Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren


Volgens mij schreef ik in een van de eerdere delen dat ik vreesde dat ik hier straks in deel 60 nog meeschrijf als single, maar het lijkt er op dat dat niet het geval is.



(Verkapte TVP)
quote:Noor226 schreef op 09 maart 2017 @ 15:57:



Volgens mij schreef ik in een van de eerdere delen dat ik vreesde dat ik hier straks in deel 60 nog meeschrijf als single, maar het lijkt er op dat dat niet het geval is.



(Verkapte TVP)



Ik vind het juist leuk als mensen blijven meeschrijven, ook al daten zij met iemand langer of als het een heuse relatie is



Even klef doen....Ik ben in een korte tijd zo gehecht geraakt aan dit topic en jullie dames EN heren dat ik jullie niet wil missen, ongeacht hoe dingen lopen




Om nog even op de italiaan terug te komen en thuis afspreken. Dat doe ik dus nooit op een eerste date. Altijd eerst op neutraal terrein.
Alle reacties Link kopieren
Ook even een tvp


Ik ga proberen mee te schrijven! Geniet enorm van alle verhalen.



Ik date al een paar jaar, maar er is tot nog toe niets blijven hangen. Ondertussen alles wel gebruikt, van Tinder tot Happn tot OKC. Ontzettend veel meegemaakt. Redelijk gepokt en gemazeld, en een beetje opletten dat ik niet te cynisch ben Ik ben mid-30 trouwens en vis in de hipster vijver. Mijn manier van daten is vrij casual, graag of niet, en de na-3-dagen-pas-contact en geen-seks-op-de-eerste-date sterotypen zijn niet op mij van toepassing. In het kort



Vorige week zou ik een date hebben met een Tinderman, die een dag van tevoren afzei. Hij pakte wel door met een dinner reservering (daar ben ik niet van op date 1, maar hij lijkt erg leuk) dus wel positief. En nu is hij ziek, verteld hij. Benieuwd of het doorgaat dus!
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.

Och, heb twee matches open staan, geen van twee neemt ook maar de moeite om te reageren op mijn openingsberichten, terwijl zij toch echt die matches hebben gemaakt.



Oftewel, stelletje domme vrouwen, waarom matchen als je niets zegt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Geloven jullie trouwens in het lot? Dat alles een reden heeft?
quote:itsme16 schreef op 09 maart 2017 @ 16:44:

Geloven jullie trouwens in het lot? Dat alles een reden heeft?Neuh. Een 'lot' is maakbaar.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



@Noor Nee absoluut niet verwacht dat het met die jongen een staartje zou krijgen... ik was ook verliefd op die man, dus dan ben je misschien ook wat blind ervoor. Ik heb er een topic over geopend een tijdje terug.

@lovestar Heeft echt helemaal gelijk, je weet écht niet wanneer iemand vreemde bedoelingen heeft of niet. Dat is de reden dat ik extra voorzichtig ben.



@itsme Ik vind het lastig. Het lot weet ik niet, maar ik geloof wel dat je geluk of pech kunt hebben. Dus dat het leven in die zin niet zo maakbaar is als wij soms denken.



Jullie positieve vibes hebben gewerkt... want ik heb me nu toch een match Waaaaay out of my league... maar wauw ik lig hier met m'n kin op de vloer, wat een lekkerding! Ik vermoed dat dit zo'n man is die elke vrouw naar rechts swipet, want wat moet 'ie met mij maargoed. Hij heeft geen tekstbeschrijving, dus help wat moet ik 'm sturen????
Haha lovestar enthousiasteling! Geniet.

En een eva-tje Ik hoop dat er nog velen uit dit topic mogen volgen met een eva-tje
quote:Noor226 schreef op 09 maart 2017 @ 15:57:



Volgens mij schreef ik in een van de eerdere delen dat ik vreesde dat ik hier straks in deel 60 nog meeschrijf als single, maar het lijkt er op dat dat niet het geval is.



(Verkapte TVP)

Ik schrijf al in zeven delen mee, ben er nu ook wel klaar mee haha.

Wat fijn dat jouw date nu jouw vriend is. Gefeliciteerd!



En Diamantje goed dat je op de rem bent gaan staan. Na vier dates is dat ook super snel.
Wat is alweer een eva-tje?
Haha, dat heeft lovestar er in gegooid.

Ik had een date die van dinsdag avond tot woensdag middag duurde, veel gekletst en geknuffeld en lovestar nu ook. Dat is dus een eva-tje...
Ahhh ok!
Alle reacties Link kopieren
ochh wat verschrikkelijk... ik zit hier nog steeds te brainstormen wat sturen jullie meestal naar je matches? of laten jullie dat aan de man over?
Alle reacties Link kopieren
Ja geloof daar wel in, alleen wat ik wel heel stom vind als vrouwen de hele ontmoeting op de 1 of andere manier zo gaan draaien dat het lot het heeft besloten.



Lovestar, klinkt goed maar hoe lang kennen jullie elkaar al? Zou niet al te overhaast gaan doen

Heb jongen van Tinder op FB en daar kletsen we wat, merk wel dat hij tegenovergestelde is van mij, zo ver je dat uit chats kan halen.

Hij is meer extravert, gaat vaak dingen doen met vrienden, geduldig type (lijkt me, als je docent bent ). Hij zegt ook dat hij best veel kan praten.

Ik ben meer introvert, heb ook veel tijd voor mezelf nodig, hou niet van grote groepen, ben heel ongeduldig en best verlegen. Tot nu toe is erg leuk op chat, en dat is belangrijkste.

Hoe is dat bij jullie, vinden jullie het belangrijk dat je qua karakter op dezelfde lijn zit of zolang je het gezellig hebt is het goed?
Ik denk dat dat heel erg verschilt. Ik ben zelf extravert, een enthousiasteling, spontaan, sociaal, maar ook mijn momenten heel rustig.



Ik heb iemand naast mij nodig die ook extravert is, spontaan, sociaal en wat drukker dan mijzelf in doen en laten.
quote:jaw schreef op 09 maart 2017 @ 16:41:

Deel 7 alweer.

Och, heb twee matches open staan, geen van twee neemt ook maar de moeite om te reageren op mijn openingsberichten, terwijl zij toch echt die matches hebben gemaakt.



Oftewel, stelletje domme vrouwen, waarom matchen als je niets zegt.

In het vorige topic hadden we het er op het einde over dat er een bug in Tinder lijkt te zitten. Mannen waarvan we zeker weten dat wij ze niet geliked hebben, zijn we toch ineens een match mee. En ze beginnen nog te praten ook. Wij verwijderen de matches dan dus meestal. Misschien dat dit bij jou ook het geval is?



Al hoor ik van mannen altijd dat de vrouwen in het algemeen weinig terug praten op Tinder. Snap ik ook nooit. Als ik geen zin heb om met je in gesprek te gaan dan like ik je ook niet.
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 17:31:

ochh wat verschrikkelijk... ik zit hier nog steeds te brainstormen wat sturen jullie meestal naar je matches? of laten jullie dat aan de man over?



Ik begin vaak zelf een gesprek. Gewoon met hey met een smiley. Soms geef ik een compliment over iets wat ik zie op de foto's of ga ik in op de profieltekst.



Anders kun je soms lang wachten!
Jempo, komaan! Zijn benieuwd of hij wat gaat terugzeggen! Zit hier iets tussen?



Hey, leuk dat we matchen!

-Zit jouw werkdag er ook op?

-xx km van hier waar is dat?

-je bent blijkbaar vlakbij!

-xx km van hier, dat is bijna het buitenland!
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 09 maart 2017 @ 17:47:

-xx km van hier, dat is bijna het buitenland!



DEZE IS PERFECT!

Ik heb 'm namelijk allang lang en breed gegoogeld en hij woont vlakbij de grens van Duitsland



Ik heb het gestuurd, nu proberen niet 25993x m'n tinder te checken
Alle reacties Link kopieren
Als ik met deze man ga trouwen zijn jullie allemaal uitgenodigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven