Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 20:12:

[...]





Als iemand hem tegenkomt, hij is van mij!!!!



Wie sprak hier ook alweer over het lot? Uhhh jij ging toch al trouwen met die andere man?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 18:43:

@chickonspeed Tja eerlijk als ik iemand nog maar 3x heb gezien date ik ook nog niet zo intensief dat ik iemand per se 1x per week wil zien... Maar eerlijk gezegd zag ik mijn vorige relatie ook niet zoveel, daar voel ik me goed bij. Ik denk dat dit heel veel zegt over hem en dat jij de afweging moet maken of hij dan wel bij je past.



Ik zal als ik jou was toch eens subtiel peilen hoe hij dit in staat...



Ik ben een Matthew Hussey fan, hier een filmpje wat het betekent als mannen zeggen te druk te zijn https://www.youtube.com/watch?v=HFyJ_WPfgb0



Dank Jempo. Per se 1x pw klinkt ook een beetje dwangmatig, zo bedoel ik het niet. Ik heb alleen een jaar wat gehad met een man die wel 2x pw zag maar die niet voor me ging en daarna een man die me een jaar aan het lijntje hield. Ik ben een beetje beschermend nu naar mezelf denk ik. Om te reageren op jouw held ;) Ik heb zeker een leven, ik heb vriendinnen en doe leuke dingen maar ben niet enorm van de agenda en alles van te voren vastleggen. Redelijk impulsief ook waardoor het weekend soms leeg is en ik toch allemaal leuke spontane dingen doe en soms ook niet, wat ook prima is. Ik ervaar serieus stress bij een overvol geplande agenda, zeg dan soms ook dingen af. Het is ook zo dat mijn leven minder op s avonds uitgaan gericht is dan voordat ik een kind had, ik zit nu eenmaal noodgedwongen veel avonden alleen thuis. Dochter gaat zeker weleens uit logeren en ik erop uit, dat weet de date ook, heeft al wel meegemaakt dat ik in weekenden met vriendinnen s avonds iets ga doen, maar ik leid een ander leven dan hij. Hij is een stuk jonger en kinderloos. Ik leidde zo'n leven ook op die leeftijd. Ik voel niet de behoefte om mijn leven te veranderen om aantrekkelijker te zijn voor een potentiële man, kom op zeg, dit is wat het nu is met een klein kind. Mijn kind is een van mijn grootste prioriteiten.



Ik vind het nog wat vroeg om het over dat soort verwachtingen/ afspraken te hebben. Wil totaal niet claimen, zelf ook niet geclaimd worden. Heb ook zoiets van we zien wel hoe het loopt en natuurlijk kan het zo weer voorbij zijn tussen ons. Ik ben ook niet heel erg opzoek naar een relatie, al merk ik wel dat ik hem mogelijk relatiemateriaal vind (een paar voorgaande dates niet en die zag ik dus ook rustig weken niet). Bovendien is alle initiatief tot nu toe van hem gekomen, hij heeft zelfs een vrije dag opgenomen om samen te zijn, dus ik voel me wel een priority. Ook app contact komt vrijwel non stop vanuit hem. Dagelijks! Nu gooide ik een balletje op en blijkt ie vol te zitten, sja, gevalletje lichte teleurstelling maar verre van ernstig hoor.



Uiteindelijk in een relatie wil ik iemand wel met regelmaat zien ja, ik wil niet samenwonen, liever latten, maar minder dan 1x pw zou ik echt te mager vinden. Kan een keer gebeuren door omstandigheden maar niet structureel in een relatie, zeker niet als je 5min bij elkaar vandaan woont en in dezelfde stad werkt. Maar goed, ik bedoel dus niet dat het nu al zo moet zijn. Mis jij je lover dan niet Jempo als je elkaar zo weinig ziet? En hoe vaak/ weinig zag je elkaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 20:15:

[...]





Uhhh jij ging toch al trouwen met die andere man? Die reageert niet
Alle reacties Link kopieren
@ Cherokee hahahahaha wat een verhaal, hilarisch!!
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 20:19:

[...]





Die reageert niet daar zal vast een goede reden voor zijn!
Alle reacties Link kopieren
@chickonspeed Het loopt toch zoals het loopt! Volgens mij weet je heel goed wat je wil, top! Ik zou dicht bij mezelf blijven en me verder niet zoveel zorgen maken als ik jou was.







En om je vraag te beantwoorden: Het is ook heel fijn om iemand soms te missen, dan weet je weer hoeveel iemand voor je betekent. Ik denk dat wij elkaar 1 a 2 keer per week zagen. Hij was mijn eerste relatie en ben door die vrijgezelle jaren daarvoor ook gewend geraakt aan mijn eigen vrijheid denk ik. In elk geval vond ik het erg prettig zo. Helaas heeft hij het uitgemaakt, omdat hij nog te weinig voelde voor mij, dus misschien was het toch niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
@ lola, het kan wel! Maar kan wel verrekte lang duren.... De man waar ik nu mee date had ik een mega klik mee, zouden afspreken, maar hij verdween in het niets (van tinder af en appte me niet meer). Ruim een half jaar later ging m'n telefoon met tekst en uitleg en wilde hij opnieuw contact. Heb er even over nagedacht (zat met m'n hoofd nog bij iemand anders) maar nu dus toch ah daten met hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:chickonspeed schreef op 09 maart 2017 @ 20:30:

@ lola, het kan wel! Maar kan wel verrekte lang duren.... De man waar ik nu mee date had ik een mega klik mee, zouden afspreken, maar hij verdween in het niets (van tinder af en appte me niet meer). Ruim een half jaar later ging m'n telefoon met tekst en uitleg en wilde hij opnieuw contact. Heb er even over nagedacht (zat met m'n hoofd nog bij iemand anders) maar nu dus toch ah daten met hem.Wow, en wat was zijn reden voor het verdwijnen van tinder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 20:31:

[...]





Wow, en wat was zijn reden voor het verdwijnen van tinder?Driemaal raden: gedoe met een ex! Maar goed, ik was blij dat hij nu open en eerlijk was en eerst het één afsloot en pas vele maanden later weer het contact zocht. Ik had liever gehad dat hij toen eerlijk was geweest maar durfde hij niet..... Moest er daarom ook even over nadenken, maar dacht ; ach, ik verdien ook niet in alles de schoonheidsprijs en we hadden zo'n klik, was ook nieuwsgierig en vond wel dat ie nu lef had.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha die seksdate, hilarisch!!
Alle reacties Link kopieren
Jempo je hebt helemaal gelijk! Mn gedachten gingen even met me aan de haal en het alleen al opschrijven verheldert



Ik ben ook al een eeuwigheid single en ben ook goed op mezelf en heb het vaak goed met mezelf. Inmiddels met dochter. 1 a 2x pw snap ik best en vind ik ook niet heel weinig. Beetje missen is ook fijn. Ik heb een paar vriendinnen die binnen no time samenwonen met hun tinderliefje, zou mij enorm benauwen. Maar wel heel fijn voor hun natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ohhh Cherokee! Jij hebt ballen...geweldig!



Lola, zelfde schuitje...maar ik probeer me er niet teveel van aan te trekken. Ik krijg zelfs vaak dat ik een nieuwe match heb en dan is hij alweer verdwenen. Heb maar 1 keer gehad dat een date was blijven hangen en we elkaar vaker hebben gezien. Maar er is niks uitgekomen. En mannen die gewoon geen eerste bericht sturen, come on toon eens wat initiatief! Daar houden vrouwen van. Tenminste...deze vrouw zeker. Afwachtende mannen zijn niet mijn ding. Die unmatch ik ook na een paar dagen, heb geen zin omnijnde wachtlijst te staan.
Alle reacties Link kopieren
Hi! Mag ik aanschuiven?

Na een paar weken janken om een stukgelopen relatie heb ik mijn oude IC afgestoft en ben online gegaan. Ik vind er echt niets aan, voel eigenlijk best veel weerstand maar dat is toch de drempel denk ik. Uit eerdere ervaring weet ik dat ik na verloop van tijd de lol er van ga inzien.

Tinder heb ik weinig zin in, want ik weet 100% zeker dat mijn ex op tinder zit en we wonen dichtbij elkaar. Liever geen confrontaties (heeft ie vast leuke vakantie foto's erop staan die ik voorgaande jaren heb gemaakt :facepalm:!)



Ennieweej; happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Hi petite max, wat rot van je ludduvuddu, welke site/ app gebruik je nu?
Alle reacties Link kopieren
Hey petite Ik kom mijn ex inderdaad ook regelmatig tegen op tinder, met de beruchte vakantiefoto inderdaad! Dus heel verstandig om dat niet te downloaden als je dat nog niet trekt.



Wat is een IC? En wat voor online dating doe je nu?
Alle reacties Link kopieren
IC is inner circle...met sprankelende singles. Daar promoten ze mee!



T gesprekje wat nu gaande is is weinig sprankelend, eerder dood!
Alle reacties Link kopieren
Pff, niet bij te houden hier....



Lovestar!!.. vies ding

Geniet er van, je komt altijd zo hartelijk en warm over, geniet er van.
Alle reacties Link kopieren
Inner circle? Nooit van gehoord!
Alle reacties Link kopieren
@jempo: check hun site!
Alle reacties Link kopieren
Inner circle.... nogal aparte types daar. Veel hipsters!
Alle reacties Link kopieren
"The Inner Circle is een Nederlandse dating app welke alleen aantrekkelijke en succesvolle leden toelaat tot de community."







Gelukkig ben ik te jong volgens hun "toelatingseisen" *braak*
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als e-matching, man wat was dat afschuwelijk zeg. Alleen maar oude kerels die ik echt niet als hoogopgeleid zie, maar okay.
Alle reacties Link kopieren
welke als betrekkelijk voornaamwoord is overigens wel heel ouderwets taalgebruik. Helemaal niet hip en jong, zoals ze zich willen profileren. Krijg ik als jong, aantrekkelijke en succesvolle vrouw kriebels bij. Bejaardenkriebels.
Alle reacties Link kopieren
Inner circle lijkt me ook niks jempo

ik had vandaag wéér een match waar ik een jaar geleden ook al mee matchte, haha
Alle reacties Link kopieren
Jempo hoe oud ben je dan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven