Facebook tijdlijn leeghalen

08-03-2017 13:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Ik heb op Facebook mijn ex geblokkeerd, hij mij ook. Nu zien wij dus geen berichten van elkaar meer dus als ik op mijn eigen tijdlijn kijk zie ik niks met hem erin. Als een vriendin op mijn tijdlijn kijkt ziet ze wel nog alles staan. Hoe verwijder ik de berichten terwijl ik ze zelf niet kan zien? Ik hoop dat iemand het antwoord voor mij heeft!



Groetjes!
Dat moet die vriendin zelf instellen, zij moet hem dan ook blokkeren. Je berichten bestaan gewoon namelijk nog. Je zult alles handmatig moeten verwijderen als je het echt wilt verdwijnen, en dus hem eerst moeten deblokkeren (denk ik). Maar waarom maak je je druk wat je vriendin wel of niet ziet?
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me niet druk hoor wat m'n vriendin wel of niet ziet. Het was meer bedoeld dat anderen wel alles nog kunnen zien en ik zou graag gewoon alles eraf hebben. Ik heb inderdaad hem gedeblokkeerd, maar omdat hij mij ook heeft geblokkeerd (denk ik) kan ik alsnog niks zien..
Hoe kan een vriendin op jouw tijdlijn dingen van je vriend zien? Heeft hij je dan ge-tagd, bedoel je dat? Tags kun je verwijderen door op je naam te klikken en dan op activiteitenlogboek en dan Tag bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ja bijvoorbeeld berichten en foto's die hij heeft geplaatst waar ik in ben getagt zijn zichtbaar op mijn tijdlijn voor anderen, dus niet voor mijzelf door het blokkeren. Daarom zie ik dus die tags ook niet in mijn activiteitenlogboek.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook instellen dat je tags eerst wilt beoordelen voor je ze 'toelaat' op fb. Zo voorkom je dat als iemand je tagt het meteen ook op je tijdlijn staat.



Ik snap niet waarom je je ex niet gewoon van je fb afgooit. Ben je er van af toch.
Geel is het nieuwe blauw.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, heb ik nu inderdaad gedaan.



Ik heb m'n ex ook van Facebook afgegooid en geblokkeerd. Maar zijn berichten blijven zichtbaar voor anderen staan als zij op mijn tijdlijn kijken. Uiteraard niet een groot probleem, is nou eenmaal een deel van m'n leven geweest, maar liever niet.
Waar je je al niet druk om maakt. Ik heb mijn ex geblokkeerd, punt. Wat mijn vrienden ermee doen, moeten ze zelf weten. Ik ga mijn tijdlijn niet aanpassen voor vrienden. Maar fijn dat het je gelukt is.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt bij de instellingen ook aanklikken 'wat zien anderen als ze op mijn tijdlijn kijken'. Dan zie je meteen wat je evt nog wilt afschermen. Of niet natuurlijk.
Geel is het nieuwe blauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:buurmanmuis schreef op 08 maart 2017 @ 14:02:

Je kunt bij de instellingen ook aanklikken 'wat zien anderen als ze op mijn tijdlijn kijken'. Dan zie je meteen wat je evt nog wilt afschermen. Of niet natuurlijk.Thnx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven