Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Happy new topic iedereen en dat we binnenkort allemaal maar weer eens lekker van bil mogen gaan
Alle reacties Link kopieren
Hi ik date ook via tinder en happn. Niet heel intensief, soms ligt het maanden stil, dan weer eens een date. Wel veel matches. Veel hipstermannen en mooie jongens, heb je uiteindelijk natuurlijk niks aan. Zeker niet omdat ik al een stuk ouder ben (zie er alleen veel jonger uit) en een kind heb.



Nu toch aan het daten met een bijzonder leuke jonge man. We hebben elkaar 3x gezien, waarvan 1 hele dag samen doorgebracht en appen dagelijks. Initiatief komt grotendeels van hem. Hij komt lief, slim, positief en heel geïnteresseerd over. Alleen de komende dagen (wknd dus) heeft ie geen tijd voor me. Zie hem nu ongeveer 1x P/w of per 1,5 week. Ik wil zelf graag (minimaal) 1xpw als ik serieus met iemand date. Heb het idee dat zijn sociale leven drukker is dan dat van mij. Ik werk parttime en heb een kind, heb wel vriendinnen, doe weleens wat leuks hoor maar ben niet continu de hort op.



Hij oppert nu volgende date uit te stellen naar weekje later of misschien toch even as zondagavond. Ik twijfel; hoe beschikbaar moet ik zijn? Zelf maandag vroeg op en drukke week voor de boeg en plan dan nooit teveel. Wil hem graag zien maar ook niet te eager zijn en bij ieder momentje dat hij kan happen. Tegelijkertijd haat ik dit soort spelletjes. Ik kan zelf wel bijv vanavond of zaterdagavond, hij dus niet. Prima hoor, maar dat was mij beter uitgekomen. En ergens mss klein beetje teleurgesteld dat hij de hele week volplant zonder een gaatje voor mij. Nu is er een klein gaatje maar wil ik dan meteen met open armen klaar staan? Eigenlijk zegt ie ook al als optie een week later..... Of ben ik heel erg ingewikkeld aan het doen?



Ik vind dat hele daten ook gewoon ontzettend ingewikkeld ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 17:38:

[...]





Ik begin vaak zelf een gesprek. Gewoon met hey met een smiley. Soms geef ik een compliment over iets wat ik zie op de foto's of ga ik in op de profieltekst.



Anders kun je soms lang wachten! Doe ik ook, als m'n pet ernaar staat ;) En soms idd na heeeeeeeeel lang wachten komt zo'n man ineens met tekst.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 09 maart 2017 @ 18:17:

Happy new topic iedereen en dat we binnenkort allemaal maar weer eens lekker van bil mogen gaan Doet doe ik vanavond al
@chick: 3 keer een date is niet serieus daten toch? Aangezien het inititief van hem komt vind ik het niet zo erg klinken. Hoe beschikbaar je wil zijn moet je zelf weten.

Als je liever niet op zondag date zou ik het niet doen. Hij wacht wel. En anders niet, en dan weet je dat ook weer. Onthoud dat je altijd de optie van het vragen hebt he. Ik hou ook niet van spelletjes, dus ik vertel altijd wat de opties zijn, wat ik ervan vind en waar ik wel en niet zin in heb. Je hoort het vanzelf!



@Miss:
Alle reacties Link kopieren
Thanks mezcal, ik schrijf af en toe mee. Heb nu ongeveer 4,5 maand een relatie. Dus ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis
Alle reacties Link kopieren
quote:Mezcal schreef op 09 maart 2017 @ 18:30:

@chick: 3 keer een date is niet serieus daten toch? Aangezien het inititief van hem komt vind ik het niet zo erg klinken. Hoe beschikbaar je wil zijn moet je zelf weten.

Als je liever niet op zondag date zou ik het niet doen. Hij wacht wel. En anders niet, en dan weet je dat ook weer. Onthoud dat je altijd de optie van het vragen hebt he. Ik hou ook niet van spelletjes, dus ik vertel altijd wat de opties zijn, wat ik ervan vind en waar ik wel en niet zin in heb. Je hoort het vanzelf!



@Miss: Dank! Ja daar neig ik ook naar. Ff opschrijven helpt al om het helder te krijgen in m'n hoofd En idd 3x klinkt niet serieus, is t natuurlijk ook totaal niet, maar er is nogal wat aan vooraf gegaan en t contact is zeer intensief, voor mijn doen dan...
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 18:09:

Als ik met deze man ga trouwen zijn jullie allemaal uitgenodigd





Alle reacties Link kopieren
" Dat afstand voelen, is best lastig. Heb ik nu ook wel in het prille contact. Maar ja, wat doe je eraan? Neemt niet weg dat het onrustig voelt. Waar komt dat gevoel vandaan denk je?



En wat zijn jullie leuk met elkaar! "



Lovestar, dit bovenstaande bericht heb ik even uit het vorige deel gehaald want wilde er nog even op reageren. Maar uhm ik heb vrij intensief contact met mijn date. Als we niet samen zijn, appen we eigenlijk de hele dag door met elkaar. Ik denk dat juist doordat je zo veel contact met elkaar hebt, je het gelijk merkt als er iets veranderd in het contact? Het stiller is, minder enthousiast etc.(misschien voel jij het ook zo?) Ik probeer hier dan niet te veel waarde aan te hechten, maar het zat me niet zo goed en sprak hem er gisteren wel even op aan wat betreft de afstand. Hij gaf aan dat hij gewoon gestresst is voor zijn tentamen en het juist fijn vind mij tussendoor even te spreken (gelukkig voor mij, minder voor hem). Dus dat zit wel goed, contact is nu weer trouwens zoals voorheen



Maaar ik vind het erg tof dat je altijd even de tijd neemt om op (bijna) iedereen te reageren. Word spontaan zelf verliefd op mijn date als ik jou verhalen lees! Heerlijk geniet ervan en let een beetje op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
@chickonspeed Tja eerlijk als ik iemand nog maar 3x heb gezien date ik ook nog niet zo intensief dat ik iemand per se 1x per week wil zien... Maar eerlijk gezegd zag ik mijn vorige relatie ook niet zoveel, daar voel ik me goed bij. Ik denk dat dit heel veel zegt over hem en dat jij de afweging moet maken of hij dan wel bij je past.



Ik zal als ik jou was toch eens subtiel peilen hoe hij dit in staat...



Ik ben een Matthew Hussey fan, hier een filmpje wat het betekent als mannen zeggen te druk te zijn https://www.youtube.com/watch?v=HFyJ_WPfgb0
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 09 maart 2017 @ 18:33:

Thanks mezcal, ik schrijf af en toe mee. Heb nu ongeveer 4,5 maand een relatie. Dus ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis Vooral blijven meeschrijven!
quote:greenbean schreef op 09 maart 2017 @ 18:17:

Happy new topic iedereen en dat we binnenkort allemaal maar weer eens lekker van bil mogen gaan Haha, yeah! Goed streven
Alle reacties Link kopieren
Leuk filmpje jempo.



Vanavond slaap ik weer bij ICT-er, nu 1,5 week bij elkaar geweest. Komend weekend is ie weg met vrienden. Zijn moeder blijft een raar figuur, gelukkig gaat ICT-er vaak in zijn eentje langs, met het hele gezin is ze prima te pruimen, maar 1 op 1
Alle reacties Link kopieren
En ook hier komt van uitstel afstel. Vandaag dus niet door en komend weekend ook niet want 'ik ben de komende tijd sowieso erg druk, dus je kan beter een ander zoeken, anders duurt het wachten erg lang'. Dat is dus een heel lief verpakte: het gaat niets worden. Hij lulde nog wel dat het écht zo was en dat zijn hoofd totaal niet naar daten staat door drukte, maar toch.. wat doe (en blijf je doen) anders op zo'n app? Als hij het rustig heeft over een tijdje neemt ie contact op. Jaja, zal me niks verbazen als meneer straks ineens bezet is. En het ergste is nog dat we op amper 10 minuten afstand wonen. Dus één uurtje vrijmaken kan dan echt wel een keer naar mijn idee. Dus ik sta weer op 0. Andere lijntjes zijn ook dood. Toch balen want ondanks dat we allebei niet zo'n apper zijn had ie toch een leuk koppie en ook gelijke interesses.



Pfff, hopeloos als ik dit weer zo lees. Sowieso dates regelen gaat lastig, tweede dates helemaal en ondertussen papt jan met allemaal aan en hebben in een no-time een (nieuwe) relatie.
Zo, en dan nu het verhaal van de Italiaan in Londen . Nog even ter verduidelijking, dit is iets wat ik nooit eerder heb gedaan maar ik dacht, ik ben toch op vakantie en zie m nooit meer. Dus waarom ook niet.



Vrijdag gematched, al snel over gegaan op de whatsapp waar de berichtjes al snel een bepaald karakter kregen…en hij foto’s van zijn je weet stuurde… Goed, afgesproken om zaterdag wat te gaan doen, toen nog niet echt concreet. Dus ik stuur m zaterdag een berichtje van spreken we nog wat af? Zo niet, dan maak ik andere plannen. Zegt hij van zullen we naar een Spa gaan? Zo eentje met bubbelbaden en sauna’s enzo. Ik denk, doe eens gek.



Dus ik met hem afgesproken op een station in Londen. Ik wist dat hij niet al te groot was, klein beetje groter dan mij, maar hij was daarnaast ook heel erg smal.. en had een beetje zo’n hoge stem. Dat was al een afknapper. Maar goed, hij zag er verder goed uit. Dus wij naar die Spa. Is het gewoon 1 of andere nudisten club waar je ook kamers hebt waar mensen seks met elkaar hebben….. Ik was op dat moment heel blij dat ik normaal een bril draag dus best wazig zag



Anyway, wij in het bubbelbad (naakt dus terwijl we elkaar net 10 minuten van tevoren pas voor het eerst hadden gezien) Gegeven moment zegt hij van zullen we naar zo’n kamer gaan. Ik zeg prima. Nou, dat bleek dus achteraf helemaal niet zo prima te zijn want die jongen was bloednerveus dus kwam niks uit.



Gelukkig maar want mijn opgewonden gevoel was ook wel weg. Dus wij weer terug in het bubbelbad, daar nog met elkaar gepraat (wat wel heel leuk was). Daarna nog ergens een drankje gedaan en dat was dat





En dit was mijn 1e tinderdate. Nu ik dit heb gedaan, kan ik alles aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 19:22:

Zo, en dan nu het verhaal van de Italiaan in Londen . Nog even ter verduidelijking, dit is iets wat ik nooit eerder heb gedaan maar ik dacht, ik ben toch op vakantie en zie m nooit meer. Dus waarom ook niet.



Vrijdag gematched, al snel over gegaan op de whatsapp waar de berichtjes al snel een bepaald karakter kregen…en hij foto’s van zijn je weet stuurde… Goed, afgesproken om zaterdag wat te gaan doen, toen nog niet echt concreet. Dus ik stuur m zaterdag een berichtje van spreken we nog wat af? Zo niet, dan maak ik andere plannen. Zegt hij van zullen we naar een Spa gaan? Zo eentje met bubbelbaden en sauna’s enzo. Ik denk, doe eens gek.



Dus ik met hem afgesproken op een station in Londen. Ik wist dat hij niet al te groot was, klein beetje groter dan mij, maar hij was daarnaast ook heel erg smal.. en had een beetje zo’n hoge stem. Dat was al een afknapper. Maar goed, hij zag er verder goed uit. Dus wij naar die Spa. Is het gewoon 1 of andere nudisten club waar je ook kamers hebt waar mensen seks met elkaar hebben….. Ik was op dat moment heel blij dat ik normaal een bril draag dus best wazig zag



Anyway, wij in het bubbelbad (naakt dus terwijl we elkaar net 10 minuten van tevoren pas voor het eerst hadden gezien) Gegeven moment zegt hij van zullen we naar zo’n kamer gaan. Ik zeg prima. Nou, dat bleek dus achteraf helemaal niet zo prima te zijn want die jongen was bloednerveus dus kwam niks uit.



Gelukkig maar want mijn opgewonden gevoel was ook wel weg. Dus wij weer terug in het bubbelbad, daar nog met elkaar gepraat (wat wel heel leuk was). Daarna nog ergens een drankje gedaan en dat was dat





En dit was mijn 1e tinderdate. Nu ik dit heb gedaan, kan ik alles aan! Geweldig! Dan gaat die kerel ook ff af. Duidelijk vooropgezet, want na 10 minuten wou hij dus al naar zo'n kamertje. Logisch als je het idee hebt dat je seks gaat hebben je opgewonden bent en het dan uiteindelijk niet lukt is alleen maar karma.. :D Zo zie je maar weer dat geplande seks vaak niet werkt.
Alle reacties Link kopieren
omg!

wat een date...je bent een held!





mooi verhaal

sorry ik schrijf hier nooit...maar ben nu blij dat ik.klikte op deze thread????
--
Ja het was een typisch geval van woorden maar geen daden!



Ik voel me vandaag wel afgewezen. Al 6 matches gelijk opgeheven!
quote:tinnifin schreef op 09 maart 2017 @ 19:29:

omg!

wat een date...je bent een held!





mooi verhaal

sorry ik schrijf hier nooit...maar ben nu blij dat ik.klikte op deze thread????Dank je! ik vond t ook wel stoer van mezelf dat ik t heb gedaan. Kan er ook alleen maar om lachen. Leuk verhaal voor later in t bejaardentehuis
Alle reacties Link kopieren
Cherokee wat een tof mens ben jij! Wat je zegt, jij kan nu alle dates aan!
holy shit Cherokee top verhaal!



@Lola; ik vind ook altijd dat van uitstel afstel komt. Ik hou dan ook altijd een beetje op met contact zoeken en leg het bij de man neer. Is ook wat ik nu aan het doen ben.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 19:22:

Zo, en dan nu het verhaal van de Italiaan in Londen . Nog even ter verduidelijking, dit is iets wat ik nooit eerder heb gedaan maar ik dacht, ik ben toch op vakantie en zie m nooit meer. Dus waarom ook niet.









En dit was mijn 1e tinderdate. Nu ik dit heb gedaan, kan ik alles aan! Fantastisch verhaal!! Zou willen dat ik zoiets durfde
Dank jullie wel!



Die Matthew Hussey, zou die ook op Tinder staan?
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 20:03:

Dank jullie wel!



Die Matthew Hussey, zou die ook op Tinder staan?



Als iemand hem tegenkomt, hij is van mij!!!!



Wie sprak hier ook alweer over het lot?
Cherokee heerlijk!! En wat een sukkel spreek dan niet af voor een seksdate als je niks te bieden hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven