Lijf & Lijn alle pijlers

wimpertang

09-05-2007 21:56 8 berichten
Ik ben dus opzoek naar een goede wimpertang.

Welk merk is 'de beste'?



Er was hier volgens mij eerder een topic over, maar via de zoekfunctie kan ik die helaas niet vinden.



Iemand tips?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Goudvis,



ik heb vorig jaar op beautybeurs een wimperkrultang gekocht. Deze werkt op batterijen. Hij wordt warm en dan kan je deze tegen je wimpers houden. Echt geweldig. Ik heb er ook een flesje met vezels bij gekocht voor op feestjes. Dan kan ik mijn winpers eerst verlengen en dan krullen. :-) Morgen ga ik weer naar die beurs en ga er dan gelijk een paar meenemen voor mijn collega's. Helemaal leuk.



groetjes

Luus0503
Ik heb ook zo'n potje vezels.. soms zit er wel een deel op m'n gezicht, dus daarom doe ik vaak eerst m'n ogen en dan gezicht.



Doe je eerst maskara, vezels, maskara en dan die wimpertang?



Ik denk erover om eerst een simpele bij de hema te koop, maar zo'n verwarmde lijkt me ook wel wat. Niet slecht voor je wimpers?

Waar kan je nog meer zo'n tang kopen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
hoi Goudvis



ik weet niet waar deze tangen verder te koop zijn. Ik kom ze eigenlijk alleen op beurzen tegen. Het lijkt mij dan wel dat ze via schoonheidssalons te koop zullen zijn voor particulieren maar ik zou niet weten waar.



Ik doe inderdaad mascara, vezels, mascara en dan de tang. Ik geloof niet dat het slecht voor je wimpers is. Ik gebruik het zelf al  meer dan een jaar en heb niks negatiefs ondervonden.

In het begin zaten er inderdaad regelmatig vezels op mijn gezicht maar als je zorgt dat je naar beneden kijkt als je de vezels op doet valt het naar beneden. Het gaat bij mij dan ook gewoon goed :-)
Hoeveel kost die tang? Past het door de brievenbus?

Mocht dat beide positief zijn dan mag je er voor mij ook wel eentje meenemen van de beurs.



Wat je bericht af en vraag dan wel aan de angels of ze mijn mail-adres aan jouw kunnen geven.. of ik geef me hotmail hier.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

ik denk dat het wel door de postbus past, maar dat kan ik morgen even nakijken op de beurs voor je.Ik weet de exacte prijs niet meer maar ik dacht ergens tussen de 15 en 20 euro.

mocht je het interessant vinden dan kan je mijn email vragen aan de viva engel. (geen idee dat dat kon hahahah)



groetjes

Luus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mijne gekocht bij Douglas ,een gewone tang bevalt beter vind ik
Luus... bedankt, maar ik ga toch eerst maar me simpele tang van de Hema (vandaag gekocht) goed proberen.

Veel plezier op de beurs morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven