Mijn vriend is vaag, weet me geen raad meer.

25-02-2017 22:39 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al bijna 2 jaar een aan uit relatie met mijn vriend.

Ik vond hem vanaf het begin al helemaal het einde en dat wist hij, ik deed namelijk mijn uiterste best voor hem, hij wilde eerst maar geen relatie met mij. maar het wel eerst even aan kijken, dat hield in wel de lusten niet de lasten, en ik was zo dom bezig ik wilde me bewijzen dus ik deed maar mee, maar toen kwam ik er ineens achter dat hij dus wel achter een andere dame aan zat. Ik werd hier hartstikke pissig om omdat hij me gewoon aan het lijntje zat te houden hij zei die middag namelijk nog ik wil met geen enkele vrouw op dit moment een relatie dus het ligt helemaal niet aan jou hoor, dus toen ik daarachter kwam heb ik het contact toen verbroken, paar maanden daarna weer contact met hem gekregen omdat we dezelfde vrienden hebben en elkaar steeds weer tegen komen, en toen wilde hij ineens wel een relatie met mij, ik was best blij want ik voelde nog veel voor hem maar toch irriteerde het me na een tijdje dat hij met mij nergens naartoe ging, als we ergens naartoe gingen dan was het altijd wat hij wilde, en het was altijd naar zijn vader toe omdat hij daar kon drinken tot diep in de nacht en ik dan terug kon rijden, voor de rest wist niemand echt dat wij iets hadden want hij hield het bijna geheim omdat het op fb niet mocht staan en omdat hij met mij verder nergens naartoe ging alleen bij hem in huis tv kijken, zijn actie films en thats it.

Ik deed toen alles voor hem echt alles! Zijn huishouden en mijn huishouden, eten koken, zijn boodschappen mijn boodschappen, hij wilde dat ik zijn kinderen ook maar even bij de moeder ging ophalen ik had moeder nog nooit ontmoet dus ik heb dit geweigerd, zijn weed moest ik ook halen etc.

Ik werd bijna vergeten. Het was niet leuk meer en zijn toen uit elkaar gegaan.

Hij had meteen na mij een andere meid, die relatie heeft ongeveer anderhalf maand geduurd en toen had ik ineens een appje van hem dat hij contact wilde ik heb toen gezegd dat ik het erg vind dat hij mij meteen weer moet opzoeken na een relatie, het erop lijkt dat hij me steeds maar nodig is om niet alleen te zijn en ik alles maar mag doen voor hem.

Hij zag dit niet zo en wilde zich bewijzen, nou dat doet ie een week en het gaat weer minder leuk vanaf die week, hij zoekt gelijk naar andere vrouwen als het een dag uit is bijvoorbeeld, en ik weet niet meer wat ik moet doen, ik mis hem als ik eindelijk bij hem durf weg te gaan, en als ik hem weer heb als mijn vriend dan vind ik het niks aan dan voel ik me even goed en dan heb ik het gevoel dat dit alles is, steeds wat hij wil en zelfs geen leven meer hebben, alsook weg wil gaan dan is hij extreem jaloers en is hij gelijk pissig, heel irritant en ik erger me kapot, hij is gemeen op vele fronten (zwanger van hem geweest eerste x miskraam geen respect toen, ik moest weed halen en niet janken, tweede x zwanger niet lang geleden en toen had ie me laten staan en gelijk een andere vrouw en zegt dan dat ik maar bier moet drinken dan is het zo wel weg dat kind, en hij kwam niet bij me om aan te horen wat mis was aan hem hij hield mij naar beneden verder moest ik het maar bekijken) ik ben moe van deze relatie, ik hou wel van hem maar gezond is dit niet, hij doet nu even leuk weer een week of twee en dan gaat het weer fout, gaat ie weer meteen achter andere dames aan, (naaktfoto's in zijn telefoon laatst van een dame) ik weet niet veel van narcistische mensen af maar mijn zus ziet hem dus zo.

Help wat moet ik hier toch mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 26 februari 2017 @ 01:11:

Nee ik ga zeker weten morgen echt weg, ik denk dat hij hetzelfde denkt, dat ik toch wel blijf maar ik voel me gewoon steeds sterker, ik weet dat het beter is.

Ik hoop dat je morgen nog hetzelfde gevoel hebt.

Er zijn echt leuke mannen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Lovely12 schreef op 26 februari 2017 @ 01:17:

[...]





Hij zegt dat dit door zijn verleden komt dat hij zo is, en ik dat moet accepteren, dus hij is vaag, en ja ik weet nu dat ik het niet moet pikken.





Dat is natuurlijk nooit een excuus. Als hij in het heden problemen heeft door het verleden, kan hij ook in therapie gaan o.d. Kortom: meer dan duidelijk dat hij zijn gedrag niet wil veranderen; maar dat was me al duidelijk n.a.v. je OP.

Ik hoop echt dat je dat gaat lukken (dit niet accepteren en alle contact met hem definitief verbreken). Deze vent gaat je nooit gelukkig maken; al zul je 100 jaar worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 26 februari 2017 @ 01:11:

Nee ik ga zeker weten morgen echt weg, ik denk dat hij hetzelfde denkt, dat ik toch wel blijf maar ik voel me gewoon steeds sterker, ik weet dat het beter is.



Hou vol meid.

Ik hoop dat je het echt doet.

Het leven kan zoveel leuker zijn.

En blijf hier schrijven als je het even moeilijk hebt.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd jullie op de hoogte, ik wacht tot hij eindelijk gaat slapen en hoop.dat hij morgen nog slaapt als ik weg ga, vind het wel goed zo, ik heb twee jaar te lang mijn handen uitgestoken voor deze vent, ik ben nu het liefst nog alleen, en werk dan liever aan mezelf
Alle reacties Link kopieren
Ach, je zou weer 'weed' voor hem kunnen halen. Dat vindt je geloof ik wél normaal?
Alle reacties Link kopieren
De scholen zijn weer vrij. Dus de pubers vervelen zich weer
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 26 februari 2017 @ 01:30:

Ik houd jullie op de hoogte, ik wacht tot hij eindelijk gaat slapen en hoop.dat hij morgen nog slaapt als ik weg ga, vind het wel goed zo, ik heb twee jaar te lang mijn handen uitgestoken voor deze vent, ik ben nu het liefst nog alleen, en werk dan liever aan mezelfWaarom blijf je daar? Ge nu gewoon weg
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Wauw, wat een verhaal. Weed, kinderen, 2 x zwanger??? Ga ajb heel snel weg bij deze man.
quote:Lovely12 schreef op 26 februari 2017 @ 01:30:

Ik houd jullie op de hoogte, ik wacht tot hij eindelijk gaat slapen en hoop.dat hij morgen nog slaapt als ik weg ga, vind het wel goed zo, ik heb twee jaar te lang mijn handen uitgestoken voor deze vent, ik ben nu het liefst nog alleen, en werk dan liever aan mezelfWaar wacht je nog op? Ga nu weg!
vriend is vaag, weet me geen raad meer

Had dat niet moeten zijn

Vriend is vaag, we hebben elkaar gevonden
quote:nachtvlinder1977 schreef op 26 februari 2017 @ 01:51:

[...]



Waar wacht je nog op? Ga nu weg!Ze wacht op een lief woordje van hem, zodat ze weer een excuus voor zichzelf heeft om bij die eikel te blijven.
En? Ben je vertrokken?
Alle reacties Link kopieren
Hup hup de deur uit en niet meer omkijken.
De zee is groen
Helpt het om in te lezen over narcisten?

Ik kreeg daardoor meer grip op de situatie/mezelf. Zo snapte ik onder anderen, waarom ik steeds bij hem bleef.



Ik was ook boos, ging ook weg, etc. Maaaar dat gevoel/ wat jij verslaving noemt/ had de macht over mij.



Jij kan die macht weer terugpakken. Want nu sta je even sterk in je schoenen...maar als hij je weer verleidt, vergeet je je vorige intenties. En zo kan het heel je leven doorgaan. Hij gaat die knoop niet doorhakken, dat kan jij wel doen.
Je moet kijken naar hoe hij doet.

Niet naar wat hij zegt te GAAN doen, naar wat je wenst hoe hij ooit gaat doen, wat hij soms zegt.

En neem je verlies en slik je trots in. Je hebt een beoordelingsfout gemaakt, dit is wat het is. Het verandert niet als je er veel energie in steekt en hij is die energie niet waard.

Let op je voorbehoedsmiddelen, denk aan je gezondheid, laat je testen op saoa.

Deze man is niet goed met je omgegaan en heeft jouw belang niet voor ogen.

Sterkte.
Wat moet ik hier nou mee?

Wat dacht je van het jootje laten krijgen? Daar leen je je toch niet voor
Alle reacties Link kopieren
Jij moet er niets mee maar..........laat het zelf allemaal gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen?



Zorgen dat je nooit meer zwanger van hem wordt en maken dat je weg komt, houtje tussen je tanden flink bijten, hem vergeten, opstaan en door... Hem 'Deleten' uit je gewoonte en zorgen dat je een goed leven krijgt, zo behandeld worden verdiend niemand, maar jezelf zo laten behandelen en er ook nog iedere keer naar terug gaan is super dom... Eigenlijk doet niet hij maar je jezelf de herhaling aan. Sorry misschien even hard, maar geloof me alles wordt beter als je dit achter je laat.
Hij is juist heel duidelijk. Hij wil jou niet als vriendin maar als slaafje.Dit lukt hem ook nog eens terwijl het echt een sukkel is. Bovendien heeft hij tegelijkertijd contact met andere vrouwen.



Er valt niets te twijfelen. Kappen met deze gast.
Ik geloof niet dat hij je ziet als vrienden, maar als tijdelijk neu.kpoppetje tussen zijn echte veroveringen in. Jij bent makkelijk en hij hoeft geen moeite te doen om te krijgen wat ie wil, seks en een huissloofje. Ik kan ergens nog zien waarom jij er elke keer op in gaat. Waarschijnlijk heb je niet veel vriendinnen, gebrek aan zelfvertrouwen, geen band met ouders en weinig goede voorbeelden hoe het zou moeten gaan in een relatie. Dit is niet normaal en ik hoop dat je inderdaad stopt met dit gedrag en jezelt ongelukkig maken. Je bent beter af alleen dan met deze prachtvent.
Lieve schat je houdt helemaal niet van hem, hoe kan dit nou liefde zijn als je er enkel onzeker van wordt.

Je vindt waarschijnlijk zn aandacht leuk.

Anyway, hij houdt igg niet van jou ben ik bang en ik denk niet dat je hier iets positiefs uit gaat halen.

Werk ajb aan je eigenwaarde ipv een droeftoeter die je aan het lijntje houdt.

Daar wordt je niet gelukkig van.
quote:Lavendel_Madelief schreef op 26 februari 2017 @ 08:38:





Er valt niets te twijfelen. Kappen met deze gast.

Plus 1.

Howdo toedeloe.
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon een reeks beginnersfouten die bijna iedereen maakt. Je geschonden ego maakt dat het veel langer duurt dan nodig voordat je je los kan rukken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je nu al je spullen hebt ingepakt en onderweg bent naar je eigen huis.

Blokkeer hem en ga aan jezelf werken. Zoek leuke dingen om te doen. Er bestaan heus een hoop leuke mannen.

En wees zorgvuldig met anticonceptie. Het laatste wat je wil is een kind met zo'n mafkees. Dan kom je er nooit meer vanaf!

Succes ts.
Hoop dat je weg bent inmiddels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven