Lijf & Lijn alle pijlers

goede zelfbruinende cremes....?

03-05-2007 13:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil best een gezond kleurtje, maar daarvoor mijn huid niet te lang blootstellen aan de zon. Vooral voor mijn armen en benen zoek ik een goede zelfbruinende creme. Wie heeft er goede tips?
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

IK gebruik al jaren zelfbruiner en heb inmiddels alle (vaak dure) merken al gehad.

de laatste tijd gebruik ik de gel van de hema ,echt veel beter dan alle dure merken  en kost maar een paar eurootjes.
Alle reacties Link kopieren
hoi carla

ik heb eens een gel van de hema gehad, dat was dan wel is waar met glitters, maar toch. Ik vond dat spul nogal plakken op de huid. heeft die zelfbruinende gel hier ook last van?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de creme van de Hema niet een mooie kleur geven,ook mijn huid raakt er van geirriteerd.

Ben erg tevreden over L~Oreal Sublime Bronze ,een hele mooie bruine tint en een zacht velletje ,niet te onderscheiden van  bv mijn zon gebruinde tint in de zomer

Dit na 2 x smeren:)

Ben nu door de zon bruin alleen mijn benen smeer ik nog met zelfbruinende creme in omdat die erg moeilijk bruin worden.



suc6!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al 1 1/2 jaar de zelfbruinende gel van de hema, en ik vind

die de beste. Plakt niet en smeert goed uit. Ik doe 's ochtends eerst

mijn dagcreme, dan de gel er over heen, even wat anders doen en in

laten trekken, en daarna maak ik me op en wordt ik geleidelijk aan

bruin.
Alle reacties Link kopieren
Lancom, de flashbronzer met spf 15 vond ik erg goed. Nadeel; is een spray dus als je niet uitkijkt spray je ook op andere lichammsdelen en dat zie je niet goed en kun je bruin vlekken krijgen. Ik sprayde daarom gewoon in m'n hand om dan in te smeren.

Heb nu een mousse van Lancaster, geeft een mooie bruine kleur. Voordeel; heeft een kleurtje zodat je goed kan zien waar je smeert.

Ik durf die goedkopere merken juist niet aan.



Tip; doe rubberen handschoentjes aan, scheelt je het schrobben van je handen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd die van dove! erg lekker om te smeren en krijg een mooi kleurtje! ook die nivea summer is erg prettig en word bij mij iets donkerder dan dove

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven