken gaan worden, dat geeft hoop op verbetering
quote:honingbijtje schreef op 25 februari 2017 @ 17:36:

Beste Tomcat,



Ik weet niet of je nog kaarten legt, maar ik zou graag willen weten welke keuzes ik moet maken in mijn werk. Ik heb op dit moment teveel keuze. Kies ik een dubbele baan, een baan met twee petten of een coördinerende baan? Of start ik mijn eigen bedrijf? Niks is slecht en niks is ideaal. Help!



Honingbijtje.



De kaarten zeggen dat je geleidelijke vooruitgang beter los kan laten, het idee dat e zaken onder controle hebt of krijgt werkt tegen je in dit vraagstuk.

Het is in je voordeel om de welvaart voor je huis/gezin voorop te stellen bij de keuze, er wrdt geadviseerd voorzichtig te zijn met wie je toelaat, wees niet te goed van vertrouwen.



De richtnig waar je naar moet kijken is waardering voor jouw inspanningen, iets dat je opbouwt en waar je waardering voor krijgt.



Het is aan jou, de toekomst geeft aan dat wat je ook kiest, je kan het en zal slagen, maar het zal soms wel even wat strijd kosten.
quote:starstruck2016 schreef op 25 februari 2017 @ 17:49:

Hallo tomcat

Ik heb ook een vraag(als je nog steeds kaarten legt) ik wil graag weten of ik de juiste keuze heb gemaakt met mijn relatie.

Alvast bedankt!volgens de kaarten wel, de keuze ligt er als een weloverwogen euze die je van alle kanten hebt bekeken en de gevolgen ervan liggen als bekroning van je werk.
quote:Sylphide75 schreef op 25 februari 2017 @ 20:13:

Hallo Tomcat, wat leuk dat je kaarten legt! En zoveel reacties dat je het bij het goede eind hebt. Zou je het ook eens voor mij willen doen?

Ik zou graag willen weten waar het met mijn liefdesleven naartoe gaat . Misschien best een "brede" vraag maar hoop dat je er een antwoord op krijgt met de kaarten. Alvast heel veel dank!Je liefdesleven volgt een pad van een lastige keuze in het verleden naar nu met gemak alles doen wat nodig, het gaat niet altijd soepel maar je hebt de kennis en eravring om ermee om te gaan en in de toekomst ligt voor anderen gaan zorgen.
quote:gewoonomdathetkan schreef op 26 februari 2017 @ 02:03:

[...]





Hallo Tomcat,

Ik krijg hier echt de rillingen van. Wat zit jij dicht in de buurt zeg! Kun je misschien nog iets vertellen over het aspect waar ik een keuze over moet maken? Alvast bedankt weer....Nee dat kan niet mee, had ik in die legging moeten doen, maar het s een keuze die je zelf wel aan voelt komen als het goed is, zo'n ding wat je een tijd kan negeren maar je weet diep van binnen dat je op een moment moet kiezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 25 februari 2017 @ 10:03:

[...]





Dit jaar weet ik iet maar er ligt in de lijn van studie/werk een feestelijke gebeurtenis die gevierd wordt gevolgd door een periode van langdurig geluk hebben, succes halen, het zit mee over een lange peridoe en dit wordt een goed moment om wat nieuws te gaan doen.



en Ja dus, had ik een tijdje terug al beantwoord.



Ik weet niet of je je mij nog kunt herinneren. We hebben voor mij gevoel maar kort samen op het topic gezeten. Mijn oude nick was een jaargetijde in het engels. Ik geloof dat jij vrij snel na die amsterdammeet je vriendin (nu misschien wel vrouw) ontmoette, terwijl ik nog een tijd doorgeschreven heb daar.



Thanks voor het leggen van de kaarten. Heeft mij altijd al geïntrigeerd. Ik heb een set kaarten liggen, maar nog niet de tijd gevonden me er echt goed in te verdiepen.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
quote:FiddlyDiddlyDoo schreef op 26 februari 2017 @ 02:07:

[...]





Daar kan ik wel wat mee. En op het gebied van seks? Hoe kan ik het beste omgaan met hoe ik ons seksleven ervaar?



Wat een leuke vraag, die heb ik volgens mij niet eerder gekregen



Je moet het niet als functioneel lange termijn proces zien maar proberen jezelf erin te ontwikkelen, een volgende fase voor jezelf zien te bereiken, wat wil jij veranderen, je mag en kan dat doen. Het is in de toekomst heel goed mogelijk dat je in staat bent om meerdere zaken in harmonie en geluk samen te brengen op dit gebied
Klaar
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat veel reacties! Zou ook graag een vraag willen stellen, maar weet niet of je nog kaarten legt?!



Het gaat erg stroef tussen mij en mijn partner, regelmatig denk ik dat ik beter af ben alleen terwijl ik hem ook weer niet kwijt wil. Maar we hebben veel ruzie en zijn samen momenteel niet gelukkig. Is er nog een toekomst voor ons?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel tomcat!
Don't waste your time or time will waste you.
quote:fee90 schreef op 22 december 2016 @ 20:49:

[...]





Muizen+Maan+Man



Stress/Rommel/Chaos/Viezigheid+Creativiteit/Dromen/Aantrekkingskracht/Erkenning/Waardering+Manspersoon/mannelijk/wederhelft



Teleurstelling en verdriet kan nog een nasleep geven of moet verwerkt worden. Tijd om de rommel op te ruimen, letterlijk zou je een grote opruiming kunnen doen om een fase achter je te laten maar voelt voor mij ook op emotioneel vlak. Maar dat gaat je zeker lukken want het beeld kan niet helderder ( tenzij je niet op mannen valt , geen idee of je een man of vrouw bent en wat je voorkeur is:P Anders heb je bij deze een ander beeld over jezelf dan je misschien dacht )

Er komt een droom uit, een geweldige wederhelft die aan alle droombeelden voldoet, chemie tot het dak, hele mooie aantrekkingskracht en passie maar ook (eindelijk) erkenning voor jou als persoon en wat je allemaal doet. Je wordt gezien en er is oprechte interesse.Wou je nog even laten weten dat dit akelig accuraat is gebleken. Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 26 februari 2017 @ 09:55:

[...]





volgens de kaarten wel, de keuze ligt er als een weloverwogen euze die je van alle kanten hebt bekeken en de gevolgen ervan liggen als bekroning van je werk.Bedankt dat klopt indd dat ik de opties van alle kanten heb bekeken.
quote:tomcat schreef op 26 februari 2017 @ 09:53:

[...]





De kaarten zeggen dat je geleidelijke vooruitgang beter los kan laten, het idee dat e zaken onder controle hebt of krijgt werkt tegen je in dit vraagstuk.

Het is in je voordeel om de welvaart voor je huis/gezin voorop te stellen bij de keuze, er wrdt geadviseerd voorzichtig te zijn met wie je toelaat, wees niet te goed van vertrouwen.



De richtnig waar je naar moet kijken is waardering voor jouw inspanningen, iets dat je opbouwt en waar je waardering voor krijgt.



Het is aan jou, de toekomst geeft aan dat wat je ook kiest, je kan het en zal slagen, maar het zal soms wel even wat strijd kosten.Tomcat bedankt! Superfijn om te horen dat het hoe dan ook goed komt, en de welvaart van mijn gezin voorop zetten is een goede graadmeter voor de keuze. Ik heb hier veel aan.
quote:-Electra- schreef op 26 februari 2017 @ 10:15:

Wauw wat veel reacties! Zou ook graag een vraag willen stellen, maar weet niet of je nog kaarten legt?!



Het gaat erg stroef tussen mij en mijn partner, regelmatig denk ik dat ik beter af ben alleen terwijl ik hem ook weer niet kwijt wil. Maar we hebben veel ruzie en zijn samen momenteel niet gelukkig. Is er nog een toekomst voor ons?Er is mogelijk nog een toekomst, er ligt iets van voor elkaar zorgen is positief, de dingen latenlopen zoals ze nu gaan is negatief, de toekomst is niet zo duidelijk, daar ligt iets van een uitnodiging of aanzoek, iets op sociaal gebied, ik weet even niet hoe dat te plaatsen maar misschien jij wel.
quote:mamavanf schreef op 26 februari 2017 @ 10:00:

[...]

Ik weet niet of je je mij nog kunt herinneren. We hebben voor mij gevoel maar kort samen op het topic gezeten. Mijn oude nick was een jaargetijde in het engels. Ik geloof dat jij vrij snel na die amsterdammeet je vriendin (nu misschien wel vrouw) ontmoette, terwijl ik nog een tijd doorgeschreven heb daar.

Gaat geen belletje rinkelen, maar leuk om nog iemand te treffen van de ouwe club Na die borrel duurde het nog een paar jaar voor ik mijn vrouw leerde kennen volgens mij..maar dat kan ook een paar maanden zijn, heb de tijdlijn niet zo heel helder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven