Hoe ouder hoe vaker zin in sex

31-07-2013 18:58 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik mijn man ken, hebben we gemiddeld zo'n 2 tot 4 keer per week sex. Ligt er aan of we veel thuis zijn of niet.



Dat aantal was voor mij altijd voldoende. Ik merk echter sinds een maand of 3 dat ik vaker zin heb. Vrijwel iedere dag wel. Omdat mijn man niet altijd zin heeft of er ook wel eens niet is, komt het dus wel eens voor dat ik zin heb maar het er niet van komt. En daardoor heb ik het masturberen weer "ontdekt'. Ik had dat al jaren vrijwel niet gedaan. Maar door mijn toenemende zin in sex, merk ik dat het wel eens 'nodig' is om mezelf te bevredigen.



Het is nu dus zo dat ik eigenlijk vrijwel iedere dag sex heb of masturbeer. En nu kwam de gedachte bij me op dat dat best eens te maken kan hebben met mijn leeftijd. Ik ben nu ruim de 40 gepasseerd en ik vind dat ik naarmate ik ouder word meer geniet van de sex. Ik vermoed dan ook dat mijn grotere behoefte aan sex een gevolg is van het feit dat ik sex lekkerder ben gaan vinden en dat is dan weer een gevolg van mijn ouder worden.



Ik heb dus het idee dat omdat ik ouder ben, meer behoefte heb aan sex en vroeg me af of andere vrouwen dit ook zo ervaren.

Hoe ouder, hoe meer zin in sex

Totaal aantal stemmen: 68

Klopt (65%)
Nee hoor (18%)
Geen idee (18%)
Er is inderdaad een lineair verband tussen leeftijd en zin in seks.



Ik ben 120 en doe het 15 keer per dag.
quote:becina2000 schreef op 07 augustus 2013 @ 15:09:

Is het niet dat 40+ mannen graag met een jongere dame gaan, zodat ze nog kunnen laten zien; kijk mij eens potend zijn?!

..



Er is een filosofie dat de perfecte relatie uit 4 mensen bestaat, een jonge man en vrouw en een oudere man en vrouw. Sexueel zijn jongere man en oudere vrouw in lijn en jongere vrouw en oudere man idem. Qua activiteiten , gesprekken, beleving zijn jong met jong en oud met oud weer beter en in het algemeen kunnen de jongeren leren van de ouderen.



Moraal, mannen willen vaker als ze jong zijn, vrouwen willen vaker als ze ouder zijn. Vandaar dat oudere man met jongere vrouw en oudere vrouw met jongere man vaak een fijne match is.
Alle reacties Link kopieren
mijn man en ik hebben altijd een hoog libido gehad. Tijdens mijn zwangerschappen had ik een extreem hoog libido. Na mijn laatste zwangerschap had ik dan weer een laag libido gedurende een jaar of 3-4. Tijdens mijn menopauze had ik ook wel minder zin. Maar nu is het precies dat mijn libido ontploft is, ik heb echt constant zin in sex ! Mijn man gelukkig ook !!
Dit is een topic uit 2013.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven