Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!



In Denemarken dit keer.

Gezellig.



Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo











Alle reacties Link kopieren
Ja heb een goede bodem nodig Ik merk wel dat ik er elk jaar minder zin in heb. Vroeger gingen we alle dagen en de laatste jaren twee dagen en eigenlijk heb ik nu ook al genoeg gehad maar de zondag is wel de leukste dag.

Soms slaan we ook wel eens een jaartje over en gaan op vakantie. Misschien volgend jaar weer lekker naar de zon.

Ik word oud
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met carnaval!

Ik werd, voor mijn gevoel midden in de nacht, wakker gemaakt door de buurjochies die hun fiets pakten. Kijk ik op mn telefoon, is het al kwart over negen. Volgens mijn sleep-analyse-app heb ik hartstikke goed geslapen maar ik voel me als een zombie met kater.

Politiek zorgde bij ins thuis voor enorme discussies, mijn ouders waren cda-ers, wij varieeren van CP, de toenmalige PSP en D66. Mijn moer stemt tegenwoordig ook D66
quote:GrimbleGrumble schreef op 26 februari 2017 @ 09:41:

Ik zit aan de muesli en thee in bed te lezen in een 135 jaar oud gidsboek voor het Midden Oosten. In de woonkamer zingt mijn dochtertje en mijn vriendin rommelt in de keuken. Ook zo kan geluk eruit zien.





Beste vriend komt vandaag met vrouw, dochtertje en zijn ouders hierheen.

Fijn begin van de dag.



Sterkte en mss ook wel veel plezier straks.
Alle reacties Link kopieren
Dankje, Elfje.



@Dolfje: dan máák je maar zin!



Vriendin heeft onder de douche de radio hard aan staan. Zo kan ik toch niet lezen!
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Mogge

Wat een pisweer

Hopelijk klaart het wat op later.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jaloers op man. Wakker zijn en omdraaien en hup weer verder slapen.


Hier prachtig weer. Knalblauwe lucht, maar ik gok dat het wel koud is buiten. Volgens internet zou het - 15 moeten zijn nu.
quote:dolfje schreef op 26 februari 2017 @ 10:05:

Ik ben jaloers op man. Wakker zijn en omdraaien en hup weer verder slapen.Dat heb ik vanochtend ook gedaan. Ik werd om 7 uur wakker en heb mij toen weer omgedraaid en werd om 10 uur weer wakker.
Alle reacties Link kopieren
Word ook elke nacht tussen 4 en 5 wakker. Gelukkig toen nog wel even geslapen.
Hier vanmorgen om 5.10 fris en fruitig mijn bed uit gestapt. Na weken van gebroken nachten weer wat beter geslapen. Ik denk dat dat komt omdat er nu veel spanning verdwijnt en ik langzaam meer ontspan. En van de BenRiach die ik gisteren dronk.

Was zit in de wasmachine, afwas gedaan, sollicitatiebrief geschreven, planten water gegeven, boek uitgelezen en de recepten die ik vanavond ga maken eens goed bekeken, zodat ik weet hoe laat ik moet beginnen met voorbereiden.



Dolfje, veel plezier vandaag.



GG, ik wens voor jullie een fijne middag!
GG fijne middag!



Hier een boek uitgelezen, deel van de zaterdagplannen gerealiseerd, restant moet ik vandaag nog even afmaken (het boek hoorde niet bij de plannen ). Geloof dat mijn lijf beetje op (onbewuste) stress reageert, dus vanaf morgen moet ik maar even zoveel mogelijk dingen gaan uitstellen tot na Pasen ofzo.

Mijn stresslijf mee op vakantie zou een beetje jammer zijn. Gelukkig begint mijn vakantie maandag nog niet

Raadselachtiger kon ik het niet omschrijven



quote:Watervrouw333 schreef op 26 februari 2017 @ 10:40:

GG fijne middag!



Hier een boek uitgelezen, deel van de zaterdagplannen gerealiseerd, restant moet ik vandaag nog even afmaken (het boek hoorde niet bij de plannen ). Geloof dat mijn lijf beetje op (onbewuste) stress reageert, dus vanaf morgen moet ik maar even zoveel mogelijk dingen gaan uitstellen tot na Pasen ofzo.

Mijn stresslijf mee op vakantie zou een beetje jammer zijn. Gelukkig begint mijn vakantie maandag nog niet

Raadselachtiger kon ik het niet omschrijven



[afbeelding]Moeten en ontstressen zijn een beetje tegenstrijdig. Dus......minder moeten de komende tijd? Want gestresst op vakantie gaan is zo niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wat eten we vanavond Ren?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hm mijn gebakken ei valt niet heel lekker.. De rest naar man doorgeschoven..
Alle reacties Link kopieren
Een flinke roggenboterham met oude kaas nemen Dolfje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
We eten vanavond:



Gebakken kibbeh met een topping van ui en pijnboompitten, rode kool uit de oven met kwee-peer en walnoot en gekruide rijst.



Kittens komt ook, en mijn ouders en een tante.
Alle reacties Link kopieren
Lekker en daar had je die kwee-peertjes dus voor nodig! *belt de taxicentrale en reserveert ruim op tijd*.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik hoop dat het lekker is, ik hou wel van Libanees en Midden Oosters, dus ik heb er zin in. Mijn pa gaat dan gelijk even naar mijn brief kijken, dan kan die vandaag nog op de mail. Is dat ook maar weer gebeurd.



Jij nog hele rustige plannen Blond? Is man vandaag thuis?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik heb een superlange nacht gemaakt, rond 00.00 in slaap gevallen en om 10.00 wakker geworden.

ik moet vandaag nog boodschappen doen, want ik heb niks in huis, daar baal ik wel van

vind juist de zondag altijd fijn om thuis een beetje rond te hangen, en vandaag heb ik helemaal vrij om die verkoudheid te verslaan.

eerst maar eens koffie, ik ga nu pas uit bed



klinkt gezellig en superlekker Ren!
Alle reacties Link kopieren
Fijn is dat als je ouders zo in je leven zijn he Ren? Die extra ogen die het goed met je voor hebben

Man heeft mijn bad ingepikt Hij gaat rond 13 uur werken en heeft een hele lange dag. Iets met een Griekse meneer die komt vertellen hoe Europa het econmoisch aan moet pakken en daar nog een bandje achteraan.

Ik ga vanmiddag beppen, borrelen en gezelschapsspelletjes spelen bij de buren. Ze hebben vrienden te logeren die ik ook redelijk goed ken, dus dat is een fijn vooruitzicht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lekker rustig aan doen Pinda, je moet immers herstellen.



Blond, dat is zeker een fijn vooruitzicht!
Alle reacties Link kopieren
Jane: Hoe gaat het met de katten? Helpen de feromonen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jane?
quote:GrimbleGrumble schreef op 26 februari 2017 @ 09:41:

Ik zit aan de muesli en thee in bed te lezen in een 135 jaar oud gidsboek voor het Midden Oosten. In de woonkamer zingt mijn dochtertje en mijn vriendin rommelt in de keuken. Ook zo kan geluk eruit zien.





Beste vriend komt vandaag met vrouw, dochtertje en zijn ouders hierheen.Dan kan die baan wel niet zijn wat je had gehoopt maar je bent nu toch maar mooi in Nederland en kunt er voor hem zijn. Ook geluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven