Nieuwe rabobank-app

06-11-2015 16:21 58 berichten
Ok, misschien is hij niet meer zo nieuw. Maar voor mij is hij wel nieuw. Een paar dagen geleden heb ik mijn telefoon weer op fabrieksinstellingen gezet en moest ik als gevolg daarvan een aantal apps opnieuw installeren waaronder de rabo app. Blijkbaar heb ik nu een nieuwe versie (eerst had ik die simpele, witte achtergrond met een overzicht van je rekeningen en je kon er niet veel meer mee dan saldo checken en overboeken). Nu is het een heel fancy ding geworden.



Ik erger me er kapot aan. Kan ik de oude app niet gewoon krijgen?
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 november 2015 @ 19:55:

Ik heb drie rekeningen, die kan ik gewoon nog zien. Ik heb er dus geen last van. Maar als je meer rekeningen hebt die niet allemaal te zien zijn door die foto, kan ik me voorstellen dat je het irritant vind.Ik heb er dus 4 en kan er maar 3 zien.
Bij mij is de beginfoto van kasteel de Haar. Blijkbaar hebben we allemaal weer een andere foto van een bankmedewerker, ik vroeg me ook al af wie dat nu weer was. Ik heb altijd een vast aanspreekpunt en dat is niet degene op de foto. Voor de rest vind ik de app niet storend.
Ik moest trouwens updaten, na een paar keer die melding mocht ik gewoon niet meer in de oude app.
Het enige positieve vind ik dat als je de app uit gaat, je niet weer helemaal terug naar het beginscherm gaat als je (snel) opnieuw inlogt. Dat vond ik toch zo irritant, zelfs als mijn telefoon een melding gaf van 'nog 20% batterij' werd ik de app uitgegooid en kon ik opnieuw beginnen met m'n betaling. En tussendoor het rekeningnummer opzoeken op mijn telefoon zat er al helemaal niet in.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik blij dat ik nog steeds niet ge update heb.

Als ik deze berichten lees, hoop ik dat mijn oude app voorlopig nog even blijft werken.

Ik heb ook de rekeningen van mijn kinderen en onze spaarrekeningen gekoppeld, en dan zou ik er dus niet meer dan drie kunnen zien?

Wat onhandig!

En gebruiksvriendelijker is hij er zo te lezen ook niet echt op geworden.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
quote:lientje69 schreef op 06 november 2015 @ 20:30:

Wat ben ik blij dat ik nog steeds niet ge update heb.

Als ik deze berichten lees, hoop ik dat mijn oude app voorlopig nog even blijft werken.

Ik heb ook de rekeningen van mijn kinderen en onze spaarrekeningen gekoppeld, en dan zou ik er dus niet meer dan drie kunnen zien?

Wat onhandig!

En gebruiksvriendelijker is hij er zo te lezen ook niet echt op geworden.Uiteindelijk kun je ze wel zien, maar je moet er verder voor klikken inplaats van dat je in een keer pats een mooi overzicht hebt. Niet echt gebruiksvriendelijk, nee.
Alle reacties Link kopieren
Is er ook in te stellen hoe je wilt inloggen? Ik vond het altijd wel een fijn idee dat je én een rekeningnummer én een inlogcode moest typen, maar nu is het alleen nog maar die code.
Alle reacties Link kopieren
Er komen steeds meer functies bij!

Ze zijn wel echt goed bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven