Lijf & Lijn alle pijlers

Heel donker haar een tintje lichter..Hoe dan?

06-05-2007 19:33 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal.



De zomer staat weer om de hoek en we willen er allemaal weer op ons best uit zien ;)



Ik heb heel erg donker haar, bijna zwart (mediterranees). Ik vind het in de zomer erg mooi als het haar net wat lichter is.



Nu vroeg ik mij af wat de beste,snelste, meest efficiente maar goedkoopste manier is om dit te berijken.



Heeft er iemand tips? Of ervaring? Ik wil het niet ontkleuren maar gewoon wat lichter hebben. En blondspray werkt denk ik ook niet of er moet iets zijn waar ik nog niet van vernomen heb:P



Ik hoop snel wat te horen!



Knuff,



GIL
Alle reacties Link kopieren


Dag allemaal.



De zomer staat weer om de hoek en we willen er allemaal weer op ons best uit zien ;)



Ik heb heel erg donker haar, bijna zwart (mediterranees). Ik vind het in de zomer erg mooi als het haar net wat lichter is.



Nu vroeg ik mij af wat de beste,snelste, meest efficiente maar goedkoopste manier is om dit te berijken.



Heeft er iemand tips? Of ervaring? Ik wil het niet ontkleuren maar gewoon wat lichter hebben. En blondspray werkt denk ik ook niet of er moet iets zijn waar ik nog niet van vernomen heb:P



Ik hoop snel wat te horen!



Knuff,



GIL

als je je haar echt maar iets lichter wilt zal ik gewoon op een mooie zomerse dag gaan zwemmen in de zee. zeewater en de zon bleken het haar lichtjes. zolang je het niet overdrijft word je haar er echt niet droog van en het is een gratis en natuurlijke manier om in de zomer lichter haar te krijgen. verwacht alleen niet dat je dit bij jezelf echt duidelijk zult zien. ik heb een keer mijn haar 1 tint lichter geverfd en ook bijna niemand zag het.

je kunt natuurlijk voor de verf kiezen of highlights, maar dan ben je gebonden aan de kapper en het kost je geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven