Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
quote:FemmeForte schreef op 25 februari 2017 @ 22:08:

Hij heeft het uitgemaakt. Al zit ik hier met tranen en doet het heel veel pijn, weet ik wel dat het zo het beste is. Diep binnen wist ik al dat het niet goed zat. Hij had ook wel tranen in zijn ogen en we hadden nog heel lang geknuffelt dus we gaan met een goed gevoel ''uit elkaar''. Ik heb totaal geen zin in dating in Tinder. Ik wil alleem maar hem, en ik denk niet dat ik zo iemand weer gaan tegen komen. Ik kijk nu voor goedkopen vlucten ergens heen waar er zon is. Gewoon met mijzelf een paar dagen weg.



Ik was er bang voor.....



Goed idee om even weg te gaan. Ga lekker uitwaaien.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 26 februari 2017 @ 00:04:

Toch even een oppepper voor ons: niets is wat het lijkt. Ook mensen die al jarenlangggg of net weer een relatie hebben loopt vaak op de klippen! Schijnt tot je dertigste vaker te gebeuren. Échte relaties zijn tegenwoordig zeldzaam.



Ik ben het met je eens. Als ik naar mijn vriendinnengroep kijk is het 50/50 single of relatie. Dus je moet het ook relativeren inderdaad. Maar de 'norm' lijkt toch wel het hebben van een relatie te zijn. Al is het, omdat het gros van de mensen daar naar verlangt.



Zelfs mijn ex-schoonmoeder was ervan overtuigd dat ik heel snel, een paar weken misschien wel, een nieuwe relatie zou hebben. Boy was she wrong



Verder vermaak ik me eigenlijk als single hartstikke prima. Ik vind het heerlijk om in m'n eentje te zijn. Maar ik gun mezelf ook heel erg een leuke vent net als iedereen om mij heen en dat drukt wel op me.



De paar mannen waarmee ik een paar maanden geleden nog intensief mee heb gedate hebben inmiddels een leuke relatie en ik niet. Dat frustreert wel. Niet om die mannen zelf, want het is niet voor niks niets geworden. Maar meer het gevoel van: waarom zij wel en ik niet?



Ik heb tinder eraf gehaald. Na ál die dates zonder succes merk ik dat ik er eigenlijk niet meer zo gelukkig van word. Ook door het gebrek aan aanbod Misschien dat ik het ooit wel weer ga installeren, maar voor nu wil ik ook leren om tevreden te zijn met het idee dat ik de komende tijd nog niemand ga ontmoeten en geen dates heb. Omdat ik, zoals jij zegt, inderdaad helemaal niet raar ben als dat niet zo is. Dat wil ik leren.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf hier wel gewoon meelezen en meeschrijven, want volgens mij ben ik wel een heuze tinderexpert inmiddels en ik vind dit weer een fijn en mooi topic nu elle een ban heeft de rust is wedergekeerd.
Alle reacties Link kopieren
@femme: och nee toch wat naar!

Neem de tijd om hier verdrietig/boos/teleurgesteld over te zijn. Even lekker weg is denk ik een goed idee, heeft Greenbean ook goed gedaan zo te lezen.



Misschien helpt het om je te beseffen dat dat conflictvermijdende gedrag van zichzelf afsluiten voor jou hoe dan ook problematisch zou zijn geweest in de toekomst. Dit was geen ideale man. Wel iemand waar je je voor open hebt gesteld en toch een paar mooie maanden mee hebt gehad, maar echt niet de laatste man op aarde waar je een dergelijke klik mee kunt hebben. Dus niet twijfelen aan jezelf of het waarom: soms werken dingen niet en jij bent meer waard dan dit.
Femme
Alle reacties Link kopieren
Even snel een knuffel voor jou Femme
Femme, hoe is het nu met me? Maak een fijn ontbijtje voor jezelf, ga de natuur in of de stad, koop iets leuks voor jezelf. Of ga lekker een boekje lezen. Spirituele boeken helpen mij momenteel heel erg, misschien voor jou ook een idee? Sterkte



Ik heb de komende week 3 dates en gisteren raakte in in een leuk gesprek met iemand die veel te ver weg woont maar die hier regelmatig in de buurt is. Die had mij een superlike gegeven en was enorm enthousiast. Wilde het liefst direct vandaag daten.

Het gesprek was op zich leuk en geanimeerd en het soort gesprek dat ik op Tinder nauwelijks heb, maar het is me ook wel duidelijk dat hij in was voor meer. Wat op zich niet erg is, maar ik weet nog even niet wat ik daarmee doe. Misschien zijn 3 dates in een week wel genoeg hehe. Morgen met de Jeepman, verheug me!



De man van gisteren laat ik even voor wat het is. Hij zat teveel te hinten op "dat wat misschien in het echt zou kunnen gaan gebeuren" als we elkaar zagen. Maakte er geen geheim van dat een avondje lol voor hem er zeker in zat. Ik vind dat niet prettig in een eerste chat dus ik laat het even zo. Bovendien lijkt het me beter dat ik eerst kijk of die andere 3 mannen misschien de moeite waard zijn en daarna pas weer verder ga kijken.
quote:Jempo schreef op 26 februari 2017 @ 00:46:

Ik blijf hier wel gewoon meelezen en meeschrijven, want volgens mij ben ik wel een heuze tinderexpert inmiddels en ik vind dit weer een fijn en mooi topic nu elle een ban heeft de rust is wedergekeerd.Heeft Elle een ban? Inderdaad is de sfeer hier nu weer fijn
Alle reacties Link kopieren
@femme



@gb leuk die 3 dates! Gewoon lekker kijken hoe het loopt toch! Man met jeep klinkt iig veelbelovend :)!



@lovestar goed dat je aan jezelf blijft denken!



@Jempo snap het wel, heb ook met vlagen zo geen zin meer in het swipen en daten. Je blijft beetje dezelfde mannen tegenkomen ook waar je al niet enthousiast over was. Beter even tijdje zonder dan en lekker op jezelf focussen indd!



Hier staat toch een 2e date gepland voor volgende week! Heb er wel zin in geloof ik
Man met jeep laat via de app weinig van zich horen, vind ik niet zo'n goed teken maar we gaan het zien.



Leuk dat er een 2e date komt mimo, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Misschien omdat de date al gepland is? Ik merk aan mezelf vaak ook dat ik mensen minder ga appen als er al een afspraak staat, gewoon zodat je nog wat te bespreken hebt tijdens date zelf. Misschien doet hij dat ook, en anders heb je nog 2 andere kanshebbers :)!
Alle reacties Link kopieren
ahhh sterkte femme komt toch hard aan.....:(
Alle reacties Link kopieren
ik begin toch ook best onzeker te worden over lopende gesprekken... als je ineens dagen niks hoort maar ze wel actief zijn op datingsites/apps weet je gewoon dat ze iemand hebben gevonden waar ze op dat moment meer mee praten. Als je dan ineens wat hoort paar dagen later weet je dat het op niks is uitgelopen :P Daarom wil ik het liefst ook zo snel mogelijk afspreken: appen kan je tot in den treuren toe volhouden maar het blijft oppervlakkig totdat je weet wie er aan de andere kant van het schermpje zit.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal! Het komt wel hard aan. Ik ging vanochtend in het bos hardlopen. Ik zit wel 6 dagen in de week in de sportschool maar ik ga echt nooit hardlopen of naar buiten dus het was een leuke verandering. Een vriendin is ook nog snel langs geweest en we hebben een tripje naar Ibiza geboekt voor over 3 weken. iets leuks om naar uit te kijken!



Greenbean ik zou gewoon wachten tot je jeepman gezien heb. Het kan wel stiller worden voor je iemand gaat ontmoeten.



Lola het is heel irritant ja! En daarom heb ik ook echt totaal geen zin in daten nu. Ik zie er echt zo tegen op, maar ik wil ook wel iemand. Gewoon iemand om leuke dingen mee te doen en mee te knuffelen, maar het lijkt zo onmogelijk ;-(
quote:Mimo87 schreef op 26 februari 2017 @ 11:36:

Misschien omdat de date al gepland is? Ik merk aan mezelf vaak ook dat ik mensen minder ga appen als er al een afspraak staat, gewoon zodat je nog wat te bespreken hebt tijdens date zelf. Misschien doet hij dat ook, en anders heb je nog 2 andere kanshebbers :)!



Ja, 3 zelfs als ik dat zou willen



Toch weet ik niet of ik er zo luchtig in kan staan als ik zou willen. Ik probeer niet te hoge verwachtingen te hebben van morgen, maar stiekem fantaseer ik wel een beetje hoe het zou zijn als er een klik is. Ik weet niet meer wie het zei, maar iemand hier schreef dat ze dates gewoon ziet als leuke ontmoetingen met mensen met ieder een eigen verhaal.

Ik deed het in eerste instantie om hier mensen te leren kennen en de taal te leren. Dan moet ik dus ook niet stiekem teleurgesteld zijn als het niets blijkt te zijn.



Geen verwachtingen dus.
Alle reacties Link kopieren
Lola; dat heb je ook nog als je hebt afgesproken met iemand en de klik was leuk en je gaat beide weer verder kijken of er nog wat leukers is.........blijf dat lastig vinden ...
Alle reacties Link kopieren
Femme: heel erg veel sterkte! En goed dat je naar Ibiza gaat over drie weken, lekker wat afleiding.



Greenbean: ik ben heel erg benieuwd naar je date met de Jeepman! Hopelijk wordt het leuk!



Ik heb binnenkort ook weer een date, mijn Tinderman heeft voorgesteld samen wat te gaan drinken. Afgelopen week echt een paar hele leuke gesprekken gehad, het voelt op papier als heel spontaan en een van de betere tinderkliks in jaren, maar ja, dat zegt weinig natuurlijk... Dit weekend ging hij een heel weekend carnavallen met vrienden dus ik stuur hem nu sinds vrijdag bewust even niets, hij zal wel druk zijn en ik wil niet claimerig overkomen. Misschien dat ik vanmiddag even kort vraag of-ie het leuk heeft.



Aan de ene kant verwacht ik niets (ik durf geen verwachtingen meer te hebben), aan de andere kant hoop ik dat er toch één keer eens een leuke date voor me zou inzitten. Ik ben alle pech op liefdes/tindergebied van de laatste jaren echt een beetje beu, wil me weer eens geliefd/gewaardeerd voelen. Besef wel dat je dat niet kan afdwingen helaas...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Hij stuurt net uit zichzelf een bericht. Is me dus niet vergeten tijdens het carnavallen. Toch stom dat je hier tegenwoordig blij mee moet zijn (zoveel mannen gehad waar je de woorden uit moest trekken...)
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasmonster: ooh dat is wel even fijn....en idd die mannen zijn schaars
Alle reacties Link kopieren
Fijn pindakaasmonster! Apart dat dat toch van die momentjes van opluchting worden he ("yes hij denkt aan me!"). Herken wel van jou en GB dat je eigenlijk niets wil verwachten maar ergens diep van binnen toch hoopt dat de volgende date de ware blijkt te zijn waardoor je er onbewust misschien toch wat minder luchtig in staat dan je zou willen?



Nu de date eenmaal besproken is hoor ik vandaag ook even niets. Afgelopen dagen volop contact. Maar moet zeggen dat ik zelf ook niet geneigd ben wat te sturen, er is immers al een datum dus spreek m dan wel.
Leuk pindakaas monster! Hopelijk komen hier binnenkort weer wat succesverhalen voorbij
Ik wil dat idee van de ware loslaten trouwens. De ware, dat ben ik gewoon zelf
quote:greenbean schreef op 26 februari 2017 @ 15:41:

Ik wil dat idee van de ware loslaten trouwens. De ware, dat ben ik gewoon zelf



Dat vind ik een hele mooie uitspraak!



En ook gelijk een TVP voor dit topic
Alle reacties Link kopieren
Mimo: wanneer staat de date?
Alle reacties Link kopieren
Haha helemaal gelijk GB!

Dinsdag is de dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven