Polaroid camera kopen ja of nee?

06-01-2017 12:03 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello!



Al sinds een tijdje heb ik de behoefte om een polaroid camera aan te schaffen, maar door twijfels heb ik het nog steeds niet gedaan. Ik vraag me namelijk enorm af of het niet een enorme investering is.. Je koopt eerst de camera waar je al een makkelijke €80 voor kwijt bent en dan moet je de instax film nog aanschaffen die blijkbaar ook nergens voor een betaalbare prijs te verkrijgen is. Toch blijft het in mijn hoofd rondspoken.



Iemand hier die een polaroid camera heeft en er echt super blij mee is ondanks de kosten? Of zouden jullie het afraden (omdat het misschien maar een ''trend'' is..)?
Fouten mogen gemaakt worden, net als mijn gebruikersnaam
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een instax wide, best leuk! Gebruik m vooral als ik ga wandelen, maakt nog best leuke natuurkiekjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 06 januari 2017 @ 12:35:

Stam je uit het pre-digitale tijdperk?

Ik weet nog hoe blij ik was met mijn eerste digitale camera. Waarom zou je vijftig jaar terug in de tijd willen!



Het lijkt me inderdaad iets voor pubers die die nonsens niet hebben meegemaakt, een instant-foto op papier. What's next, een telefoon met draaischijf, draad en bakelieten hoorn? O... nostalgische gevoelens misschien? Sommigen hebben het geluid van een ouderwetse telefoon als ringtone op hun smartphone. Ik vind het wel grappig. Of als je typt hoor je een geluid van een toetsaanslag op een ouderwetse typemachine.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:poepescheetje schreef op 06 januari 2017 @ 12:38:

[...]





Hahaha! Sommige mensen, zoals ik, hebben gewoon een zwak voor foto's met de stijl uit de oertijd. I'm sorry!En er zijn mensen die verklaren digitale fotografen (dus mensen met een smartphone of een digitale spiegelreflex) voor gek. Die hebben een ouderwetse camera met een filmpje erin. Bij thuiskomst brengen ze dat filmpje bij de fotograaf die het dan ontwikkelt. Eens kijken of die foto's dan een beetje gelukt zijn. "O ja... ik heb nog 30 foto's (en dan is het filmpje vol) dus ik moet goed kijken wat ik fotografeer"...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
ik heb de Fujifilm Instax Neo Classic en koop de "filmpjes"via AliExpress. tot zover de goedkoopste.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om feestje onvergetelijk te maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven