Lijf & Lijn alle pijlers

Delida hairextensions

07-05-2007 14:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! heeft iemand van jullie ooit eens hairextension laten zet bij Delida (Linda Heyndijk) uit Almere? Ik heb voor zaterdag een afspraak en zij vertelde me dat ik hier referenties kon krijgen!! ik hoor het graag, groetjes Renske
Alle reacties Link kopieren
ik kom er al drie jaar , zit altijd goed en mooi, ben niet kaal geworden en service is goed.



daarvoor heb ik bijna alle andere merken gehad en die halen het niet bij dit adres, niet qua kwaliteit en ook niet qua zetten, verlies nooit een pluk.



heb geen aandelen, wil gewoon t mooiste haar en dat heb ik daar, wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mag je hier geen reclame maken...
Hahaha.. toevallig zeg. Ik ben vandaag bij dr geweest.

Ik heb nu 50 extensions in. Ik wilde wat meer volume.



Prachtig hoor.. Geen idee hoe ik vanavond slaap enz, enz. maar ik ben er nu wel erg blij mee.



Is voor mij ook de eerste keer ervaring met extensions.



Sto... vraagje nog. Waar had jij die papilotten vandaan? Hoeveel kostte die? Slaapt dat wel?

Lijkt me ook weleens leuk namelijk.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik wil daar ook heen. Maar de prijs is me niet duidelijk, kost het nu 2,75 per extension? En hoeveel cm lang is dan 1 extension?

Wel duur trouwens, ik zie salons waar het veel goedkoper is.



Ik heb zeer dun en weinig haar (staartje is zo dun als een potlood). Zouden 50 extensions genoeg zijn voor volume?
Alle reacties Link kopieren


Volgens mij mag je hier geen reclame maken...





roc belooft t u

welk nivea produkt vind je t lekkerst

lóreal cellilutes helpt nou echt



is geen reclame, to , vraagt ervaring , net als in alle andere topics.
Alle reacties Link kopieren


Hahaha.. toevallig zeg. Ik ben vandaag bij dr geweest.

Ik heb nu 50 extensions in. Ik wilde wat meer volume.



Prachtig hoor.. Geen idee hoe ik vanavond slaap enz, enz. maar ik ben er nu wel erg blij mee.



Is voor mij ook de eerste keer ervaring met extensions.



Sto... vraagje nog. Waar had jij die papilotten vandaan? Hoeveel kostte die? Slaapt dat wel?

Lijkt me ook weleens leuk namelijk.



Groetjes





ik had ze gekocht bij claire's en dat zijn de enigen waar je echt lekker mee slaapt, eigenlijk is het pricipe zoals onze oma's t deden, lapje stof, haar erin omhoog rollen en dichtknopen, in ditt geval dan met klitteband, maar je kunt ook reepjes katoen nemen, ik vond ze wel duur hoor, ik geloof 8 vd dingetjes, 14,95, en ik reken nog steeds om, stom, maar dat vind ik erg duur.wel een mega leuk effect.
Alle reacties Link kopieren


Ik wil daar ook heen. Maar de prijs is me niet duidelijk, kost het nu 2,75 per extension? En hoeveel cm lang is dan 1 extension?

Wel duur trouwens, ik zie salons waar het veel goedkoper is.



Ik heb zeer dun en weinig haar (staartje is zo dun als een potlood). Zouden 50 extensions genoeg zijn voor volume?







soms lijken anderen goedkoper, maar komt er daar weer wat bij wat hier er niet bijkomt.



meestal is de prijs vanaf 75 stuks goedkoper, maar er staat toch wel een mailadres en telefoon nummer bij, bel je toch ff, anders maak ik reclame:(



ik heb zelf 75 stuks voor volume, want mijn eigen haar is een zielig bosje.
Alle reacties Link kopieren
lamaris als je zulk dun haar hebt kun je beter geen extensions nemen. je eigen haar zou te slap zijn en gaan breken. Ook zie je ze zitten want je hebt niet genoeg haar om het te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
je zou ze laag kunnen laten zetten, maar ik denk dat de kapper ter plekke moet oordelen of t zinvol is, zij is altijd eerlijk in haar oordeel en ze smeert je geen extensions aan als het niet mooi word of je haar kan t niet aan, weing haar betekend niet altijd dat het ook slecht haar is,.
Vannacht goed geslapen. Geen last gehad.



Nu wel een beetje.  jeuk.

Weet iemand wanneer dat weg gaat?



Sto.. ga die papilotten denk zelf maken van een oude blouse ofzo. Kijken of het wat is.



Mijn volle bos is trouwens nu al 'normaal'. Zo eigen.. net of ik altijd al zo'n bos heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Die pappillotten kun je toch ook van Baby Liss kopen? Hotsticks heten ze geloof ik.Dan hoef je er niet heel de nacht mee te slapen! Lijk mij?!?
Alle reacties Link kopieren


Die pappillotten kun je toch ook van Baby Liss kopen? Hotsticks heten ze geloof ik.

Dan hoef je er niet heel de nacht mee te slapen! Lijk mij?!?





ja die heb ik ook, maar met heel leng haar is de krul er al uit voordat je op je feestje bent:(
Alle reacties Link kopieren


Vannacht goed geslapen. Geen last gehad.



Nu wel een beetje.  jeuk.

Weet iemand wanneer dat weg gaat?



Sto.. ga die papilotten denk zelf maken van een oude blouse ofzo. Kijken of het wat is.



Mijn volle bos is trouwens nu al 'normaal'. Zo eigen.. net of ik altijd al zo'n bos heb gehad.







in t begin kriebelt t een beetje omdat ze zo dichtbij je hoofdhuid zitten, na een weekje is dat al veel beter hoor .



ik ga zo als mijn arm t weer doet, ook zelf maken, lekker stuk ruw breed katoen en krullen maar, die v claires worden al snel dunnetjes en dan worden ze ook onhandig , niet echt t geld waard hoor weet ik inmiddels.



als je 's-morgens krullen wil inzetten voor in de avond zou je ook nog de hele dag met papilotten vd hema kunnen lopen met veel schuim in droog haar inrollen geeft ook n goed effect, maar ja , je voelt je de hele dag dan wel een ontzettende miep:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven