Lijf & Lijn alle pijlers

dun haar na extensions

03-05-2007 20:25 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,Ik ben een fervent "vivaforum lezer", maar heb eigenlijk nog nooit gepost. Maar vandaag wel, want ben best geschrokken.4 maanden geleden heb ik 100 extensions van SoCap laten plaatsen door iemand met veel ervaring. Maar nu zijn ze verwijderd en van mijn haar is nu nog maar een dun staartje over, ter dikte van mijn vinger. Maar er lijkt niet echt iets te zijn afgebroken. Het lijkt natuurlijk altijd ineens veel minder als je van zo'n volle bos weer terug moet naar je eigen haar, maar dit is echt minder dan ik had.Wie herkent dit?Miischien dat ik dit bericht ook onder de pijlers Lijf of Gezondheid moet plaatsen, want een half jaar geleden ben ik ook gestopt met de Diane35 pil. Ik kreeg ineens de merkloze en had daar veel meer bijwerkingen van. Ik was dat zo zat, dat ik helemaal met anticonceptie gestopt ben. Maar zou het kunnen dat dat de oorzaak is of toch de extensions?Hoop dat iemand hier iets over weet....Heel veel groetjes van Tamara
Alle reacties Link kopieren
er is hier vaker een topic geweest en sommige noemde haaruitval inderdaad als bijwerking van de pil.



ik heb trouwens vaker gehoord van meiden die heel veel haar hebben verloren door hairextensions. Door die extensions breken er natuurlijk een heleboel haren af, of worden uit je hoofd getrokken.
Alle reacties Link kopieren
Dit schijnt een bekend fenomeen te zijn als je de extensions hebt verwijderd. Mijn kapster had het er vaak over omdat ze hierdoor geen voorstander was van extensions.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven