Lijf & Lijn alle pijlers

Wat is jouw wondermiddel???

01-05-2007 19:15 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mijn eerste berichtje (:D) op deze handige website, waar ik lange tijd als  grote fan jullie nuttige tips en adviezen heb gelezen.



Ik ben hartstikke benieuwd naar wat jullie een waardevol product vinden om te hebben (met name op het gebied van huidverzorging). Wat is voor jou een must have en raad je iedereen aan?



Persoonlijk kan ik iedereen (die last heeft van een lichte vorm van vergrote poriën en onrustige huid) de idealist van Estee Lauder aanraden.



Kom maar op met de nuttige adviezen :).



liefs Beau
Alle reacties Link kopieren
een vraag aan degenen die idealist hebben gebruikt: kun je er makkelijk overheen met foundation? ik heb met cremes die een laagje op de huid leggen vaak dat de foundation gaat brokkelen en moeilijk smeerbaar enz.
Alle reacties Link kopieren
Oogcreme en dagcreme met spf15 van Roc uit de Retinox+ serie, werkt super tegen eerste rimpeltjes, sinds ik het gebruik ziet de huid rond mijn ogen er veel minder droog en gekreukt uit aan het eind van de dag :D



Tegen puistjes; pillen "Acnaform" en acnéroller; "Acn@stick"; beide zijn natuurlijke producten die super werken; sinds ik het gebruik heb ik geen puistjes meer gehad
Alle reacties Link kopieren
Vivagirl, de idealist is een serum die snel opgenomen wordt door je huid. Het is echt een aanrader,mits je geen droge huid hebt. Hieronder mijn ervaringen met huidverzorging:



-Lancome (hydra zen):5

-sisley (reparatrice) 6,5

-Sisley (emulsion ecologique): 7,5

-Estee Lauder (day wear plus): 7

-Estee lauder (hydra complete): 6,5

-Estee lauder (future perfect): 6,5

-Estee Lauder (idealist): 8

-la Prairie (cellular day cream): 9

-antioxidant (paula's choice): 8 (gebruik het alleen voor onder mijn ogen, werkt goed tegen kringen)

-Clinique: tot nu toe geen goede creme gevonden (de lijn repair ware vond ik redelijk)