Hele leuke date maar..

26-02-2017 10:38 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele leuke meid ontmoet en we zijn al een aantal keer op date geweest. We hebben het leuk met elkaar en kunnen veel lachen.



Nu ben ik vorige week bij haar blijven slapen, en wat mij nu best stoort is dat ze niet goed kan (eigenlijk slecht) kussen en ook onder de lakens niet zo goed is. Ik voelde weinig tot geen emotie toen we daarmee bezig waren. Het kwam er gewoon niet van.



Stel ik mij nu gewoon aan? Want ik vind het toch wel best jammer..



Hoe kijken jullie daar tegen aan?
Alle reacties Link kopieren
Het zou voor mij wel een afknapper zijn. Een seksuele klik is voor mij het verschil tussen een vriendschap en een relatie.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ze voelt het ook niet bij jou, het klikt dus niet.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Mijn ervaring: dat wordt niks. Als het op fysiek vlak niet klikt, kan de rest nog zo leuk zijn, maar het gaat 'm niet worden. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Dit is waarom seks voor het huwelijk een heel goed idee is.
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet het nog wennen.

Elkaar wat meer gaan aanvoelen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik zou het nog een keer proberen, zo'n eerste keer is altijd lastig. En wat bedoel je met niet kunnen kussen?

Misschien kun je wat meer de leiding nemen. Dat deed ik meestal en dat helpt echt wel.

Sowieso is 'ze kan het niet' wat raar.

Als jij bijv als een dode zeester gaat liggen en zij is gewend aan een actieve of dominante partner is het voor haar ook wennen als zij bijvoorbeeld ineens alles moet doen.

Ik had ooit een date die maar bleef zeuren dat ik niet 'wild' genoeg was.

Omdat ik daar geen reden toe had, was het best lastig om in het wilde weg het geeiste geschok, gekrijs en gegrom te moeten laten zien. Vooral niet omdat hij steeds onderbrak om de gevraagde reactie voor te doen

(denk: Hij lebbert te nat in nek, kijkt me aan en doet voor hoe ik erop zou moeten reageren).

Volgens hem kon ik er ook niks van
TO schrijft dat hij geen emoties voelde toen ze tussen de lakens lagen. Geen aantrekkingskracht, dus. Dan kun je nog zoveel aanwijzingen geven, nog zo vaak proberen, volgens mij ontbreekt dan een essentiële factor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 26 februari 2017 @ 10:51:

Ik zou het nog een keer proberen, zo'n eerste keer is altijd lastig. En wat bedoel je met niet kunnen kussen?

Misschien kun je wat meer de leiding nemen. Dat deed ik meestal en dat helpt echt wel.

Sowieso is 'ze kan het niet' wat raar.

Als jij bijv als een dode zeester gaat liggen en zij is gewend aan een actieve of dominante partner is het voor haar ook wennen als zij bijvoorbeeld ineens alles moet doen.

Ik had ooit een date die maar bleef zeuren dat ik niet 'wild' genoeg was.

Omdat ik daar geen reden toe had, was het best lastig om in het wilde weg het geeiste geschok, gekrijs en gegrom te moeten laten zien. Vooral niet omdat hij steeds onderbrak om de gevraagde reactie voor te doen

(denk: Hij lebbert te nat in nek, kijkt me aan en doet voor hoe ik erop zou moeten reageren).

Volgens hem kon ik er ook niks van En werd het nog wat na meer oefenen? Nee toch?
.
Impala, bij deze niet want deze was wat egocentrisch. Maar bij anderen wel meegemaakt dat als je je beiden wat 'herprogrammeerd' het des te leuker kan worden.

Maar roggebrood heeft ook gelijk. Helemaal geen emotie klinkt wel erg hopeloos.

Ik sloeg meer aan op het 'ze kan het niet'
ik lag helemaal in een deuk om die dode zeester....
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 26 februari 2017 @ 11:02:

Impala, bij deze niet want deze was wat egocentrisch. Maar bij anderen wel meegemaakt dat als je je beiden wat 'herprogrammeerd' het des te leuker kan worden.

Maar roggebrood heeft ook gelijk. Helemaal geen emotie klinkt wel erg hopeloos.

Ik sloeg meer aan op het 'ze kan het niet'Heb vaker de leiding genomen en begeleid, maar het kwam er niet van. Vandaar dat ik zo twijfel
Niet iedereen is muzikaal, niet iedereen is creatief, niet iedereen is goed in wiskunde en ja niet iedereen is goed in zoenen en/of seks...
Next.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat toch niet af op een eerste keer? Dat is toch altijd wat zoeken en nooit ineens OK!?
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 26 februari 2017 @ 10:51:

[...]

Vooral niet omdat hij steeds onderbrak om de gevraagde reactie voor te doen

(denk: Hij lebbert te nat in nek, kijkt me aan en doet voor hoe ik erop zou moeten reageren).

Volgens hem kon ik er ook niks van Vind het nog knap dat je niet brullend van het lachen uit bed bent gestapt
óu sont les neiges d'antan

quote:Hawkmoon269 schreef op 26 februari 2017 @ 11:21:

Je gaat toch niet af op een eerste keer? Dat is toch altijd wat zoeken en nooit ineens OK!?Tenzij het echt de eerste keer seks is, weet je echt wel of het niet klikt. Technieken kun je leren, seksuele aantrekkingskracht niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hawkmoon269 schreef op 26 februari 2017 @ 11:21:

Je gaat toch niet af op een eerste keer? Dat is toch altijd wat zoeken en nooit ineens OK!?Ja maar het geeft zeker een indicatie over hoe iemand is/hoe jullie matchen. En soms is het wel meteen goed, helemaal fijn.
quote:Magister schreef op 26 februari 2017 @ 11:09:

Niet iedereen is muzikaal, niet iedereen is creatief, niet iedereen is goed in wiskunde en ja niet iedereen is goed in zoenen en/of seks...



Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen de mate waarin het een harde voorwaarde (no pun intended) is voor je, of dat je het makkelijker naast je neerlegt. Als je in een orkest speelt, een handwerkclub leidt of architect wil worden, zul je ernstig moeten overwegen of dat wel reëel is zonder genoemde talenten.

In een relatie geldt alleen de mate waarin je matcht en/ of waarde hecht aan goede sex. TO heeft in de openingspost al zijn (haar?) twijfels, dus de vraag stellen is hem beantwoorden in dezen.
quote:Hawkmoon269 schreef op 26 februari 2017 @ 11:21:

Je gaat toch niet af op een eerste keer? Dat is toch altijd wat zoeken en nooit ineens OK!?



Op mijn echte eerste keer na, was het daarna met de eerste keren met een nieuwe lover echt wel meteen goed en fijn.

Als iemand niet lekker kust en er is echt geen 'emotie' te voelen. Dan word het gewoon niks.
Ik had zo'n man die er niets van kon. Niet zoenen, niet oraal (ik heb hem zelfs per ongeluk een keer een stomp op z'n neus verkocht uit reflex) en niet neuken. Ik vond hem leuk en hoopte dat er vooruitgang inzat onder mijn begeleiding , dus een poosje door gedate, maar ik begon gewoon tegen intimiteit op te zien.



Uiteraard niks geworden. Nu heeft ie een vriendin die dat blijkbaar wel allemaal accepteert en ik een fantastische FWB. Toch nog goed gekomen



Moraal van het verhaal; lekker laten gaan. Als de passie en geiligheid en match er vanaf het begin niet is gaat het ook niet komen.

Wat Impala zei; dit is waarom seks voor het huwelijk is.
quote:Dymphnatam schreef op 26 februari 2017 @ 11:47:

[...]





Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen de mate waarin het een harde voorwaarde (no pun intended) is voor je, of dat je het makkelijker naast je neerlegt. Als je in een orkest speelt, een handwerkclub leidt of architect wil worden, zul je ernstig moeten overwegen of dat wel reëel is zonder genoemde talenten.

In een relatie geldt alleen de mate waarin je matcht en/ of waarde hecht aan goede sex. TO heeft in de openingspost al zijn (haar?) twijfels, dus de vraag stellen is hem beantwoorden in dezen.Tis ook een kwestie van subjectiviteit, objectiviteit en afwegingen...
Als er geen seksuele aantrekkingskracht is, dan houdt het op.
quote:SaveAngie schreef op 26 februari 2017 @ 10:42:

Ze voelt het ook niet bij jou, het klikt dus niet.dat lees ik niet terug in de op hoor.
quote:Amand_ schreef op 26 februari 2017 @ 11:23:

[...]



Tenzij het echt de eerste keer seks is, weet je echt wel of het niet klikt. Technieken kun je leren, seksuele aantrekkingskracht niet.mee eens. goed neergezet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven