20 worden geschat, terwijl je 32 bent

25-02-2017 09:17 567 berichten
Dat gebeurde mij dus 2 keer op vakantie. En daar ben ik best blij mee.



Wie word er ook jonger geschat en hoeveel jaar jonger?
quote:Mietrot schreef op 25 februari 2017 @ 18:50:



Als puber haalde ik er overigens wel voordeel uit.

"Gratis inkom tot 15" en geen controle?

Dan ging ik als 18-jarige ook nog gratis binnen.Dit lukt mij ook nog tot m'n 19e. Als het tot 15 of 16 gratis was en ze vroegen hoe oud ik was, zei ik gewoon die leeftijd. Lukte altijd
quote:sinnombre schreef op 25 februari 2017 @ 21:32:

Gescheurde broeken voor een volwassen vrouw is toch armoe?

Wil je dan niet wat meer kwaliteit i.p.v. de Primarklook?

Mooie rok met top en goede hakken?Gescheurde broeken zijn sowieso armoe. Ook bij jeugd.
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 25 februari 2017 @ 10:30:

Wat bijzonder dat iedereen hier zo jong wordt geschat. Terwijl wanneer ik om mij heen kijk de meeste mensen er totaal niet jong uit vind zien Betekent het dat vooral de mensen die jonger ogen op dit topic reageren of omdat mensen die bij anderen de leeftijd schatten uit voorzorg 10 jaar aftrekken van de werkelijk geschatte leeftijd en iedereen dus onterecht gelooft er jonger uit te zien?



Hahaha dat laatste! Ik schat ook altijd iedereen 10 jr jonger in (uit voorzorg), of zeg dat ik ze jonger schatte..



TO, vooral op vakantie.. dat is gewoon een manier van charmeren/verkooptruc/ aardig willen zijn, zou er geen waarde aan hangen.
quote:Filee schreef op 26 februari 2017 @ 08:44:

[...]



Gescheurde broeken zijn sowieso armoe. Ook bij jeugd.

Ik vind ze enig



Lekker stoer
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 25 februari 2017 @ 09:33:

Wat ik wel erg vind is als mensen denken dat ik nog bijna kind ben ofzo. Paar jaar terug een of andere verkoper aan mijn deur die vroeg of mijn ouders ook thuis waren. Dat vond ik niet leuk. Heb hem duidelijk gemaakt dat ze niet thuis waren omdat het mijn eigen huis was.Hier ook diezelfde denk ik. Een eeuwigheid geleden inmiddels, ik woonde samen met mijn vriend en die verkoper vroeg of mijn ouders ook thuis waren. Ik heb hem toen het adres van mijn moeder gegeven en gezegd dat hij zelf maar even moest gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnigschildpadje schreef op 26 februari 2017 @ 09:13:

[...]





Hahaha dat laatste! Ik schat ook altijd iedereen 10 jr jonger in (uit voorzorg), of zeg dat ik ze jonger schatte..



TO, vooral op vakantie.. dat is gewoon een manier van charmeren/verkooptruc/ aardig willen zijn, zou er geen waarde aan hangen.Ik vind het wel bijzonder dat Chanella zegt dat ze, als ze om zich heen kijkt, de mensen er niet jong vindt uitzien. Dan moet je wel weten hoe oud ze echt zijn natuurlijk. En dat weet ik over het algemeen genomen niet van de mensen die ik zie op straat. Gelukkig gebeurt het mij ook niet vaak dat iemand naar complimenten vist (anders vraag je in mijn ogen niet hoe oud iemand je schat), want ik zou echt geen tien jaar onder de werkelijke geschatte leeftijd gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger wilde ik altijd graag ouder geschat worden. Klein zijn heeft dan zo zijn nadelen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:LieveMona schreef op 26 februari 2017 @ 09:36:

[...]



Gelukkig gebeurt het mij ook niet vaak dat iemand naar complimenten vist (anders vraag je in mijn ogen niet hoe oud iemand je schat), want ik zou echt geen tien jaar onder de werkelijke geschatte leeftijd gaan zitten.Ik ook niet. Als iemand mij dat vraagt, daalt hij of zij allereerst in mijn achting. En dan vraag ik wat ze willen horen.
.
quote:Yggdrasil- schreef op 26 februari 2017 @ 02:46:

[...]



Oh god alsjeblieft niet!



Hoewel, ik heb hele sexy kokkerrokken, met hoge hakken en strak shirt best sexy



En mijn laatste skinny broek, versleten antraciet, driekwart, met vale plekken en scheur, kostte met 60€ bij river island



Bij de primark shop ik niet of nauwelijks voor mezelf.

Hoe dan ook, ik ben nog steeds heel girly en meisjesachtig (absoluut niet ordinair)

Ik kleed me modern omdat het (nog) kam, en ik het hebben kan.

Ik val echt niet op hoor in het straatbeeld . Omdat het allemaal vrij netjes is.

Deze nonchalante styl had ik altijd al wel.



En ja de vrienden van de oudste hebben meer dan eens daar wat over gezegd en dat ik wel mee mocht feesten.

Nou nee Dankje. Gaat niet gebeuren.Mensen vinden zichzelf zelden ordinair....
quote:Lacuba schreef op 26 februari 2017 @ 10:46:

[...]





Mensen vinden zichzelf zelden ordinair....



Tja

Wat jij wil hoor
Alle reacties Link kopieren
Broeken met scheuren zijn per definitie ordinair. Of je nou 20 bent of 45.

Sleeves ook trouwens.
.
quote:impala schreef op 26 februari 2017 @ 10:50:

Broeken met scheuren zijn per definitie ordinair. Of je nou 20 bent of 45.

Sleeves ook trouwens.ja
verder zou ik beslist niet willen dat ik er 15 jaar jonger uitzag ik wil graag behandeld worden naar mijn leeftijd.
Gescheurde broeken en een sleeve boven de 40 geeft het "van achteren lyceum, van voren museum" effect.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 26 februari 2017 @ 10:59:

verder zou ik beslist niet willen dat ik er 15 jaar jonger uitzag ik wil graag behandeld worden naar mijn leeftijd.Ja, dat ze vragen waar je de rollator gelaten hebt vandaag.
quote:parbleumondieu schreef op 26 februari 2017 @ 11:04:

[...]



Ja, dat ze vragen waar je de rollator gelaten hebt vandaag.ja en de deur voor je open houden en je voorrang geven bij de rij in de supermarkt
quote:Lacuba schreef op 26 februari 2017 @ 11:03:

Gescheurde broeken en een sleeve boven de 40 geeft het "van achteren lyceum, van voren museum" effect.ook jonge meiden met gescheurde kleren vind ik ordinair heeft niks te maken met lyceum museum. Koop gewoon fatsoenlijk materiaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 25 februari 2017 @ 09:34:

[...]



Dan hadden wij dezelfde, denk ik.



Herkenbaar, idd.

Ik besefte dat de jongen die achter de toonbanks stond mij voor tienermoeder aanzag
quote:S-Meds schreef op 26 februari 2017 @ 10:59:

verder zou ik beslist niet willen dat ik er 15 jaar jonger uitzag ik wil graag behandeld worden naar mijn leeftijd.Dit! Ik snap niet wat daar mis mee is.
quote:Wittelelie143 schreef op 26 februari 2017 @ 11:12:

[...]





Dit! Ik snap niet wat daar mis mee is.ik vind juist die senioriteit die je op oudere leeftijd hebt heel belangrijk en ik wil graag behandeld worden als de vrouw met de kennis en ervaring die ik heb opgedaan. En beslist niet als geconserveerd object. als je niet kan stoelen op kennis en ervaring en je moet het alleen hebben van uiterlijk dan wordt het ouder worden misschien wel heel erg bedreigend en ga je kampachtig proberen om jong te blijven. Patricia Paay effect
Alle reacties Link kopieren
En we hebben allemaal gezien hoe je dán eindigt
.
meestal is het trouwens een kwestie van slechte smaak en kleding die niet passend is bij je leeftijd. Doe twee vlechtjes in met lieveheersbeestjesknipjes, hang een rugzakje om, draag een rokje met frivole kniekousjes en je rommelt zo 15 jaar van je leeftijd af. Maar of mensen je nog serieus nemen is maar zeer de vraag
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Patricia Paay wel heel mooi oud worden. Knappe vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Dat je een rok met hakken aan zou moeten of niet meer bij de H&M mag kopen, is trouwens het andere uiterste.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven