Photoshop edit vrijwilligers gezocht! (serieuze situatie)

05-03-2017 15:40 12 berichten
Lieve forummers,



Ik zag vandaag dit filmpje op youtube:

https://www.zelfmaakideet ... j-nooit-verwacht/69446/2/



Ik zit momenteel in dezelfde situatie... veel foto's van ziek zoontje die het helaas niet heeft overleefd... en ik wil ook graag foto's zonder slangen en apparatuur.



Hoe kan ik dit het beste aanpakken of wie kan dit doen?



Duizendmaal dank!
Alle reacties Link kopieren
Kan je zelf niet helpen, hopelijk iemand anders wel. Maar in ieder geval heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel slangen etc zijn het? Ik beheers photoshop wel redelijk en heb ooit iets vergelijkbaars gedaan. Ik ben alleen geen professional (en ben niet zo goed als in het filmpje!) maar ik wil wel een poging voor je wagen, mocht je niemand kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het op dezelfde Reddit vragen als waar die man dat gedaan heeft:

https://www.reddit.com/r/pics/





Hier is de oorspronkelijke Reddit post: https://www.reddit.com/r/ ... daughter_recently_passed/
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig!



Ik zit even diep te peinzen toen mijn man zeer ernstig ziek was had ik een hele mooie foto van hem maar hij was zo geel dat het echt te pijnlijk was.

Toen heeft iemand van dit forum voor mij de foto bewerkt en die is mij (hij is ook overleden) nog altijd erg dierbaar.



Hopelijk komt er iemand langs die je ermee kan helpen. In elk geval veel sterkte gewenst.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren


Sterkte voor TO en haar naasten, en voor iedereen die zich in haar verhaal herkent.

Ik heb helaas geen tips, behalve misschien kijken of je vormgevers of fotografen in je (wijde) netwerk hebt, en die vragen of ze photoshopwonders zijn of kennen. Ik hoop dat het lukt een prachtig aandenken te krijgen dat alle recht doet aan je kindje.
blue as ice
Alle reacties Link kopieren
Je zou dit ook in het ziekenhuis kunnen vragen. Er zijn vrijwilligers die foto's maken van zieke/overleden kinderen.



Anders via MrClipping, morgen gewoon contact met ze opnemen. Ze hebben professionele mensen in Azië die de foto's kunnen fotoshoppen voor een zeer redelijke prijs, en ze zijn erg snel.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Als je het niet heel snel nodig hebt, kun je de foto wel naar mij sturen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
@rattatata, ja dat klinkt wel logisch, ik ga t overwegen! Moet mezelf er nog even van overtuigen om de foto's out in the open te zetten...

@DG en hoela, thanks voor het aanbod! Ik zal even kijken welke foto(s) het beste geschikt zijn en dan laat ik het weten



Woon trouwens in t buitenland waar ze dat soort stichtingen niet hebben, dus vandaar dat ik t via een andere weg zoek
Alle reacties Link kopieren
Veel fotografen zijn ook handig met Photoshop. Ik zie dit soort berichten wel vaker voorbij komen op Facebook. ( verzoek tot aanpassing). Ik raad je aan je bericht op de facebooksite 'fotografietips' en/of fotografie/allerlei" te plaatsen. Er zijn zeker fotografen die je willen helpen.



Veel sterkte TO
Alle reacties Link kopieren
Check deze facebook pagina van "Now I Lay Me Down To Sleep".



Dit is een non-profit organisatie die foto's maakt van kinderen die rond de geboorte overlijden. Zij kunnen je misschien ook wel helpen.
hamerhaai wijzigde dit bericht op 05-03-2017 19:16
Reden: links vergeten
% gewijzigd
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Thanks voor de tips! Ik ga nog even rondzoeken en wellicht op Reddit posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven