Lijf & Lijn alle pijlers

2+ weken ongesteld implanon

11-11-2016 12:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu iets meer als 2 jaar een implanon. Nooit ergens last van gehad was ongeveer om de 4-5 maanden een kleine week ongesteld.



Nu is het zo dat ik al meer als 2 weken ongesteld ben..? En het lijkt er niet op dat het vandaag of morgen over is. Het is nog steeds veel.. zou die uitgewerkt zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg ook pas veel klachten na bijna 1,5 jaar

Ging ook niet over

Gelijk eruit laten halen

Je kan ook een lichte pil bijslikken maar dat wilden ik niet
Nee hoor, het werkt ongeveer 3 jaar. Ik moet nu bijna wisselen. Ook zeer regelmatig ongesteld, maar gebruik een cup dus heb er niet zoveel last van. Zolang ik maar niet zwanger wordt vind ik het wel prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er na 1,5 jaar ook erg veel last van. Mijn menstruatie hield helemaal niet meer op, was dus elke dag ongesteld.. Heb het toen erg snel eruit laten halen.
Alle reacties Link kopieren
ik ook na anderhalf jaar laten verwijderen, nu ivm gezondheid spiraal laten plaatsen..sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:Bosbessen schreef op 11 november 2016 @ 12:37:

Nee hoor, het werkt ongeveer 3 jaar. Ik moet nu bijna wisselen. Ook zeer regelmatig ongesteld, maar gebruik een cup dus heb er niet zoveel last van. Zolang ik maar niet zwanger wordt vind ik het wel prima. Ha zei tegen mij bij volle vrouwen liefst 2 jaar.. laat ik nou net een volle vrouw zijn. Ohja ben nog steeds on
quote:Bloempje60 schreef op 13 november 2016 @ 16:02:

[...]

Ha zei tegen mij bij volle vrouwen liefst 2 jaar.. laat ik nou net een volle vrouw zijn. Ohja ben nog steeds onAh, daar weet ik dan weer niks vanaf want ik ben geen volle vrouw. Misschien toch maar even de HA bellen dan? Ik ben er nu net even vanaf, zie wel weer hoelang het duurt.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer relevant
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 14-08-2018 13:50
89.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hormonale anticonceptie geeft op korte en langere termijn veranderingen in je eigen hormoonhuishouding. Denk dat de langdurige bloeding daarmee te maken heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven