Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 25 februari 2017 @ 09:08:

Aha, leek me al een gek idee namelijk.



Maar idd, wat een mens al niet doet om geld te verdienen.

Is ook begrijpelijk, er moet immers brood op de plank komen. We zouden zelf ook niet nee zeggen.



Maar goed, blijf er bij.......of ze gelukkig zijn????

Chelsea wel, denk ik.



Maar de andere moeders, daar heb ik twijfels over.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:LaVidaPura schreef op 25 februari 2017 @ 10:33:

Op Instagram van Javi zie je laatste maanden alleen maar foto's van Lincoln en niet meer van Isaac, denk dat hij hem niet zoveel meer mag/wil zien..Ik heb ergens gelezen dat Jo Javi vaak uitnodigt, zodat Javi in het leven van Isaac blijft.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het echt zo zielig. Die gekwetste blik van Javi als hij niet de kinderen in de auto mag hebben en achter haar aan moet rijden. Die jongen heeft een half jaar zijn kind en stiefzoon niet gezien. Dat mens is gestoord.



Sterilisatie is de enige optie bij haar. Vreselijk.



Leah heeft er ook wel eens beter uitgezien. Hoop dat ze haar leven weer kan oppakken.

Chelsea is zo lief en Cole is ook een lieverd. Leuk stel.

Jenelle probeert het echt, maar haar moeder is degene die haar tegenhoud in haar ontwikkeling. Die vriend is ook een stoker, urgh.



Zo, heb ik mijn portie weer gehad.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees ook mee:)
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:louti schreef op 25 februari 2017 @ 09:09:

Tvp.



Kaylin zwanger van 3e?

Ik snap niet eens dat je als man überhaupt bedenkt daar het bed mee in te duiken. Vind haar in alle opzichten een vreemd persoon. Die scheiding via de telefoon bespreken en zo arrogant doen tegen de producers.Daar zit wel een heel verhaal achter wat Javi én Kailyn beide toegelicht hebben. Kailyn en Javi hadden al in het begin van zijn uitzending hun scheiding doorgesproken en dat was definitief. MTV wilde echter dat ze dit telefonisch zouden gaan bespreken, voor de camera's. Ze wilden dit beide niet, maar Javi had geen zin in gedonder waardoor hij toch maar erover begon en Kailyn hield wel voet bij stuk terwijl ze daardoor nogal als koude trut overkomt en bitchy tegen de producers is.

Het lijkt me ook behoorlijk klote als je terwijl de camera's draaien ineens zo voor blok gezet wordt. Hou op zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:_melon schreef op 26 februari 2017 @ 09:48:

[...]

Hou op zeg.? Ochtendhumeurtje?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:louti schreef op 26 februari 2017 @ 10:14:

[...]





? Ochtendhumeurtje?

Nee hoezo? Ik zeg toch alleen dat het me klote lijkt, zo voor het blok gezet worden.

"MTV, hou op zeg" dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap de scheiding heel goed, want Javi was echt een hork vond ik en zij werd pas zichzelf weer als hij weg was, heeft Jo ook vaak gezegd in de serie.



Dus ik kan dat kille ook wel ergens begrijpen, ze heeft het al helemaal afgesloten met Javi en moet voor de camera's weer gaan herhalen, wat _meloen dus zegt.



Dat ze zich meteen weer (per ongeluk of bewust) zwanger laat maken vind ik dat weer raar van haar



Chelsea vind ik de leukste en verstandigste van alle TeenMom OG/2 meiden.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:yajes schreef op 25 februari 2017 @ 20:30:

Ik vond Isaac ook zo zielig. Hij ziet Javi ook als een vader en nu kreeg hij te horen dat zijn broertje wel naar papa ging en een eigen kamer kreeg en dat Isaac maar moest afwachten.



Dat koppie van hem..



Hartverscheurend inderdaad.. Dat toetje, hij snapte er niks van. Ik vond de discussie over de autostoeltjes ook tenenkrommend.. Jo en zijn vrouw komen op mij super relaxed over..



En thanks voor het openen van dit nieuwe topic..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja precies wat lavidapura zegt.

Volgens mij heeft javi 2 gezichten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jo doet het de laatste tijd heel goed, hij is een stuk volwassener geworden. Maar hij is ook echt wel een eikel geweest hoor.. wel goed om te zien dat hij het aangepakt heeft.
Natte tosti..
Heb de aflevering inmiddels gekeken. Jo doet het prima, heel fijn dat er mensen zijn die kinderen op plaats zetten waar niet gevochten wordt door volwassenen. Moeten de andere volwassenen wel meewerken uiteraard.



Ik vond reactie Kailyn eigenlijk meevallen. Ze bekijkt Javi stiekem van een afstand. Nieuwschierig naar hem is ze echt wel hoor. Ze blijft echter afstandelijk. En lezende welk verhaal daar achter schuilt begrijp ik dat wel.

En autostoel meegeven en misschien niet terug krijgen.....misschien is ze daar bang voor. Is zij weer aan het kopen, betalen en slepen. Uiteindelijk rijden ze met 1 auto.



Wel vind ik haar tekst en uitleg richting de kleine man wat mager. Eerst dumpt ze dat hij weekend niet mee gaat, vervolgens dat hij geen eigen kamer krijgt. Echter uitleg volgt nauwelijks. Alleen de woorden dat ze er op terug kont. Dat vind ik dan niet zo verstandig.
quote:_melon schreef op 26 februari 2017 @ 09:48:

[...]

Daar zit wel een heel verhaal achter wat Javi én Kailyn beide toegelicht hebben. Kailyn en Javi hadden al in het begin van zijn uitzending hun scheiding doorgesproken en dat was definitief. MTV wilde echter dat ze dit telefonisch zouden gaan bespreken, voor de camera's. Ze wilden dit beide niet, maar Javi had geen zin in gedonder waardoor hij toch maar erover begon en Kailyn hield wel voet bij stuk terwijl ze daardoor nogal als koude trut overkomt en bitchy tegen de producers is.

Het lijkt me ook behoorlijk klote als je terwijl de camera's draaien ineens zo voor blok gezet wordt. Hou op zeg.Deels met je eens, maar aan de andere kant worden deze meiden heel flink betaald om zich te laten filmen in hun priveleven. Het is reality tv. Tuurlijk zijn er grenzen, dat begrijp ik, maar het is logisch dat de producers komen halen waar die meiden voor betaald krijgen, namelijk juicy details over hun priveleven. Dit is minstens net zo logisch als de reactie van Kailyn, in mijn optiek.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 27 februari 2017 @ 10:24:

Heb de aflevering inmiddels gekeken. Jo doet het prima, heel fijn dat er mensen zijn die kinderen op plaats zetten waar niet gevochten wordt door volwassenen. Moeten de andere volwassenen wel meewerken uiteraard.



Ik vond reactie Kailyn eigenlijk meevallen. Ze bekijkt Javi stiekem van een afstand. Nieuwschierig naar hem is ze echt wel hoor. Ze blijft echter afstandelijk. En lezende welk verhaal daar achter schuilt begrijp ik dat wel.

En autostoel meegeven en misschien niet terug krijgen.....misschien is ze daar bang voor. Is zij weer aan het kopen, betalen en slepen. Uiteindelijk rijden ze met 1 auto.



Wel vind ik haar tekst en uitleg richting de kleine man wat mager. Eerst dumpt ze dat hij weekend niet mee gaat, vervolgens dat hij geen eigen kamer krijgt. Echter uitleg volgt nauwelijks. Alleen de woorden dat ze er op terug kont. Dat vind ik dan niet zo verstandig.



Denk dat ze die uitleg prive wilt houden ipv dat ze het gaan uitzenden.



Ik snap ook wel dat ze ervoor betaald wordt voor de real life soap, maar ik kan mij van de laatste Dr. Drew aflevering herinneren dat ze er mee wilde stoppen/minderen zodat ze meer privacy heeft, Chelsea heeft dat ook aangegeven een van de laatste keren.

Dus ik denk dat ze daar ook mee zit, het idee van stoppen met de serie maar ook het mislopen van bakken met geld (en producers die er alles aan doen om ze in de serie te houden), dus dat ze nu niet al teveel dingen prive deelt omdat ze in tweestrijd zit.



Bij Chelsea zie je dat al goed, alles is perfect wanneer ze gefilmd worden (bijna tegen het saaie aan omdat er geen drama is) behalve als het op Adam aan komt dan komt wel de rottigheid op beeld.
quote:LaVidaPura schreef op 27 februari 2017 @ 10:51:

[...]





Denk dat ze die uitleg prive wilt houden ipv dat ze het gaan uitzenden.



Ik snap ook wel dat ze ervoor betaald wordt voor de real life soap, maar ik kan mij van de laatste Dr. Drew aflevering herinneren dat ze er mee wilde stoppen/minderen zodat ze meer privacy heeft, Chelsea heeft dat ook aangegeven een van de laatste keren.

Dus ik denk dat ze daar ook mee zit, het idee van stoppen met de serie maar ook het mislopen van bakken met geld (en producers die er alles aan doen om ze in de serie te houden), dus dat ze nu niet al teveel dingen prive deelt omdat ze in tweestrijd zit.



Bij Chelsea zie je dat al goed, alles is perfect wanneer ze gefilmd worden (bijna tegen het saaie aan omdat er geen drama is) behalve als het op Adam aan komt dan komt wel de rottigheid op beeld.



Maargoed, dat is dan ook de keuze die je maakt. Of bakken met geld, of privacy. Dat is het leven van een beroemdheid. Daarnaast is het niet echt zo dat ze een specifiek talent hebben (acteren, zingen, etc) waarmee ze als beroemdheid zoveel geld zouden kunnen verdienen. Althans, misschien hebben ze dat wel, maar vooralsnog zijn ze beroemd omdat hun leven wordt gefilmd. Vanwege dit feit, kunnen ze een boek uitgeven, een kledingmerk starten, enzovoort.



Ze gaan vooralsnog allemaal door met de serie (vast en zeker vanwege het geld, geef ze geen ongelijk) en ik vind het logisch dat MTV niet akkoord gaat met halfbakken deelneming. Het is of keiharde reality TV met alle narigheid op tv, of maar gewoon niet meedoen. Logisch. Ook logisch dat de meiden daarbinnen in tweestrijd zijn en de grenzen op zoeken.



Chelsea is inderdaad bijna saai, maar omdat zij zoveel narigheid heeft gehad met Adam en - als ik voor mezelf spreek - ik enorm medelijden met haar heb gehad, kijk ik graag naar haar scenes omdat er zoveel feel good momenten bij zitten. Cole die kleine Aubrey toch meeneemt naar het vader-dochter-bal, bijvoorbeeld, of de nieuwe zwangerschap van Chelsea, vertellen aan Aubrey dat ze een broertje of zusje krijgt... Nee, drama is er niet veel, maar ik vind het zo enorm fijn voor hen, dat ik het super vind om ernaar te kijken.
quote:LaVidaPura schreef op 27 februari 2017 @ 10:51:

[...]





Denk dat ze die uitleg prive wilt houden ipv dat ze het gaan uitzenden.



Ik snap ook wel dat ze ervoor betaald wordt voor de real life soap, maar ik kan mij van de laatste Dr. Drew aflevering herinneren dat ze er mee wilde stoppen/minderen zodat ze meer privacy heeft, Chelsea heeft dat ook aangegeven een van de laatste keren.

Dus ik denk dat ze daar ook mee zit, het idee van stoppen met de serie maar ook het mislopen van bakken met geld (en producers die er alles aan doen om ze in de serie te houden), dus dat ze nu niet al teveel dingen prive deelt omdat ze in tweestrijd zit.



Bij Chelsea zie je dat al goed, alles is perfect wanneer ze gefilmd worden (bijna tegen het saaie aan omdat er geen drama is) behalve als het op Adam aan komt dan komt wel de rottigheid op beeld.

Daar zeg je wat idd. Het vertellen zonder camera. Niet bij stil gestaan.



En niet te vergeten dat veel gefilmd wordt echter selectief uitgezonden. Dus we zien niet alles en vullen zelf wellicht foutief in.
quote:Nav__ schreef op 27 februari 2017 @ 11:23:

[...]





Maargoed, dat is dan ook de keuze die je maakt. Of bakken met geld, of privacy. Dat is het leven van een beroemdheid. Daarnaast is het niet echt zo dat ze een specifiek talent hebben (acteren, zingen, etc) waarmee ze als beroemdheid zoveel geld zouden kunnen verdienen. Althans, misschien hebben ze dat wel, maar vooralsnog zijn ze beroemd omdat hun leven wordt gefilmd. Vanwege dit feit, kunnen ze een boek uitgeven, een kledingmerk starten, enzovoort.



Ze gaan vooralsnog allemaal door met de serie (vast en zeker vanwege het geld, geef ze geen ongelijk) en ik vind het logisch dat MTV niet akkoord gaat met halfbakken deelneming. Het is of keiharde reality TV met alle narigheid op tv, of maar gewoon niet meedoen. Logisch. Ook logisch dat de meiden daarbinnen in tweestrijd zijn en de grenzen op zoeken.



Chelsea is inderdaad bijna saai, maar omdat zij zoveel narigheid heeft gehad met Adam en - als ik voor mezelf spreek - ik enorm medelijden met haar heb gehad, kijk ik graag naar haar scenes omdat er zoveel feel good momenten bij zitten. Cole die kleine Aubrey toch meeneemt naar het vader-dochter-bal, bijvoorbeeld, of de nieuwe zwangerschap van Chelsea, vertellen aan Aubrey dat ze een broertje of zusje krijgt... Nee, drama is er niet veel, maar ik vind het zo enorm fijn voor hen, dat ik het super vind om ernaar te kijken.En het geeft duidelijk aan dat het kan........meedoen aan realityster tv en toch een grens trekken. Eigenlijk is het trash tv.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Nav__ schreef op 27 februari 2017 @ 10:36:

[...]





Deels met je eens, maar aan de andere kant worden deze meiden heel flink betaald om zich te laten filmen in hun priveleven. Het is reality tv. Tuurlijk zijn er grenzen, dat begrijp ik, maar het is logisch dat de producers komen halen waar die meiden voor betaald krijgen, namelijk juicy details over hun priveleven. Dit is minstens net zo logisch als de reactie van Kailyn, in mijn optiek.Ja daar heb je ook zeker wel gelijk in, maar veel 'juicy details' liggen toch al lang op straat voordat MTV eens met de show op TV komt. Het is dubbel.
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Nav__ schreef op 27 februari 2017 @ 11:23:

[...]





Maargoed, dat is dan ook de keuze die je maakt. Of bakken met geld, of privacy. Dat is het leven van een beroemdheid. Daarnaast is het niet echt zo dat ze een specifiek talent hebben (acteren, zingen, etc) waarmee ze als beroemdheid zoveel geld zouden kunnen verdienen. Althans, misschien hebben ze dat wel, maar vooralsnog zijn ze beroemd omdat hun leven wordt gefilmd. Vanwege dit feit, kunnen ze een boek uitgeven, een kledingmerk starten, enzovoort.



Ze gaan vooralsnog allemaal door met de serie (vast en zeker vanwege het geld, geef ze geen ongelijk) en ik vind het logisch dat MTV niet akkoord gaat met halfbakken deelneming. Het is of keiharde reality TV met alle narigheid op tv, of maar gewoon niet meedoen. Logisch. Ook logisch dat de meiden daarbinnen in tweestrijd zijn en de grenzen op zoeken.



Chelsea is inderdaad bijna saai, maar omdat zij zoveel narigheid heeft gehad met Adam en - als ik voor mezelf spreek - ik enorm medelijden met haar heb gehad, kijk ik graag naar haar scenes omdat er zoveel feel good momenten bij zitten. Cole die kleine Aubrey toch meeneemt naar het vader-dochter-bal, bijvoorbeeld, of de nieuwe zwangerschap van Chelsea, vertellen aan Aubrey dat ze een broertje of zusje krijgt... Nee, drama is er niet veel, maar ik vind het zo enorm fijn voor hen, dat ik het super vind om ernaar te kijken.



Dat herken ik wel. Ja Chelsea is enorm saai, maar als ik zie hoeveel zij heeft overwonnen en hoe gelukkig ze nu is. Ze heeft wel heel goed haar dochtertje opgevoed. Aubrey is een gezellig, vrolijk en netjes kind. Natuurlijk zal zij ook wel eens haar 7 jarige buien hebben, maar over het algemeen vind ik het een heel net meisje.

En ik vind het fantastisch dat er iemand als Cole is die de vaderrol op zich genomen heeft.



Javi en Kail, tja.... wat zal ik er eens over zeggen
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp en up
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amber Portwood & Matt Baier: Getting Sued AGAIN?! (En waar geven ze samen dan wel hun geld aan uit??)



https://www.thehollywoodg ... baier-getting-sued-again/





Last month, we learned that Amber and Matt were being sued by a former landlord for failure to pay rent and destruction of property.



Shortly thereafter, word got out that Amber and Matt were being sued by their current landlord for falling behind on their rent yet again.



..

Now, according to Radar Online, another lawsuit has been filed against Baier, this one for unpaid medical bills.



According to court documents obtained by the website, Matt owes nearly 5 grand for services rendered:

“Unpaid balance for medical services of $4,666.07,” reads the filing.



Add that to the $6,015.74 they owe for the January lawsuit and the $2,200 the current landlord is requesting, and Matt and Amber are on the hook for a pretty serious chunk of change.



And we haven't even mentioned Baier's multiple unpaid child support suits that are estimated to cost the couple well over $10,000.



Now, Amber obviously earns a pretty good salary from Teen Mom and her other revenue streams, by all indications, she's somehow seriously strapped for cash.



People with plenty of disposable income generally don't fall multiple months behind on their rent at two consecutive apartments.



It's anyone's guess as to what Matt and Amber are spending their money on, but considering their shared history of addiction, it's not hard to see why many fans are openly wondering if the couple is using together.

.
Hoe is het mogelijk.

Minimaal 3 ton per jaar verdienen en toch je huur niet betalen
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie dat er een site is die met de naam teenmomjunkies.com. Dat lijkt me de lading wel aardig dekken ja. Ze kampen zowat allemaal met verslavingen.
.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven