Mode & Beauty alle pijlers

DM, wat zijn de aanraders?

18-02-2017 10:54 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ben ik in Duitsland en wil ik even naar de DM.

Wat zijn de absolute musts, aanraders, geweldige koopjes?
quote:Phaedra__ schreef op 21 februari 2017 @ 23:33:

Ik haat de Kruitvat.

Ik was er vandaag even, want liep er toch langs. Het pad langs het medicijnenschap was zo dichtgebouwd met manshoge rekken met meuk dat het bijna onmogelijk was om bij het schap te komen. En je vervolgens er zo dicht op moest staan dat je niet eens een overzichtbeeld kon krijgen.Ja Kruidvat is echt ongeorganiseerd. En dan hebben wij nog een wat nettere Kruidvat. De DM is echt super, brede paden, overzichtelijk ingedeeld, geen zooi.
DL is overall vriendelijker en netter vind ik. Behalve kleding koop ik daar graag. Kleding loopt vaak flink achter op trends.
Alle reacties Link kopieren
De nagellak van P2, kost maar 1,45 en is echt ongelofelijk goed, blijft lang zitten en lakt makkelijk. Ook de volume gloss voor eroverheen is geweldig, mooie glans.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
quote:Troeteltje schreef op 22 februari 2017 @ 12:17:

DL is overall vriendelijker en netter vind ik. Behalve kleding koop ik daar graag. Kleding loopt vaak flink achter op trends.Klopt met die kleding. Behalve als je naar Düsseldorf of een grote stad gaat. Daar heb je wel leuke kledingzaken (en die niet 10 jaar achterloopt)
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen met psoriaris of eczeem op de hoofdhuid:

shampoo met dode zee zout

https://www.dm.de/salthou ... rapie-p4008890006429.html

Is uit dezelfde lijn ook een douchegel van en zout kristallen voor in bad.



Is het enige dat bij mij vrij goed werkt en ook nog eens zeeeeeer betaalbaar is (andere shampoos die ik gebruikt heb kostten soms wel €20-30 per flacon, zonder dat het ook maar iets deed of verlichting bood).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wat ik er meestal haal:



- € 0,55 douchegel (de gele, melk&honing geloof ik)

- 2-in-1 douchegel voor mannen

- scheerschuim voor mannen

- scheermesjes (Wilkinson Sword, iets in die trant)

- bodylotion

- handcrème en voetcrème

- Balea anti-pickel patches

- Balea neusstrips

- Balea facewash

- OB tampons

- Gezichtsmaskers





Haarverf en nagellak gebruik ik niet, maar ook dat hebben ze in overvloed voor spotprijsjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Irish-washer-woman schreef op 22 februari 2017 @ 10:59:

[...]





Even opgezocht....



https://www.dm.de/gillett ... ingen-p7702018997022.html

12 mesjes 27,95



https://www.kruidvat.nl/g ... on-scheermesjes/p/3093252

12 mesjes normaal 59,99 maar nu in de aanbieding "slechts" 39,99



Scheelt dus buiten de aanbieding meer dan 50%......Ik gebruik van gillette mach 3 en die koop ik standaard in de aanbieding bij de kruitvat 22 st voor 45€ . Zie de aanbieding geregeld terugkomen, zelf kom ik er min een half jaar mee uit
Girls compete with each other, women empower one another
Hier Ook groot fan van de DM. Woon aan de grens dus kan gelukkig snel even gaan.



Ik ben erg tevreden over Balea. Ook de conditioner. Daarvan heb ik vaak die met kokos.

Tampons en scheermesjes haal ik er ook.



De tip van de scrub vind ik leuk. Nooit aan gedacht om die daar te halen. Binnenkort maar eens proberen.



Ow en haarlak haal ik altijd in DL. Veel goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig woon ik ook in de buurt. Gaan meestal naar emmerich. En daar haal ik dan de douche gels en de bussen schuim van kneipp.

-wattenschijfjes

-wasmiddel

-snoep staven voor mijn hamster

-shampoo scheelt best wel ik gebruik guhl of loreal elvive

-thee

-bio producten

-parfum

-wc papier.

Het huismerk balea is prima

En veel meer dingen. Gelijk ff tanken daar.

En ook bij de schoenenzaak deichman de Duitse Van Haren kan ik altijd prima slagen in de uitverkoop de laatste maanden
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben ook een groot assortiment aan natuurlijke gezichts- en huidproducten van hun eigen merk Alverde. Daarnaast ook veel biologische etenswaren, zoals mais- rijstwafels, soepen, sauzen, crackers, drankjes, chocolade, ontbijtgranen etc.



Wasmiddel is er ook goedkoop en ze hebben ook fijne babyproducten. Bij de grotere filialen hebben ze zelfs leuke babykleertjes.



Erg fijne, nette winkel!
Alle reacties Link kopieren
Ohja! Diervoeding hebben ze ook
Oh en vooral niét de Balea Deo meenemen. Alsof je poedersuiker onder je oksels sprayt. Wat een troep.
Maskertje met goud!

Lederpoets

Zonnebrandcrème

Meusli

Scheermesjes

Guhlshampoo



Ach....laat je gewoon verrassen en koop je suf. Het scheelt echt veel in vergelijking met de prijzen in NL.
Ff langs de Edeka voor Fleisch. Nederlands A kwaliteit gaat allemaal naar Duitsland. Wij eten hier de rest op. Neem gewoon eens wat gehakt mee en proef het verschil. Zalig.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldige winkel
Heb je de hele auto volgeladen?



Ik ga maandag, lekker even inkopen.
quote:superjuffie schreef op 24 februari 2017 @ 15:59:

Oh en vooral niét de Balea Deo meenemen. Alsof je poedersuiker onder je oksels sprayt. Wat een troep.Ik vind 'm goed. En ze hebben nu een die geen sporen zou achterlaten op zwarte kleding......ook prettig idee. Wel al staan, nog niet gebruikt.
quote:Phaedra__ schreef op 25 februari 2017 @ 18:52:

Wat een geweldige winkel

Gelukt? Vertel!



Kopieer ef je bonnetje, ben een nieuwschierig aapje. Hahaha.
quote:Troeteltje schreef op 25 februari 2017 @ 19:41:

[...]



Ik vind 'm goed. En ze hebben nu een die geen sporen zou achterlaten op zwarte kleding......ook prettig idee. Wel al staan, nog niet gebruikt.Ik dus niet. Ben niet van de zebra look. Maar wellicht is ie inmiddels beter?!
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik ga ook naar Duitsland over een paar weken. Wie weet er of de dag/nachtcremes van Balea fijn zijn? Ik ben een dagje ouder (55) dus ben op zoek naar een fijne creme voor mijn ouder wordende vel. Ik zie op de site cremes met urea staan, misschien heeft iemand hier daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Een off topic vraag?

Zijn de winkels in Duitsland zaterdagmiddag open of gesloten?

Vroeger waren ze dicht is mij verteld.

Aankomende zaterdag ben ik vrij en ik wil door jullie nu ook naar DM.

Maar ik moet 2 uur reizen voor ik bij de grens ben dus als de winkels alleen 's ochtends open zijn vind ik het niet de moeite.
quote:bartjes schreef op 26 februari 2017 @ 01:25:

Een off topic vraag?

Zijn de winkels in Duitsland zaterdagmiddag open of gesloten?

Vroeger waren ze dicht is mij verteld.

Aankomende zaterdag ben ik vrij en ik wil door jullie nu ook naar DM.

Maar ik moet 2 uur reizen voor ik bij de grens ben dus als de winkels alleen 's ochtends open zijn vind ik het niet de moeite.



Klopt. Vroeger waren winkels in Duitsland op zaterdagmiddag gesloten of waren 1 zaterdagmiddag per maand geopend. Tegenwoordig wisselt het per plaats. In de steden zijn de meeste winkels op zaterdag geopend tot 16/17 uur. Maar in kleine plaatsen sluiten winkels soms nog steeds om 13 uur op zaterdag; enkele winkels in de steden zelfs ook nog. Ben ca. 2 maanden geleden nog in een Duitse stad geweest, daar waren een aantal winkels gesloten op zaterdag vanaf 13 uur. Ik wist het vooraf, dus voor mij geen probleem.

Ik zou voor de zekerheid een paar winkelopeningstijden googelen van de plaats waar je naar toe wilt gaan.

Veel plezier in Duitsland.
Alle reacties Link kopieren
quote:dagdroomster schreef op 26 februari 2017 @ 01:08:

Hoi ,

Ik ga ook naar Duitsland over een paar weken. Wie weet er of de dag/nachtcremes van Balea fijn zijn? Ik ben een dagje ouder (55) dus ben op zoek naar een fijne creme voor mijn ouder wordende vel. Ik zie op de site cremes met urea staan, misschien heeft iemand hier daar ervaring mee?



Deze Balea dag en nacht crème kwamen op de t.v. In een consumenten programma als zeer goed uit de test.

Mijn huid reageert er goed op. Geen allergische reacties en geen tranende ogen.ik ben ook 55 plus .heb n goeie huid maar ik verwacht geen wonderen van n crème. Ook niet van n crème van 100€.-per potje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 25 februari 2017 @ 18:54:

Heb je de hele auto volgeladen?



Ik ga maandag, lekker even inkopen.

Zou maandag niet gaan. Is Rosenmontag grote kans dat er veel winkels gesloten zijn .

Zou eerst even googelen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:chrisjoh schreef op 26 februari 2017 @ 04:09:

[...]



Zou maandag niet gaan. Is Rosenmontag grote kans dat er veel winkels gesloten zijn .

Zou eerst even googelen.Dank je voor de tip, ik heb even gekeken op de websites van Aldi en DM, maar zie nergens dat ze gesloten zijn. Ga het nog even navragen bij iemand die ik ken die daar woont.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven