Entertainment alle pijlers

Trouwlocatie buitenfeest met bbq

16-09-2016 14:31 30 berichten
Normaal gesproken een meelezer maar nu dan toch mijn eerste post!



Ik ben namelijk op zoek naar een trouwfeestlocatie (trouwlocatie hebben we al). We willen graag een relaxte sfeer, buiten met BBQ, fakkels, een tent, picknicktafels/loungeset etc. Wie weet in welke richting ik moet zoeken, of kent de perfecte locatie? Budget voor locatie, drank en eten rond de 5000 voor 75 personen. Online zoeken kom ik helaas niet verder! Veel dank voor wie mee wil denken:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocoladeaardbei schreef op 16 september 2016 @ 15:11:

Ik kwam gisteren in Lage Vuursche het Feel Good Tentevent tegen.. dat klinkt wel redelijk als wat je zoekt, is alleen wat verder van Amersfoort natuurlijk..Daar heb ik pas een bruiloft gehad. Het was toen prachtig weer. Ik weet niet of het ook zo leuk zou zijn, als het geregend had.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een prachtige bruiloft mee gemaakt bij koloniekerkje in Wilhelminaoord. Er werd getrouwd in het kerkje, het feest een echte "barnwedding" vond plaats in de schuur en ook buiten met gezellige vuurtjes en lampionnen heel romantisch en sfeervol allemaal. Parkeren was er gratis. Catering was heel goed geregeld.
i wonder why
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zoeken bij strandpaviljoens bij zwemwater.
Neem aan dat ze allang iets besproken heeft, ze was in september al op zoek
Klopt Het is een beetje geworden zoals omschreven maar ook met een binnen, want ja, Nederland he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven