Mannen die graag lingerie dragen.

25-04-2011 07:14 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens willen weten of er op het forum ook vrouwen zijn waarvan de man graag vrouwenlingerie draagt?? Wat vinden zij daarvan en stimuleren zij het ook ??

Ik ben een man en draag graag lingerie. Dit blijt wel beperkt tot strings,slipjes, boxershortjes. Mijn vrouw weet hiervan en ja stimuleert het ook. Krijg ook regelmatig een mooie string van haar cadeau. De reden dat ik dat draag is eigenlijk eenvoudig, vrouwenlingerie zit makkelijk is van mooie zachte stoffen gemaakt en ja soms wind het me op. Ik draag het zowel thuis als buitenshuis.



Ben benieuwd naar de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Tja, gevoel voor humor staat hoog op het wensenlijstje van de meeste vrouwen, maar of ze dan dit soort gein bedoelen?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jij en je partner er samen blij van worden. Dat is niet bij iedereen zo makkelijk (zoals je kunt lezen).



Ik zou het bij mijn man niet geweldig vinden denk ik, maar hij vindt het zelf wel heel sexy als ik in een mannenboxenshort loop van hem, dus ik vind het niet zo raar .



Waarom wil je onze mening? Zoals je ziet ook zat opmerkingen waar je niks mee kan. Voor mij zou de mening van Truusje uit Kutkrabbeveen niet belangrijk meer zijn als mijn vrouw er zo goed mee om ging.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
jullie vrouwen hebben het al zoveel makkelijker met kleding dan de mannen en bovendien is het zo dat vooral het damesondergoed veel gebruiksvriendelijker is dan mannenondergoed , dus ik vraag me echt nog steeds af waarvoor de meeste vrouwen er zo moeilijk over doen wanneer mannen vrouwenondergoed en pantys dragen
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-08-2015 20:45
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap TO wel



draag zelf ook graag mooi ondergoed ...



Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
[...]



Goh wat aardig dat je je speciaal daarvoor aangemeld hebt, om dit te melden
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-08-2015 20:52
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
My thoughts exactly.



Daar komt volgens mij bij dat juist het stiekeme, het -dit mag eigenlijk niet en is niet voor mij bedoelt- idee een kick is. Hoe leuk is het als speciaal voor jou een behaatje en stringetje ontworpen is. Dat is de lol toch juist niet als man?
...
Alle reacties Link kopieren
dat is iid zo

ik vind het gewoon veel fijner om damesondergoed te dragen
Alle reacties Link kopieren
quote:Sandra24 schreef op 27 april 2011 @ 10:38:

Wow wat een topic weer,

Mannen in vrouwen lingerie, leuk vooral dragen!!!!

Dan wil ik wel eens ff een kerel flink in een corset vast snoeren ff lekker hard aan de touwtjes trekken en inbinden maar!!!

Maar even zonder gekheid, kan mij eingelijk wel voorstellen dat de to dit graag draagt en meer mannen en niet alleen in lingerie maar in ons hele vrouwen kleding assortiment ( k zag laatst een jongen in een jumpsuit rond lopen stond hem nog erg goed ook ) wat dat betreft mogen wij vrouwen niet klagen over de variatie qua kleding op dat gebied kan ik mannen wel erg gelijk geven dat hun kleding assortiment behoorlijk een zijdig is en vooral heel saaaai, ben blij dat ik geen man ben!



Toevallig heb ik laatst een corset gekocht, maar heb alleen niemand die hem voor me kan insnoeren. Wil jij dat doen?



Ff zonder gekheid. Ik draag zelf ook regelmatig vrouwenlingerie. Ik heb inmiddels een corset, kousen, jarretelgordel en een bh. Gewoon omdat ik het lekker vind zitten. Ook draag ik af en toe een jurkje. Alleen durf ik het alleen binnenhuis en niet buitenhuis
Alle reacties Link kopieren
quote:matthijsse schreef op 03 april 2013 @ 14:43:

jullie vrouwen hebben het al zoveel makkelijker met kleding dan de mannen en bovendien is het zo dat vooral het damesondergoed veel gebruiksvriendelijker is dan mannenondergoed , dus ik vraag me echt nog steeds af waarvoor de meeste vrouwen er zo moeilijk over doen wanneer mannen vrouwenondergoed en pantys dragen



Wat is precies gebruiksvriendelijker aan damesondergoed?



Ik denk niet dat het zozeer moeilijk doen is, maar vooral als zeer onaantrekkelijk wordt ervaren.

Het beeld wat ik heb van mannen die damesondergoed dragen: SFW
quote:Roytjeee schreef op 11 maart 2017 @ 08:18:

[...]





Toevallig heb ik laatst een corset gekocht, maar heb alleen niemand die hem voor me kan insnoeren. Wil jij dat doen?



Ff zonder gekheid. Ik draag zelf ook regelmatig vrouwenlingerie. Ik heb inmiddels een corset, kousen, jarretelgordel en een bh. Gewoon omdat ik het lekker vind zitten. Ook draag ik af en toe een jurkje. Alleen durf ik het alleen binnenhuis en niet buitenhuisAls je gaat hengelen op een bericht uit 2011 moet je geen lingerie kopen maar een bril
Alle reacties Link kopieren
potver ben er ook in getrapt.. quote een bericht uit 2013 :( :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 11 maart 2017 @ 09:14:

Het beeld wat ik heb van mannen die damesondergoed dragen: SFWWil je er de volgende keer een waarschuwing bij zetten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag als man al geruime tijd dameslingerie dat wil zeggen een kanten broekje met bijpassend topje en bh, dan draag ik daarbij nog panty's dameslaarsjes met hak en zijden damessjaal gedrapeerd als een ascot sjaal en zijden dameshandschoenen.Dit combineer ik met een driedelig kostuum,ik gebruik ook wat lipgloss en een damesparfum en zo ga ik de straat op om te gaan schoppen . Dat valt heel goed mee soms zijn er reacties zowel goed als anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 11 maart 2017 @ 09:14:

[...]





Wat is precies gebruiksvriendelijker aan damesondergoed?



Ik denk niet dat het zozeer moeilijk doen is, maar vooral als zeer onaantrekkelijk wordt ervaren.

Het beeld wat ik heb van mannen die damesondergoed dragen: SFWhet zit gewoon veel prettiger en het is gewoon mooier bhs pantybroeken slips het is allemaal veel beter van kwaliteit ook , ik draag ook pantys en daar heb ik die pantybroek voor
Alle reacties Link kopieren
Goh interessant, matthijsse, wil je er meer over vertellen?
*proest*
Alle reacties Link kopieren
Ah ja, ik dacht ik ga even in gesprek met matthijse op deze waterzonnige pruldag maar het gesprek komt niet echt los hè? Terwijl ik nu juist zo benieuwd ben naar het draagcomfort van pantybroekjes en ik wilde ook even merken vergelijken enzo.
Alle reacties Link kopieren
wat wil je weten dan
Alle reacties Link kopieren
Wat is zo gek aan ik draag zelf graag ouderwetse lingerie zoals een corselet met jarretels en mooie kousen, ook wel eens een mooi jurkje en een pruik dus ik ben eigenlijk een travestiet. het is geweldig dat vrouwenondergoed alles even mooi en zacht heerlik om te dragen.
Alle reacties Link kopieren
dat doe ik dus ook , ik heb tegenwoordig alleen nog maar damesondergoed en pantys
zelf vind ik dat ik geen travo ben , aan mijn kleding kan je dat ook niet zien(meestal)
maar onder mijn kleding draag ik alleen maar damesondergoed
van pantys en bhs tot slips en corseletten en kousen met jarretelles
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier veel boze en afkeurende reacties en vraag me af waarom.
Er zijn ook mensen die SM heerlijk vinden. Persoonlijk raak ik niet opgewonden
van de meppen van een zweepje en ook niet als ik ze zelf uitdeel. Maar sommige
raken hier wel opgewonden van. Sommige gaan hier zelfs enorm ver in.
Wie zijn wij om hen te beoordelen?
Ik ben vanaf het begin van onze relatie (ondertussen al 20 jaar samen) heel open
en eerlijk geweest over het feit dat ik als man enorm graag dameslingerie draag. En dat heeft totaal niks te maken met travestie en het maakt me ook niet minder man.
Ik zou eerder GEEN echte vent zijn als ik niet eerlijk was tegenover mijn vrouw. Straffer nog, ze vind het zelfs heerlijk als ik naast haar in bed kruip met een mooi setje aan. Ze raakt er enorm opgewonden van.
En ik vind het erg als ik dan een reactie lees van "Onmiddellijk scheiden!". Waarom? Dus je zou liever hebben dat hij tegen je liegt en het achter je rug doet?
Ik dacht dat een relatie nog altijd gebaseerd was op vertrouwen en eerlijk zijn
tegen elkaar.
Ik voel me niet aangetrokken tot mannen, ik voel me niet vrouwelijk door de lingerie, ik word er niet geil van, ik ben geen travo. Maar ik ben wel eerlijk. Het is en blijft een deel van mijn leven. Dus TO, als jij je er goed bij voelt, wat maakt het dan uit wat anderen erover denken. Het is jouw leven. En geloof me, er zijn meerdere mannen die dit doen. Veeeeeeeel meer dan sommige denken. En er zijn er genoeg waarvan hun wederhelft het niet weet of zelfs niet wil weten. But remember this, it´s a strange world, with strange people in it. But only the ones that are honest to themselves and their loved ones, are the ones that are truly happy.
matthijsse schreef:
17-04-2017 10:37
quote:Conffeti schreef op 11 maart 2017 @ 09:14:

[...]





Wat is precies gebruiksvriendelijker aan damesondergoed?



Ik denk niet dat het zozeer moeilijk doen is, maar vooral als zeer onaantrekkelijk wordt ervaren.

Het beeld wat ik heb van mannen die damesondergoed dragen: SFWhet zit gewoon veel prettiger en het is gewoon mooier bhs pantybroeken slips het is allemaal veel beter van kwaliteit ook , ik draag ook pantys en daar heb ik die pantybroek voor
Wat is de link tussen een panty broek en een panty?
En hoe kan een bh nou prettig zitten? Heb je zwaar overgewicht ofzo?
Als vrouw vind ik de meeste bhs al niet het toppunt van comfort, waarom zou je die voor de lol dragen dan?

En dat kwaliteit verhaal is natuurlijk ook BS. Er is genoeg voor mannen in goede kwaliteit. Neem aan dat je ook bijzonder klein geschapen bent, want dames slips zijn natuurlijk niet ontworpen met het idee dat daar nog wat extra ruimte voor moet zijn.
jogill schreef:
12-03-2017 20:01
Ik draag als man al geruime tijd dameslingerie dat wil zeggen een kanten broekje met bijpassend topje en bh, dan draag ik daarbij nog panty's dameslaarsjes met hak en zijden damessjaal gedrapeerd als een ascot sjaal en zijden dameshandschoenen.Dit combineer ik met een driedelig kostuum,ik gebruik ook wat lipgloss en een damesparfum en zo ga ik de straat op om te gaan schoppen . Dat valt heel goed mee soms zijn er reacties zowel goed als anders.
Iemand enig idee wat de vertaling hiervan is?
matthijsse schreef:
03-04-2013 14:43
jullie vrouwen hebben het al zoveel makkelijker met kleding dan de mannen en bovendien is het zo dat vooral het damesondergoed veel gebruiksvriendelijker is dan mannenondergoed , dus ik vraag me echt nog steeds af waarvoor de meeste vrouwen er zo moeilijk over doen wanneer mannen vrouwenondergoed en pantys dragen
:roll:
Heb serieus nog nooit in een boxershort zien staan dat deze met de hand gewassen moet worden. Of dat je er een speciaal waszakje voor moet kopen, of een beugel die losschoot, of een hemd die zo strak zit dat de striemen aan het einde van de dag in z'n borstkas staan, of dat hij een string aanmoet omdat je anders z'n onderbroek lijntjes ergens doorheen ziet, of moeilijk gedoe als hij een shirt draagt omdat je anders de bandjes van z'n hemd ziet, of ... Vul maar in.

Of de mannen is mijn omgeving lijden gewoon in stilte, kan natuurlijk ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven