Verwijderen contacten Messenger Facebook

28-02-2017 20:00 14 berichten
Hallo,



Ik heb enkele personen een tijd geleden toegevoegd aan Messenger op Facebook en dit zijn geen vrienden van me op Facebook zelf. Echter, ondanks dat ik de chats verwijderd heb, blijf ik deze personen in mijn contactenlijst zien staan. En ik kan geen enkele manier vinden om ze te verwijderen. Heeft iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Vind dat ook zo irritant!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee.
Haha tot nu toe alleen nog maar meelezers
Alle reacties Link kopieren
En wat als je ze blokkeert via Messenger? Dan zou je ze niet meer moeten zien. Denk ik ....
quote:Aragog schreef op 28 februari 2017 @ 20:52:

En wat als je ze blokkeert via Messenger? Dan zou je ze niet meer moeten zien. Denk ik ....Ik wil ze dus niet blokkeren, maar gewoon verwijderen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Blaadje84 schreef op 28 februari 2017 @ 21:42:

[...]





Ik wil ze dus niet blokkeren, maar gewoon verwijderen...

Ja dat...

Niemand die het weet?
Ontdekt!!! Als je naar je contactpersonen gaat en je drukt op de i, dan krijg je de optie om contactpersoon te verwijderen!!
ze blijven bij mij daarna helaas toch gewoon nog staan
quote:hamaika schreef op 15 april 2017 @ 12:03:

ze blijven bij mij daarna helaas toch gewoon nog staanKlopt, het duurt even voor ze verdwijnen. Als ik mijn telefoon herstart, zijn ze bij mij de vlgde dag verdwenen. Heel vaag, maar uiteindelijk werkt het wel
Alle reacties Link kopieren
Blaadje84 schreef:
15-04-2017 11:23
Ontdekt!!! Als je naar je contactpersonen gaat en je drukt op de i, dan krijg je de optie om contactpersoon te verwijderen!!
Waar staat die i ik zie die nergens staan bij mij
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat, maar ik las deze discussie omdat het mij ook niet lukte. Maar wat ik nu gedaan heb is alle gesprekken met mensen die ik niet meer in mijn lijst wil verwijderd. 2x op het berichtje tikken en optie 'verwijder gesprek' kiezen. Toe dat opgeschoond was waren die contacten ook uit mijn lijst verdwenen! Hoera!
Alle reacties Link kopieren
Als ik uitlog en opnieuw inlog dan zijn ze wel weg. Ik heb de app nog niet geprobeerd. Ik had er ook last van, dus dank je wel!
Gesprekken verwijderen, die verdwijnen wel, maar de contacten blijven wel,open staan.
Ik wil ook de contacten verwijderen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven