Jason vale 5lbs in 5 days

25-02-2017 09:25 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dit ook gedaan? Ik ben vandaag begonnen want ik wil meself 'resetten'. Zoveel ervaringen gehoord en ik wil wel eens weten hoe ik me erbij ga voelen

Ik vraag me alleen het volgende af, de recepten uit het boek zijn die voor 1 sapje of voor 2? Aangezien sap 1&4 hetzelfde zijn en sap 2&3, betekent dat dat ik voor sap 2&3 dus de dubbele hoeveelheid moet gebruiken?

Ik ben benieuwd ook naar ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioentje29 schreef op 25 februari 2017 @ 13:14:

Ehm suiker uit een appel is WEL hetzelfde voor je lichaam als suiker uit snoep. En vrijwel niemand heeft tekorten aan vitaminen en mineralen. Je moet zelf weten wat voor eetplan je wilt volgen, maar haal er dan niet van die onzin bij.

Als je het onzin vindt kun je dat dan ook onderbouwen? Kun je dan ook uitleggen hoe iemand met diabetes geneest (ja echt waar!) Na 28 dagen sapvasten?

Op welke manier is witte gerafineerde bewerkte suiker het zelfde als de natuurlijke fruitsuikers?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 februari 2017 @ 12:21:

[...]





natuurlijk kom je wel tekort. proteine, aminozuren, koolhydraten, mineralen en vitamines. waarom zou je, uit vrije keuze, je lichaam dagen ondervoeden? Weet je hoelang je daarvan moet herstellen? En normaals: afvallen zal je niet. Ja voor vijf dagen en na 10 dagen heb je minimaal 1 kilo extra mee te zeulen want jouw lijf laat zich niet resetten, die wil die tekorten weer zo snel mogelijk aanvullen

Ja want in groente zitten geen proteine aminozuren mineralen en vitamines? Haha!

Jammer dat er zoveel geroepen wordt zonder iets te onderbouwen, ik stop met dit topic. Doei!
Opname en vertering van suiker

Er wordt door het lichaam geen onderscheid gemaakt tussen van nature aanwezige of toegevoegde suiker. Alle suikers worden door het lichaam op dezelfde manier verwerkt. Ze worden door het lichaam afgebroken tot glucose, de 'brandstof' voor het lichaam, en leveren dezelfde hoeveelheid calorieën.



Dit is gewoon bewezen. Klaar.

Succes met je "reset"
Alle reacties Link kopieren
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 13:40:

[...]



Ja want in groente zitten geen proteine aminozuren mineralen en vitamines? Haha!

Jammer dat er zoveel geroepen wordt zonder iets te onderbouwen, ik stop met dit topic. Doei!Ik ben blij dat je je goed ingelezen hebt. Succes!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 25 februari 2017 @ 11:46:

Gewoon normaal eten....Precies en pas op met suiker en dierlijk vet.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 25 februari 2017 @ 10:37:

Succes. Je topic titel doet anders vermoeden.Dit ook.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 13:39:

[...]



Als je het onzin vindt kun je dat dan ook onderbouwen? Kun je dan ook uitleggen hoe iemand met diabetes geneest (ja echt waar!) Na 28 dagen sapvasten?

Op welke manier is witte gerafineerde bewerkte suiker het zelfde als de natuurlijke fruitsuikers?



Echt waar? Je beweerd dus echt dat iemand door middel van 28 dagen sapvasten kan genezen van diabetes? Heb je daar toevallig ook een bron van?



Want volgens het diabetesfonds, die daar toch wel enigzins kennis van hebben is het niet mogelijk https://www.diabetesfonds ... nezen-van-diabetes-type-2
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 13:40:

[...]



Ja want in groente zitten geen proteine aminozuren mineralen en vitamines? Haha!

Jammer dat er zoveel geroepen wordt zonder iets te onderbouwen, ik stop met dit topic. Doei!haha hoeveel essentiele vetzuren, vit E en D zitten in je groenten? hoeveel proteine? hoeveel calcium en magnesium? en reken eens uit hoeveel je dan tekort kom? ha schrikken he?
quote:stripverhaal schreef op 26 februari 2017 @ 02:13:

[...]





Echt waar? Je beweerd dus echt dat iemand door middel van 28 dagen sapvasten kan genezen van diabetes? Heb je daar toevallig ook een bron van?



Want volgens het diabetesfonds, die daar toch wel enigzins kennis van hebben is het niet mogelijk https://www.diabetesfonds ... nezen-van-diabetes-type-2bron is dat boekje natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 februari 2017 @ 02:24:

[...]



bron is dat boekje natuurlijkAaah, een gevalletje "wij van wc-eend adviseren wc-eend."
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 13:39:

[...]



Als je het onzin vindt kun je dat dan ook onderbouwen? Kun je dan ook uitleggen hoe iemand met diabetes geneest (ja echt waar!) Na 28 dagen sapvasten?

Op welke manier is witte gerafineerde bewerkte suiker het zelfde als de natuurlijke fruitsuikers?Bron? En dan niet de website zelf.
Alle reacties Link kopieren
*verkeerde post geqoute*

Precies + groep van deskundigen (cardioloog, dieëtiste, psycholoog, sportleraar) in het programma 'Hoe word ik 100'.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:stripverhaal schreef op 26 februari 2017 @ 02:13:

[...]





Echt waar? Je beweerd dus echt dat iemand door middel van 28 dagen sapvasten kan genezen van diabetes? Heb je daar toevallig ook een bron van?



Want volgens het diabetesfonds, die daar toch wel enigzins kennis van hebben is het niet mogelijk https://www.diabetesfonds ... nezen-van-diabetes-type-2Sowieso is het raar te zeggen dat iemand kan genezen van diabetes, alsof er niet verschillende soorten zijn.
Later is nu
Resetten bestaat niet.
Wat wordt er gereset aan je lichaam? Wat gebeurt er met je lichaam bij een reset?
Alle reacties Link kopieren
quote:azrielle schreef op 25 februari 2017 @ 13:39:

[...]



Als je het onzin vindt kun je dat dan ook onderbouwen? Kun je dan ook uitleggen hoe iemand met diabetes geneest (ja echt waar!) Na 28 dagen sapvasten?

Op welke manier is witte gerafineerde bewerkte suiker het zelfde als de natuurlijke fruitsuikers?



Asjeblieft. Stop. Dat jij 5 dagen lang louter sapjes wil drinken is je goed recht, maar beweer niet dat het 'gezond' is als je er overduidelijk geen snars van begrepen hebt. Bij Diabetes is er een algemeen of relatief tekort aan insuline. Bij zowel type 1 als 2 is er sprake van progressief verlies van bèta cellen in de alfvleesklier die insuline maken. Met een volwaardig (!) voedingspatroon is het wel mogelijk om de insulineresistentie, die bij type 2 optreedt, te verbeteren maar genezen is NIET mogelijk. Heb je ooit iets geleerd over objectieve bronnen?



Oh. En alle suikers worden gereduceerd tot glucose (en fructose) omdat jouw darmen alleen deze vormen op kunnen nemen.



Veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven