Photoshop edit vrijwilligers gezocht! (serieuze situatie)

05-03-2017 15:40 12 berichten
Lieve forummers,



Ik zag vandaag dit filmpje op youtube:

https://www.zelfmaakideet ... j-nooit-verwacht/69446/2/



Ik zit momenteel in dezelfde situatie... veel foto's van ziek zoontje die het helaas niet heeft overleefd... en ik wil ook graag foto's zonder slangen en apparatuur.



Hoe kan ik dit het beste aanpakken of wie kan dit doen?



Duizendmaal dank!
Alle reacties Link kopieren
Kan je zelf niet helpen, hopelijk iemand anders wel. Maar in ieder geval heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel slangen etc zijn het? Ik beheers photoshop wel redelijk en heb ooit iets vergelijkbaars gedaan. Ik ben alleen geen professional (en ben niet zo goed als in het filmpje!) maar ik wil wel een poging voor je wagen, mocht je niemand kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het op dezelfde Reddit vragen als waar die man dat gedaan heeft:

https://www.reddit.com/r/pics/





Hier is de oorspronkelijke Reddit post: https://www.reddit.com/r/ ... daughter_recently_passed/
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig!



Ik zit even diep te peinzen toen mijn man zeer ernstig ziek was had ik een hele mooie foto van hem maar hij was zo geel dat het echt te pijnlijk was.

Toen heeft iemand van dit forum voor mij de foto bewerkt en die is mij (hij is ook overleden) nog altijd erg dierbaar.



Hopelijk komt er iemand langs die je ermee kan helpen. In elk geval veel sterkte gewenst.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren


Sterkte voor TO en haar naasten, en voor iedereen die zich in haar verhaal herkent.

Ik heb helaas geen tips, behalve misschien kijken of je vormgevers of fotografen in je (wijde) netwerk hebt, en die vragen of ze photoshopwonders zijn of kennen. Ik hoop dat het lukt een prachtig aandenken te krijgen dat alle recht doet aan je kindje.
blue as ice
Alle reacties Link kopieren