Contact prostituees

25-02-2017 23:53 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond, een paar weken terug heb ik toen mijn vriend zijn telefoon bij mij heeft laten liggen uit nieuwsgierigheid een keer gekeken en ontdekt dat hij verschillende berichten naar prostituees heeft gestuurd, Het gaat om vrij grafische beschrijvingen of zij bepaalde diensten kunnen uitvoeren. In zijn geschiedenis kon ik zien dat er ook nog andere berichten verstuurd zijn maar verwijderd, Hij heeft toegegeven in het verleden voor onze relatie regelmatig betalende sex te hebben gehad. De vrouwen naar wie de berichten zijn verzonden zijn fysiek een heel ander type dan mij,

Na een confrontatie heeft hij zijn excuses aangeboden en beterschap belooft, Ik kan het echter niet loslaten en begin aan mijzelf te twijfelen, voldoe ik niet? Is het enkel bij berichten gebleven? Gaat het in de toekomst nog vaker gebeuren?

Ben ik te wantrouwend en onzeker en moet ik het loslaten of zijn mijn twijfels terecht? Komt het vertrouwen nog terug want ik merk dat ik achterdochtig ben geworden en de neiging om hem te controleren echt moet onderdrukken.
quote:jana12 schreef op 26 februari 2017 @ 08:21:

Het zoen topic dat ging over een andere man. Het bevestigt wel dat ik blijkbaar goed ben in de gouden exemplaren er tussen uit te pikken. Op een vaste relatie na heb ik een prima leven met een goede baan, leuke familie en vrienden, mooi appartement en een hobby. Het doet alleen zeer want ik had gehoopt met deze man een toekomst te hebben. Misschien heel naïef maar wel fijn om te horen dat het niet heel waarschijnlijk is dat het bij berichten is gebleven is en het ook in de toekomst vermoedelijk niet gaat veranderen.

snap ik heel goed, herkenbaar ook, ik ben al een paar jaar single, niet ongelukkig maar natuurlijk hoop je op een leuke man en ben je teleurgesteld als iemand dat niet is.

Ik vind het sterk van je dat je inziet dat je hier niet erg blijvan gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf zou er een googeltje tegenaan gooien waarom mannen naar hoeren gaan.

Je standpunt kan het beste zo geïnformeerd mogelijk zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Jana, ik heb in de betaalde seks gewerkt, en doe het af en toe nog steeds, en ik kan je uit ervaring zeggen dat de meeste mannen die dit vaker doen, er niet mee kunnen en willen stoppen. Het is een soort verslaving. Ik had een man als vaste klant die ook al herhaaldelijk door zijn vrouw was betrapt maar er gewoon niet mee wilde stoppen.



Twijfel niet aan jezelf. Hij klinkt als een man die alleen spijt heeft omdat hij betrapt is, en niet omdat hij jou er pijn mee doet. Misschien gaat het een tijdje goed, maar jij blijft wel steeds met die onzekerheid zitten. Vergooi je jaren niet in een relatie waarin je je niet veilig en zeker voelt
quote:jana12 schreef op 26 februari 2017 @ 08:21:

Het zoen topic dat ging over een andere man. Het bevestigt wel dat ik blijkbaar goed ben in de gouden exemplaren er tussen uit te pikken. Op een vaste relatie na heb ik een prima leven met een goede baan, leuke familie en vrienden, mooi appartement en een hobby. Het doet alleen zeer want ik had gehoopt met deze man een toekomst te hebben. Misschien heel naïef maar wel fijn om te horen dat het niet heel waarschijnlijk is dat het bij berichten is gebleven is en het ook in de toekomst vermoedelijk niet gaat veranderen.Wat voor hobby?
Alle reacties Link kopieren
Yak.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heel erg bedankt voor de bemoedigende woorden en steun. Hoe stom het ook klinkt dat voelt echt fijn.

Ik heb inderdaad gegoogled en ben tot conclusie gekomen dat het verschillende oorzaken kan hebben, spanning zoeken, ontrevreden binnen relatie, zelfverzerkerde vrouwen en geen gedoe etc.

Mijn hobbies zijn paardrijden en sportschool, ben nu eigenlijk benieuwd waarom je dat wilt weten sandra1905.

Ik ga is verder werken aan mijn eigenwaarde en gelukkig zijn met wat ik heb ook zonder een man.
Alle reacties Link kopieren
Risico dat je ziektes van hem krijgt is veels te hoog.



Als je hem niet dumpt omdat je weinig eigenwaarde hebt, doe het dan voor je gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon alvast inplannen als vaste last.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:jana12 schreef op 26 februari 2017 @ 10:24:

Iedereen heel erg bedankt voor de bemoedigende woorden en steun. Hoe stom het ook klinkt dat voelt echt fijn.

Ik heb inderdaad gegoogled en ben tot conclusie gekomen dat het verschillende oorzaken kan hebben, spanning zoeken, ontrevreden binnen relatie, zelfverzerkerde vrouwen en geen gedoe etc.

Mijn hobbies zijn paardrijden en sportschool, ben nu eigenlijk benieuwd waarom je dat wilt weten sandra1905.

Ik ga is verder werken aan mijn eigenwaarde en gelukkig zijn met wat ik heb ook zonder een man.Ik vroeg het me gewoon af. Hopelijk lukt het je om deze relatie af te sluiten, want hier ga je niet gelukkig in worden TO. Het doet er ook niet zo toe waarom hij het doet, want het blijft een feit dat hij het doet en dat jij hier niet me wilt leven. Sterkte TO....
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 26 februari 2017 @ 00:36:

Het is 'betaalde sex' en laat je ajb testen! Verder lijkt me dit niet een type waar je een relatie mee wil hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven