Orale bevrediging, bang dat hij afknapt op mij

28-02-2017 20:06 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na bijna 2 jaar alleen te zijn geweest heb ik sinds december contact met een hele leuke man. Enige probleem is dat hij in Engeland woont. In April gaan we elkaar voor het eerst ontmoeten, hij komt een week naar NL en ik ben nu al zenuwachtig voor het moment dat, als we elkaar echt superleuk vinden in het echt, we seks gaan hebben...

Ik ben namelijk heel erg onzeker over mijn vagina. Naar mijn idee zijn mijn kleine schaamlippen best groot, ze hangen een stukje tussen de grote uit. Nu weet ik heel goed dat iedere vagina anders is enzo, maar toch....



Hiervoor ben ik bijna 6 jaar getrouwd geweest met een man die mij niet oraal wilde bevredigen, dus het is al meer dan 8 jaar geleden dat ikoraal ben bevredigd. Dit alles heeft mij erg onzeker gemaakt.



Natuurlijk heb ik met deze leuke man al een beetje over seks gepraat, wat we prettig vinden en wat niet, en hij zegt dat hij het heerlijk vind om een vrouw oraal te bevredigen, fijn voor mij natuurlijk, maar ik ben echt bang dat hij afknapt op hoe mijn vagina eruit ziet én ruikt.



Na mijn 30e is het een en ander veranderd in mijn hormoonhuishouding en naar mijn idee is toen de geur anders geworden, sterker. Mijn gynaecoloog zegt dat er niks raars is, dus dat neem ik dan maar van hem aan. Maar toch! Ik ben zo onzeker geworden, ook door het feit dat het al jaren geleden is dat het is gebeurd.



Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik me wat minder onzeker voel, want als hij nu bij mij zou zijn, dan zou ik hem niet eens toestaan om naar beneden te gaan...



Ook weet ik niet goed hoe ik mijn schaamhaar het beste kan "dragen". Ik weet dat de meeste mannen het liefst alles kaal en glad hebben, maar ik vind het erg lastig om dat bij te houden, na een paar uur voel ik alweer stoppeltjes komen en dat zou mij dan ook weer superonzeker maken, als hij mij wil bevredigen en ik het idee heb dat het niet helemaal glad is, plus ik vind persoonlijk het idee van helemaal kaal niet echt fijn meer. Maar ja zo'n hele bos is natuurlijk ook niks, en dat vind ik ook totaal niet hygiënisch!



Pfff wat een drama haha, in plaats dat ik me lekker verliefd voel, voel ik alleen maar onzekerheid....

Help!
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 03 maart 2017 @ 16:56:

Ik kan fantastisch pijpen en daar kom ik gewoon voor uit hoor



.Als vertegenwoordig van de jury heb ik de eer u een medaille te mogen overhandigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 maart 2017 @ 23:54:

Volgens jouw man is een volwassen kut zonder haar ineens een kinderkut. Wat sneu dat hij zulke verknipte ideeën heeft. Eng ook.

Wat een rare reactie is dit. Die man heeft de associatie met een kind als het schaamhaar ontbreekt. En hij wil juist NIET met een kind naar bed.

Ik vind het geen gekke associatie en zeker niet verknipt.
Alle reacties Link kopieren
Als je de normale hygiëne in acht neemt hoef je nergens onzeker over te zijn.

Een schaamlip correctie is ook niet alles ik zou me er niet zo druk over maken.

Mijn vriendin rijd paard en bij de afsprong knelden haar schaamlippen tegen de zadelboom ze heeft een schaamlip correctie gedaan en nu is de een iets kleiner dan de ander en een beetje scheef een soort hazenlip zeg maar.

Van mij had ze het niet behoeven te doen maar ze is nu wel tevreden met paardrijden.
Jolanda
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 6 jaar rondgelopen met het complex. Ben er nu 24 jaar en heb mij een paar maanden geleden laten opereren in een privé-kliniek. Je hebt vrouwen die dikke buitenste schaamlippen hebben waardoor de kleine in principe helemaal weggestoken zijn en ik heb die buitenste bijna niet dus dan zie je maar de binnenste en dat stoorde me enorm. Heb eigenlijk nooit fysiek last gehad van mijn binnenste schaamlippen, pijn bij het fietsen of pijn bij het dragen van een nauwsluitende jeansbroek en ook als ik recht stond zag je niet meteen dat ze veel uitstaken maar was er wel iedere keer weer mee geconfronteerd bij het scheren of als ik naar het toilet ging, dus zat wel een beetje tussen mijn 2 oren denk ik, maar toch kon niets of niemand me van de onzekerheid afhelpen.

De pijn de eerste dagen was echt wel ondraaglijk, ik heb van mijn leven nog nooit zo'n hevige pijn gevoeld als na die operatie en ik kan behoorlijk pijn verdragen, maar spijt dat ik het laten doen heb, heb ik niet.

Ik ben er niet trots op dat ik het laten doen heb en schaam me er best wel voor dat ik dit zelfs nooit aan iemand zal vertellen (behalve m'n moeder weet ervan) uit schrik dat men me voor gek zou verklaren, maar ja ik kon nooit genieten van seks en kon mij enkel maar zorgen maken over wat hij zou vinden van mij daar beneden. Denk ook wel dat het anders ging gelopen zijn moest ik een lieve vriend gehad hebben in het verleden die mij gezegd had dat het hem niets uitmaakte. Heb echter nooit echt gevraagd naar mannen hierover uit schrik dat ik de waarheid liever niet zou horen en uit schrik dat ik er steeds opnieuw zou aan denken, maar heb jammer genoeg (en dat is ook mijn fout) soms oppervlakkige mannen gehad die soms commentaar hadden over de geslachtsdelen van hun ex'en en daar werd ik alleen nog maar onzekerder van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivavivi schreef op 05 maart 2017 @ 17:05:

Die man heeft de associatie met een kind als het schaamhaar ontbreekt. .

Precies.

Een volgroeide kut met schaamlippen en alles erop en eraan is een volwassen kut, geen kinderkut. Die associatie heeft hij dus wel, is dat eng of niet?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook dol op orale seks en heb het altijd heerlijk gevonden vrouwen zo te verwennen. Ik weet niet waarom je denkt dat mannen het een probleem vinden dat kleine schaamlippen naar buiten komen. Ik vind het prachtig! Ook een beetje haar is prima. Is natuurlijk persoonlijk, maar generaliseer niet te veel. Elke man heeft een andere smaak en als hij je leuk vindt, neemt hij je precies zoals je bent (letterlijk en figuurlijk )
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 maart 2017 @ 19:22:

[...]



Precies.

Een volgroeide kut met schaamlippen en alles erop en eraan is een volwassen kut, geen kinderkut. Die associatie heeft hij dus wel, is dat eng of niet?

Nou zo had ik niet bedoeld. Ik ging ervan uit dat je kijkt als iemand staat. Een vrouw die staat met weggeschoren schaamhaar lijkt bes wel op een kind. Ik denk dat die man dat zo bedoelt.

Je hebt mogelijk gelijk dat de kut zelf er anders uit ziet bij een vrouw dan bij een kind... geen idee eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt achtelijk dat hier zo over gesproken wordt. Iedereen moet lekker zn schaamstreek hebben zoals hij of zij wil. Maar associaties met kinderen vind ik onaanvaardbaar. Het idee alleen al dat als iemand beneden kaal is, je dat zou kunnen associëren met een kind vind ik verachtelijk.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Schaamhaar is met afstand het meest in het oog springende verschil tussen een volwassenvrouwenvagina en een kindervagina. Dus zó weird vind ik die vergelijking nou ook weer niet. Beetje verkrampte hyper-taboe-reactie.



En ik ben nog nóóit een vagina tegengekomen die ik níet mooi, lekker en geil vond. Ik hou zelf het meest van een volle bos, maar kaal of alles daartussen: ook prima! Schaamteloos kunnen genieten is 100 keer belangrijker en aantrekkelijker dan wat voor kapsel(voorkeur) dan ook. Tenzij hij echt een fetish heeft voor het een of ander, maar daar kom je dan ook vanzelf wel achter :-).



En naar buiten piepende binnenste schaamlippen: geil. Kan je lekker op sabbelen.



Echt, lang leve de gulzige kut, in alle soorten en maten.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ALSJEBLIEFT geen parfum in je schaamhaar doen.
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, Quentin, super herkenbaar. Elke kut is gewoon prachtig! Het lijkt me dat iedere hetero man dat vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 05 maart 2017 @ 21:41:

Ik vind het echt achtelijk dat hier zo over gesproken wordt. Iedereen moet lekker zn schaamstreek hebben zoals hij of zij wil. Maar associaties met kinderen vind ik onaanvaardbaar. Het idee alleen al dat als iemand beneden kaal is, je dat zou kunnen associëren met een kind vind ik verachtelijk.

Als het in je op komt ben je al verachtelijk bezig?

Mensen, die man wil juist NIET met een kind vrijen.
Alle reacties Link kopieren
Als jij je gewoon netjes wast en schoon op je zelf bent zonder te overdrijven dan wil iedere man toch heel graag orale sex met een vrouw?

Schaamhaar vinden sommige mannen juist wel lekker anderen hebben het liever kaal, een tussenweg kan ook een toefje of streepje staat erg leuk.

Houd het in ieder geval wel kort, dus niet van die lange slingers haar, succes en geniet er dan ook van.

gr
quote:Vivavivi schreef op 07 maart 2017 @ 17:50:

[...]



Als het in je op komt ben je al verachtelijk bezig?

Mensen, die man wil juist NIET met een kind vrijen.Hij noemt mannen die wel van een kale kut houden indirect pedofielen. Het is gewoon belachelijk om een geschoren vrouw met een kind te vergelijken. Ja het is ziek om überhaupt de link met een kind te leggen in een sexuele context.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 09 maart 2017 @ 17:20:

[...]





Hij noemt mannen die wel van een kale kut houden indirect pedofielen. Het is gewoon belachelijk om een geschoren vrouw met een kind te vergelijken. Ja het is ziek om überhaupt de link met een kind te leggen in een sexuele context.Dit
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:xkaily schreef op 05 maart 2017 @ 18:17:

Ik heb 6 jaar rondgelopen met het complex. Ben er nu 24 jaar en heb mij een paar maanden geleden laten opereren in een privé-kliniek. Je hebt vrouwen die dikke buitenste schaamlippen hebben waardoor de kleine in principe helemaal weggestoken zijn en ik heb die buitenste bijna niet dus dan zie je maar de binnenste en dat stoorde me enorm. Heb eigenlijk nooit fysiek last gehad van mijn binnenste schaamlippen, pijn bij het fietsen of pijn bij het dragen van een nauwsluitende jeansbroek en ook als ik recht stond zag je niet meteen dat ze veel uitstaken maar was er wel iedere keer weer mee geconfronteerd bij het scheren of als ik naar het toilet ging, dus zat wel een beetje tussen mijn 2 oren denk ik, maar toch kon niets of niemand me van de onzekerheid afhelpen.

De pijn de eerste dagen was echt wel ondraaglijk, ik heb van mijn leven nog nooit zo'n hevige pijn gevoeld als na die operatie en ik kan behoorlijk pijn verdragen, maar spijt dat ik het laten doen heb, heb ik niet.

Ik ben er niet trots op dat ik het laten doen heb en schaam me er best wel voor dat ik dit zelfs nooit aan iemand zal vertellen (behalve m'n moeder weet ervan) uit schrik dat men me voor gek zou verklaren, maar ja ik kon nooit genieten van seks en kon mij enkel maar zorgen maken over wat hij zou vinden van mij daar beneden. Denk ook wel dat het anders ging gelopen zijn moest ik een lieve vriend gehad hebben in het verleden die mij gezegd had dat het hem niets uitmaakte. Heb echter nooit echt gevraagd naar mannen hierover uit schrik dat ik de waarheid liever niet zou horen en uit schrik dat ik er steeds opnieuw zou aan denken, maar heb jammer genoeg (en dat is ook mijn fout) soms oppervlakkige mannen gehad die soms commentaar hadden over de geslachtsdelen van hun ex'en en daar werd ik alleen nog maar onzekerder van.wat zonde dat je vond dat je zo'n onnodige en pijnlijke operatie moest ondergaan.
quote:YouWish schreef op 09 maart 2017 @ 17:20:

[...]





Hij noemt mannen die wel van een kale kut houden indirect pedofielen. Het is gewoon belachelijk om een geschoren vrouw met een kind te vergelijken. Ja het is ziek om überhaupt de link met een kind te leggen in een sexuele context.



Ik denk niet dat ik het beter kan maken... maar ik ga een poging doen.

Hij komt uit een (westerse) maatschappij waar vrouwen en seks niet "hoort". Waar je als vrouw geen seksueel wezen mag zijn. Want ze moet zo min mogelijk seks hebben. Liefst geen seks. Jong, strak en zo min mogelijk volwassen vrouwelijkheid is de norm. Vrouwen daar bevallen het liefst via keizersnede want anders lubberen ze zo uit, en dat willen ze niet. Daar betalen ze dus geld voor, om dat vrijwillig te doen. Alles voor een jong strak lijf. Inclusief strakgetrokken onderkantje met zo min mogelijk sporen van het natuurlijke proces van ouder worden.

En hij vindt dat onzin. Straktrekken van je lijf (incl. je vagina) en alle aanpassingen die daar horen bij "maagdelijk jong". Hij verwerpt dat juist.

Het enige wat ik dus wilde zeggen is dat helemaal kaal niet bij iedereen goede associaties oproept. Net als bij sommige anderen helemaal harig niet goed valt.
Alle reacties Link kopieren
Beoordeel een man z'n orale kunsten pas na zijn 1e orgasme.

Ik weet niet hoe het bij elke man zit, maar als ik flink opgewonden ben verlies ik een groot deel van mijn aandacht (finesse) voor haar. Beffen beschouw ik niet als voorspel. Na mijn eerste ontlading kan ik veel beter focussen op haar lichaamstaal en zolang je zelf veel fruit eet is het ook niet erg als je wat van jezelf mee krijgt.



Dat gezegd te hebben, heeft je Engelsman een baard?
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2017 22:12
Reden: verwijderd ivm ongepast
% gewijzigd
Jolanda
Alle reacties Link kopieren
Hello TO!!

En en en? Hoe is het uiteindelijk gegaan? Wil je dat delen?

Ik zag pas later dat het een wat ouder topic is. Bij het lezen dacht ik steeds: spread your wings (legs) and (let him make you) fly!
En als hij jouw niet fijn heeft laten vliegen, stuur je hem terug naar Engeland😃

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven