Lijf & Lijn alle pijlers

Stinken van Dove Summer Glow body lotion

10-05-2007 10:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook? Ik vind het tanning effect echt geweldig, maar ik ga er zo typisch van ruiken, ook als ik het niet smeer blijft m'n huid een bepaald, niet al te lekker, geurtje uitwasemen, vooral als ik in de zon ben geweest (dus zonder bodylotion).
Alle reacties Link kopieren
Dat is met al die producten heb het zelf ook geprobeerd ik kreeg wel een lekker kleurtje maar vond het niet lekker.

Beetje hetzelfde als je onder de zonnenbank bent geweest en je ruikt naar verbrandt vlees ook vies.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

volgens mij is die geur typisch voor het stofje dat ervoor zorgt dat je bruin wordt. Ben bang dat je dat dus bij alle merken zult hebben (da's tenminste wel mijn ervaring en de reden dat ik het spul niet gebruik). Ik vind het zelf echt enorm vies ruiken en gebruik het dus (helaas) niet meer.



groetjes Mimi
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je de Nivea Summer beauty bodylotion eens proberen (de lichte variant) die ruikt echt lekker en gaat niet stinken bij mij. Ik ben eraan verslaafd. Nu ook nog in de aanbieding bij Kruidvat en AH. Is echt goed spul, en geeft een mooie kleur. De gezichtscreme hiervan vind ik wel stinken overigens.
Alle reacties Link kopieren
Die typische geur hoort bij de zelbruindende producten. Van alle merken! Zowel van dure als goedkope. Heb er nu zoveel gebruikt dat ik dat wel met zekerheid kan zeggen! Bij alle merken na een tijdje het typische zelbruinerluchtje! Soms inderdaad een reden om het niet te gebruiken, ik gebruik het daarom eigenlijk alleen als ik alleen ben, en nergens heen hoef!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook de lichte variant van Nivea en vind ook dat de geur bij deze bodymilk wel meevalt en hij blijft idd bij ook niet "hangen" zoals b.v. bij Dove. Misschien het proberen waard?
Alle reacties Link kopieren
Hmm, dus het is óf wit met een lekker eigen geurtje, óf bruin en stinken....

Lastige keuzen :D Wat iemand (sorry, naam kwijt, zit niet op te letten) zegt over Nivea die wel lekker ruikt: als ik dove opsmeer ruikt 'ie prima, maar t zal dus wel dat tanningspul zijn waardoor ik achteraf niet zo lekker meer ruik....

Thanx allemaal voor deze opheldering, weer wat wijzer geworden op dit forum:P
Alle reacties Link kopieren
Hmm lees nu (ik zit écht niet op te letten!) dat Nivea 'het' geurtje minder heeft dan Dove, toch maar overstappen misschien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven