Strakkere vagina na een paar weken zonder seks?

12-03-2017 20:04 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend kwam mijn vriend weer thuis na iets meer dan drie weken in het buitenland. Natuurlijk verlangden we erg naar elkaar en we hebben gisteren en vandaag veel seks gehad. Ik merkte toen (en dat had ik al eerder gemerkt) dat hij heel voorzichtig moet zijn als hij bij me naar binnenkomt. Als hij er eenmaal inzit is alles prima, maar het moment dat hij hem erin doet, kan soms best even pijnlijk zijn. Wanneer hij gewoon in Nederland zit en we een paar keer per week vrijen, is het geen probleem, ook niet in het begin.



In de drie weken dat hij er niet was heb ik het wel zelf gedaan, ook met een vibrator, maar echte seks na een pauze is toch altijd even wennen. He is niet echt een issue, vriend vindt het "wel lekker,als je zo strak bent" maar ik vroeg me gewoon af of er meer vrouwen zijn die na een paar weken zonder seks weer even in het ritme moeten komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook. En zoveel sex is heerlijk toch?! Wij hebben het er dit weekend ook van genomen, kinderloos weekend, niks fijner dan van elkaar genieten!
Beter overdressed dan underdressed!
Dan ga ik toch eens wat beter opletten
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, vriend is groot geschapen en ik zie hem om de week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven