Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 06 maart 2017 @ 18:04:

[...]

waar volg je Grimm als ik vragen mag?

Ik heb de seizoenen gedownload, maar je kunt het ook online streamen.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 25 januari 2017 @ 07:31:

[...]



Ik kijk ook weer! Ik heb nu tot en met s04e15 gekeken.



Eindelijk Aslaug dood. Daar zat ik al op te wachten sinds ze met haar stomme gezicht in Kattegat verscheen. Ik vond haar echt geen leuk personage. Top dat Lagertha nu weer in Kattegat aan de leiding is. Toen met die ziener dacht ik ook al dat dat zou gebeuren. Ik vrees alleen dat ze niet zo heel lang zal blijven, want Ivar is natuurlijk keihard op wraak uit. Wat een supercreep is dat toch. Echt doodeng.



En nu dan, ook Ragnar dood... Ik was helaas gespoilerd dus ik wist het al voor die verhaallijn goed en wel duidelijker werd. Uiteindelijk moest het hier natuurlijk wel op uitdraaien maar ik vind het toch jammer! Af en toe had ik echt de schurft aan Ragnar, maar hij was wel echt een heel interessant personage en de rol was/is Travis Fimmel op het lijf geschreven. Ik vond hem heel erg goed.



Over de looks van de Vikings gesproken. Sinds Rollo's fransozen-make-over vind ik hem echt NIET meer leuk gewoon.

Het duurde nogal lang voordat ik het seizoen af had, kon me niet meer zo erg boeien.

Ja, Rollo is inderdaad niet leuk meer. Ruig staat gewoon (iedere man) leuker

En Jonathan Rhys Meyers kan natuurlijk niet ontbreken aan een serie die zich in de geschiedenis afspeelt. Volgens mij speelt hij bijna alleen maar in kostuumdrama's/series. Ben wel benieuwd naar seizoen 5, Ragnar moet natuurlijk wel op één of andere manier terug keren, want anders haak ik echt af.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu call the midwife, ik heb niks met babies maar vind dit toch wel een mooie ontroerende serie.



Ik zou willen dat er iets kwam net als Downton abbey. Dat vond ik toch zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
[quote]dolfje schreef op 09 maart 2017 @ 15:03:

Ik kijk nu call the midwife, ik heb niks met babies maar vind dit toch wel een mooie ontroerende serie.



Ik spoel de scenes met de bevallingen altijd door, kan niet zo goed tegen al dat gegil en gekreun. Doet zeer aan m'n oren.

Verder echt een mooie serie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 09 maart 2017 @ 09:41:

[...]





Ik heb de seizoenen gedownload, maar je kunt het ook online streamen.





okki, zat daar ook aan te denken ja.



die bevallingen skip ook soms, dat geschreeuw idd en van al die baby's krijg ik rammelde eierstokken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 11 maart 2017 @ 16:45:

[...]





okki, zat daar ook aan te denken ja.

Grimm staat opeens tot en met seizoen 3 op netflix
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Dank zij wat software upgrades kan je ook RTL en aantal andere zenders terugkijken zonder kosten en problemen. Het is alleen niet toegestaan om door te spoelen. Wel terug spoelen en zo volgens de standaard.



O J vind ik wel veel informatie om daar twee afleveringen achter elkaar van te kijken.

Via ID had ik al een heropening gezien. Verder heb ik wel de oorspronkelijke media toestanden gezien.

Nu moet dat worden omgevormd.

Inhoudelijk vind ik wel een schitterende weergave van wat er achter de schermen zich heeft afgespeeld.

De documentaire van ID geeft toch wel informatie waardoor alles beter te plaatsen is.

Het meeste had ik gevolgd inclusief de manipulaties die (social media) kunnen doen.

Wat spoiler is. Dat is erg afhankelijk van wat je over die zaak en moorden weet.



Over the Bladerunner in Zuid-Afrika is alleen maar een film in de maak. Maar na dit ga ik me afvragen wat daar fout is gegaan. Is ook lastig dat het twee verschillende zaken zijn. Er zijn overeenkomsten en het geheugen filteren hoe het bij OJ was.



Bij beide zaken heeft het media-circus wel een gigantische invloed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 14 maart 2017 @ 11:44:

[...]



Grimm staat opeens tot en met seizoen 3 op netflixzag het net ja, heb et meteen op me lijst gezet
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ben nav dit topic This Is Us gaan kijken, nu bij afl 3. Vind het nu al mooie serie!
Alle reacties Link kopieren
Ja mooi hè!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu de laatste van het eerste seizoen alweer helaas.
Ik heb net aflevering 5 van Allo Allo gezien. Was de eerste keer. Ik lag echt in een deuk. (moet wel even zoeken waar ik aflevering 4 kan terug kijken, maar door de vaste karakters kan ik sommige gebeurtenissen zo wel erbij denken.)



Het is dus een serie die ik in de jaren 90 heb gevolgd in losse afleveringen, maar voor een aantal maanden wel iedere week gekeken.

Het is droge Engelse humor en je moet er van houden.



Oude series zijn in herhaling op NPO Best.
Alle reacties Link kopieren
Dacht Riverdale te kijken maar dat ligt een week of wat stil.

Nou ja heb nog series genoeg
Ik heb de serie Krabbé zoekt Picasso gezien. Is nu afgelopen.

Ik was in Parijs in een speciale museum met alleen werk van hem. Ik ben geen bewonderaar van zijn werk, maar met die serie wordt het interessant. Hij werd 91 jaar en overleed in de jaren 70. Geeft ook aardig tijdsbeeld van 2 wereldoorlogen zonder internet.
O ja, Game of Thrones seizoen 3 gaat verder op RTL7 (Seizoen 2 was op RTL5 vorig jaar.)

Aflevering 1 en 2 van vorige week zijn vandaag nog terug te kijken. Twijfel over aflevering 1. Die begon op zaterdag en einde op zondag.

Aflevering 3 en 4 zijn vannacht uitgezonden en nog de hele week terug te kijken. (Tot 7 dagen terug te kijken.)



Ik had het al gezien, maar is al wat langer geleden. Ik heb tot aflevering 2 van het 5e seizoen gezien op HBO.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen jaar in het vliegtuig terug van vakantie heb ik de eerste 4 afleveringen van GOT van seizoen 1 nog eens bekeken, ik merkte dat ik wel heel veel vergeten was.
quote:dolfje schreef op 19 maart 2017 @ 14:40:

Afgelopen jaar in het vliegtuig terug van vakantie heb ik de eerste 4 afleveringen van GOT van seizoen 1 nog eens bekeken, ik merkte dat ik wel heel veel vergeten was.



Die is goed blijven hangen bij mij. Die is ook herhaald, maar 2 afleveringen achter elkaar is ook veel.

Per "continent" of werelddeel met elk eigen kenmerken maakt de afzonderlijke verhaallijnen nog wel herkenbaar.

Heel knap om na zoveel seizoenen de aandacht te kunnen vast houden.

Ik ben blij dat ik het nu gedoseerd terug kan kijken. Er zit echt zoveel verhaal in.

Ook zijn een paar acteurs vervangen en zit er familie in die er veel op elkaar lijken.



(Ik zie nu een stukje waarbij ik me al afvroeg of ik dat fout had onthouden, maar is wel een stukje vergeten. Pip is back in place en gefopt.) Is vaag om niet te spoilen.
quote:MarindaH schreef op 16 maart 2017 @ 08:29:

Ik ben nav dit topic This Is Us gaan kijken, nu bij afl 3. Vind het nu al mooie serie!



Hij is fijn hè?

Heb ervan genoten.
Weet iemand waar ik Ugly Betty zou kunnen kijken, gratis?
watchseries.

Even googlen want ik weet niet of ik linkjes mag geven.

Volgens mij is het wel legaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 19 maart 2017 @ 16:07:

watchseries.

Even googlen want ik weet niet of ik linkjes mag geven.

Volgens mij is het wel legaal.Daar stream ik ook alles mee/bij! Ik heb wel een add blocker, want soms kunnen er nogal veel reclames oppoppen.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 18 maart 2017 @ 08:40:

Dacht Riverdale te kijken maar dat ligt een week of wat stil.

Nou ja heb nog series genoeg Volgens de app die ik daarvoor heb, komt de volgende aflevering van Riverdale pas op 31 maart. Nog 12 dagen wachten dus.
Alle reacties Link kopieren
We zijn bijna aan het einde van seizoen 5 van The good wife. Had wat er in dit seizoen gebeurde dus totaal niet verwacht!
Alle reacties Link kopieren
Ben even gestopt met de good wife maar ga denk ik weer beginnen, kijk nu Jane the virgin wel erg voorspelbaar maar ik lig iedere aflevering in een deuk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Jane the virgin vond ik het eerste seizoen wel leuk van maar daarna werd het me te over the top.



Chicago fire, pd en med zijn leuk maar de nieuwste aanwinst Justice valt wat tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven