Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Oh, en haar dochter heeft in het commentaar een plaatje met heel veel hartjes geplaatst... Ik ben benieuwd wanneer de betreffende man een verborgen hulpboodschap op Facebook plaatst.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Hier iemand die een status update plaatst "bezorgd :-|" en dan als locatie een ziekenhuis. Verder staat er niets bij. Allemaal ongeruste reacties en vervolgens een foto in de wachtkamer met als uitleg wachten op de uitslag. Nog meer reacties natuurlijk en schijnbaar weet een deel (directe familie) wel waar het over gaat en andere zoals ik dus niet en niemand die dan iets uitlegt. Bleek een routine controle te zijn waarbij een buisje bloed moest worden geprikt en alles was prima..



Jammer dat mijn man geen facebook heeft dan zou ik hem feliciteren met Valentijnsdag, zal ik mijn kinderen feliciteren? Tussen de 14 en 23 zijn ze, is dat dan leuk denken jullie?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Jaaaa doen Theelepel. Met veel hartjes en zo. Of een mooie tekst over dat je kind je allesie is.



Sorry ik kon geen heel erge spreuk vinden

Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 14 februari 2017 @ 16:43:

Hier iemand die een status update plaatst "bezorgd :-|" en dan als locatie een ziekenhuis. Verder staat er niets bij. Allemaal ongeruste reacties en vervolgens een foto in de wachtkamer met als uitleg wachten op de uitslag. Nog meer reacties natuurlijk en schijnbaar weet een deel (directe familie) wel waar het over gaat en andere zoals ik dus niet en niemand die dan iets uitlegt. Bleek een routine controle te zijn waarbij een buisje bloed moest worden geprikt en alles was prima..



Jammer dat mijn man geen facebook heeft dan zou ik hem feliciteren met Valentijnsdag, zal ik mijn kinderen feliciteren? Tussen de 14 en 23 zijn ze, is dat dan leuk denken jullie? Die van 14 zal het enig vinden, vooral als je er veel hartjes, kusjes en weet ik wat voor ellende bijzet. Wat zullen de vriend(inn)en jaloers zijn. Met een beetje pech is de oudste al zo ver dat die denkt: Oggut m'n moeder. Moet ze toch eens een keer vertellen wat wel en niet kan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan deze doen, MwTheelepel:



"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Of deze:







Nu twijfel ik toch weer...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:multomap schreef op 24 januari 2017 @ 21:32:

Ik blijf me verbazen over mensen die hun eigen verjaardag op Facebook verkondigen. Ben je dan echt zo bang dat niemand weet dat je jarig bent en ook geen melding van Facebook krijgt?





Jaaaaa! "Happie beursday to me hihihi" @voeltzichjarig



Zielig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze allemaal prachtig! Ik denk dat de oudste twee alleen met hun ogen rollen voor de rest is het denk ik wel een afgang een liefdesverklaring van je moeder in het openbaar. Misschien doe ik het en dan noem ik het een experiment om het te verklaren.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren






Ik zag dit en nu krijg ik niet uit mijn hoofd dat dit een moment is voor glitter.. Maar ik twijfel of het over de top is..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.




Die wilde ik ook net delen
Uiteraard. Je mag nooit een feestje hebben of een leuk momentje zonder te denken aan mensen die het slechter hebben.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Starshine. Want die mensen hebben daar ook zoveel aan. Die gaan zich echt een stuk beter voelen omdat onnozelaars aan hen denken. Snap dat nu eens
Alle reacties Link kopieren
iemand plaatst dit bij haar man op facebook:







Zijn reactie: Wat lief schatje ik hou ook heel veel van jou (en dan een hoop kus-smileys er achter)
quote:Manonna schreef op 15 februari 2017 @ 00:14:

Inderdaad Starshine. Want die mensen hebben daar ook zoveel aan. Die gaan zich echt een stuk beter voelen omdat onnozelaars aan hen denken. Snap dat nu eens Ja. Ik heb bv helemaal geen bloemen gehad van mn hork van een echtgenoot maar ik vond dat niet erg omdat ik al die positieve vibes voelde.
Alle reacties Link kopieren
Nou, de hele tijd als ik iets van blijheid en vrolijkheid bij mezelf ontdek, ga ik stil in een hoekje zitten denken, aan al die mensen, die het minder hebben dan ik. Stel je voor.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Op de site van het Brabants Dagblad staat dat Peter van Opdorp is overleden. Zou dat "onze" Peter zijn?
staat er geen in memoriam op zijn pagina?
Alle reacties Link kopieren




Alleen een fijne vrijdag is natuurlijk niet genoeg..



Ik klikte op de pagina waar het plaatje vandaan komt staat er als recensie: "Ik wou je zeggen hoe leuk ik het vindt en hoop dat ik af en toe te persoonlijk wordt ja ik ben veel alleen dus dan doe je dat meer hoop dat het goed is zo in ieder geval dank je"



Ik denk niet dat het die Peter van Opdorp was, de leeftijd klopt niet.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Mensen die elke win actie delen die ze tegen komen en dan niet eens openbaar, dus dan heeft delen helemaal geen nut.



Mensen die niks anders doen dan acties delen gaan bij mij op ontvolgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-30 schreef op 25 februari 2017 @ 22:32:

Mensen die elke win actie delen die ze tegen komen en dan niet eens openbaar, dus dan heeft delen helemaal geen nut.



Ik zie ook vaak dat mensen dingen delen die te mooi zijn om waar te zijn.

Een nieuwe keuken, een dikke auto of veranda in de tuin. Het komt zo vaak langs maar nooit zie je dat zo'n bedrijf daarna laat zien hoe mooi ze die badkamer of serre geplaatst hebben bij iemand thuis of een foto van John de Beer in zijn nieuwe Mercedes gewonnen door de like en win actie



Bedrijven die echt iets weggeven delen dat wel op Facebook daarna.
Stressed is just desserts spelled backwards
Geen ergernis eerder een flinke verbazing van uit mijn kant



"Mijn vriend zegt net dat hij curry met rijst heeft gemaakt. Is dat wel lekker? Ik ken alleen curry voor de frikadellen"
quote:Starshine-2 schreef op 16 februari 2017 @ 22:34:

staat er geen in memoriam op zijn pagina?

Niet oke,



deze overleden Peter (33) heeft ondanks zijn ongenezelijke vorm van kan keer twee keer de alpe dhuez gefietst. Heeft dit jaar een een stamceltranslpantatie gehad, En alhoewel de eerste resultaten goed waren is hij toch overleden. De kanker kwam terug.



Totaal een andere peter dus
quote:Orangetree schreef op 27 februari 2017 @ 19:32:

[...]



Niet oke,



deze overleden Peter (33) heeft ondanks zijn ongenezelijke vorm van kan keer twee keer de alpe dhuez gefietst. Heeft dit jaar een een stamceltranslpantatie gehad, En alhoewel de eerste resultaten goed waren is hij toch overleden. De kanker kwam terug.



Totaal een andere peter dusDat weet ik toch niet. Waarom zou het trouwens niet okay zijn om te informeren of er een IM op de pagina van die andere Peter staat?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 februari 2017 @ 18:36:

Geen ergernis eerder een flinke verbazing van uit mijn kant



"Mijn vriend zegt net dat hij curry met rijst heeft gemaakt. Is dat wel lekker? Ik ken alleen curry voor de frikadellen"



Zo zeg die gaat op voor de Mislukte Culinaire Award.

Sinds wanneer zit er curry of kerrie in een frika(n)del?
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven