Lijf & Lijn alle pijlers

Creatief met krullen???

02-05-2007 15:24 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb donker lang haar met kleine krulletjes.

Ben het zat en wil naar de kapper voor iets origineels, maar heb dat in een impulsieve bui weleens vaker gedaan en kwam dan teleurgesteld weer naar buiten. Omdat ik dan nog steeds krullen had, maar dan wat korter.

Er verandert zo weinig als je krullen laat knippen is mijn ervaring.

Ik ben wel blij met mijn krullen en wil het ook wel zo houden, maar ik wil gewoon eens echt iets anders dan die hangende bos.

Wie heeft tips? Hoe houd ik mijn krullen, maar dan wel totaal anders dan wat ik nu heb? Is kleuren misschien de enige optie voor grote verandering?

Ik heb al gegoogled, maar mijn hoofd achter kapsels plakken geeft me niet echt inspiratie.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
ik wil wel ruilen; heb stijl haar en wil krullen :D

maar je kunt een stijltang gebruiken voor de variatie, een collega van mij doet dat ook wel eens, staat leuk bij haar zo af en toe stijl ipv krullen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp precies wat je bedoelt! Krullen zijn niet handig, je kunt er weinig mee en ze zijn erg eigenwijs. Een stijltang kan bij mij niet, de kapper heeft het geprobeerd en zei: nee, dat werkt niet bij jou! Dus mijn variatie zit in halflang, korter en  kleuren. Meer niet. Mijn haar is ook nog eens superdik en wil niet in de scheiding die ik bedenk.

Klaag, klaag inderdaad!



Tja, we willen altijd iets wat een ander heeft (zie reactie hierboven)...



succes!

Mimi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven