Lijf & Lijn alle pijlers

Wel of niet bh

05-05-2007 13:13 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is altijd tegen mij gezegd dat slapen met bh niet goed is. Maar ik vraag me af of dat klopt. Ik heb zware borsten en draag overdag een bh met beugel.

Zou het nou niet goed zijnb voor ondersteuning om s'nachts met een bh dan zonder beugel te slapen.

Of maak je ze dan juist slapper ???
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kirsie,



Volgens mij worden je borsten echt niet 'slapper' van het slapen zonder BH ofzo hoor. Zelf heb ik ook vrij stevige borsten (70F) maar ík slaap 's nachts zonder BH hoor, vnd ik veel prettiger en heb ook het gevoel dat het wel goed is, al weet ik niet waarom en baseer ik dat puur op mijn gevoel.

Groetjes, Piepie
Alle reacties Link kopieren
Eveneens niet wetenschappelijk onderbouwd, maar het lijkt me juist heel slecht om 's nachts je BH aan te houden. Je borsten zullen er mijns inziens niet slapper van worden daar je weinig beweegt 's nachts (als je slaapt hè...).
Alle reacties Link kopieren
..... en toch heb ik gelezen, dat als je slaapt, zeker op je rug en zij, zware borsten opzij "vallen", wat dus je huid en weefsel net zo goed uitrekt!!! En dat een BH dat nachtelijke verval dus voorkomt
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat het niet gezond zou zijn om met beha te slapen.



Ik denk zelf dat het weinig verschil maakt. Ja, als je op je rug slaapt dan vallen je borsten opzij, maar of ik nou met of zonder beugelbeha op mijn rug lig, ze vallen toch wel naar opzij (D-cup). Misschien met beha iets minder erg dan zonder beha.

En als je dan op je buik slaapt? Knappe beha die kan zorgen dat je borsten dan wel in het oorspronkelijke model blijven en ze niet plat drukken :P



Nee hoor, ik slaap lekker zonder beha (soms gaat ie zelfs na het avondeten al uit, mogen ze lekker los ;)).
Alle reacties Link kopieren
Mmm geen bh dus. Ik heb dus ook dat ze opzij vallen. Een gewone bh met beugel is zo en zo niet fijn om mee te slapen daar krijg je gewoon last van maar ik dacht misschien 1 zonder beugel.

Hebben jullie ook last van huidscheurtjes dan want dat heb ik wel doordat ze zo snel gegoeid zijn echt afschuwelijk !!!

Zijn er ook mensne die trainen en last hebben als ze bijvoorbeeld joggen ?
Alle reacties Link kopieren
last met joggen? daar hebben ze toch sportbeha's voor uitgevonden?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt.

Maar ik jog dus nog niet echt ik ren s'avonds als ik de hond ga uitlaten maar wil het wel echt gaan doen met een schema.

Ik heb ooit eens een sportbh van fila gehad maar dat ging nergens over.

heb jij ervaring dan met zo'n sportbh ? En zo ja een tip welke ?
Alle reacties Link kopieren
ik heb die van de hunkemoller, prima hoor. heb een grote maat (eigenlijk cup f, maar de sportbeha's gaan daar maar tot e), en geen last van tijdens het hardlopen. met een gewone beha hardlopen zou ik niet graag doen. zat trouwens laatst met twee vrienden te kletsen, die hadden het over hun zondag activiteit in het vondelpark. naast een potje voetballen is dat bekijken of voorbij joggende dames een sportbeha aan hebben of niet.. tikje puberaal van ze (ze zijn in de 30), dat moet gezegd worden ;0)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nou dan zullen ze er nog heel wat tegen komen die ze niet dragen.

Ik moet wel want ik krijg last. Hunkemöler dus das mooi heb net een bon voor 15%korting voor daar dus ik ga maar even kijken.

Je jogt dus ook. Ik moet gaan beginnen. Conditie is niet al te best maar wil echt proberen het vet van mijn heupen en buik te verminderen of in iedergeval te verstevigen.

Ik heb op runnerweb gekeken. Hoop dat ik het volhoud.

Ik heb een hoge bloeddruk en ben snel duizelig maar als ik het rustig opbouw zou het toch moeten lukken

Bedankt voor de tips !
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het slecht is of niet, maar ik slaap meestal met bh omdat ik dat prettiger vind. Ze hebben wel vaak tegen me gezegd dat ik dat niet moet doen omdat dat slecht was voor de doorbloeding. Ik slaap in de winter ook met sokken. Ze kunnen me wat, anders vries ik dood ;)
Alle reacties Link kopieren
succes kirsie, ik ben ook ooit begonnen met het 15 min. schema van runnersweb.:0)
Alle reacties Link kopieren


Ja dat heb ik ook weleens hoor dat ik met sokken slaap.

Voor iedereen werkt wat anders dus doen waar je je lekker bij voelt zou ik zeggen.

Ik vroeg dat van die bh me af omdat ik niet anders hoorde vroeger dat het niet goed was maar er is al zoveel achterhaalt.

Ik had het zelfs eerst dat als ik zonnebankte ik gewoon wiite vlekken bleef houden daar bij mijn oksels omdat die dingen die kant opvallen hihi ziet er niet uit maar goed.

Over het algemeen zeggen de meeste dus nog steeds zonder bh.











Dus jij bent daar ook mee begonnen en volgehouden zo te horen ? Goed hoor

Kan je me wat vertellen over je vorderingen. Of het je veel moeite kosten en gewoon jij ervaring ermee ?


Alle reacties Link kopieren
kirsie voor ervaringen mbt hardlopen, kan je het beste naar het speciale topic op lijf.
Alle reacties Link kopieren
OK thanks ga ik daar even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in de tijd dat ik borstvoeding gaf met bh geslapen en ben ervan overtuigd dat ik daarmee mijn borsten 'gered' heb.;)

Ik heb ook nog vrij lang na die ( 3 keer) borstvoeding met een soort topje geslapen dus geen strakke bh maar meer een stretch topje, dat scheelt ook.

Tenminste, ik heb wel het idee dat het geholpen heeft.



Dus dat zou je ook kunnen proberen, een soort bh topje met alleen wat versteviging onder de borst maar verder niet al te strak.

Zoiets:
Alle reacties Link kopieren
Zoiets had in inderdaad ook ingedachte.

Denk dat dat niet zoveel kwaad zou kunnen.

Ik zal eens gaan kijken.

Bedankt !
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zelfs overdag geen bh - ik ben een van de gelukkigen die is gezegend met een kleine boezem - dus 's nachts al helemaal niet.Kan me ook niet voorstellen dat dat prettig is. Ik slaap het liefst in mijn blootje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me aansluiten bij mijn voorgangster. Soms ben ik ontevreden met mijn kleine B's, maar wat is het toch ook makkelijk. Ook ik draag lang niet altijd een BH. Mijn borsten hangen ook niet ondanks mijn 40+. Maar ik begrijp het probleem heel goed, mijn vriendin heeft ook een forse boezem en dat is lang niet altijd geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ook altijd, alles heeft zijn voor en nadelen.

Ik kijk met jalouzie soms naar die meiden die een jurkje aan hebben met open rug en dan de borsten toch nog op de plek blijven.

Heeeeeerlijk lijkt me dat :)
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt, dat is toch wel erg praktisch hoor. Anderzijds schijnen vrouwen met een iets grotere cup maat meer aandacht te krijgen van mannen. Hoe dan ook ik ben best tevreden met mijn modale maatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg altijd wat vinden jullie nou zo lekker eraan, het is vet met een rode stip hahaha,

Ach ja gewoon niet genoeg borstvoeding gehad denk ik dan.

En ik heb toevallig gezein dat er genoeg mannen zijn die wel van kleinere borsten houden hoor.

Er is geen pijl op te trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven