Op de Piratenpartij stemmen in maart.

08-03-2017 20:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit omdat ik me afvraag hoe bekend deze partij is en wat men hier denkt over hun partijprogramma.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kinase3000 schreef op 08 maart 2017 @ 21:13:

[...]





Ik stond er ook sympthatiek tegenover, maar dat het bijna voltallige bestuur opeens overstapte naar Forum voor de Democratie vond ik wel vaag.



Ze lijken hun zaakjes niet op orde te hebben. Jammer.



Het voormalige bestuur zou ivm wangedrag weggestuurd worden.



Een van die bestuursleden stuurde bijvoorbeeld vertrouwelijke mailings door naar personen die daar niets mee te maken hadden en nog meer van dat soort geneuzel.



Echter voor dit bekend zou worden gemaakt zijn ze zelf overgestapt naar FVD.



Dat was het even in een notendop.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me er echt nog nooit in verdiept.

Moet bij de naam altijd denken aan die piratenzenders. En dat motiveert niet echt. Krijg van die Veronica-achtige ideeën erbij. Maar gezien het enthousiasme hier en omdat ik het toch nog niet echt weet, zal ik eens gaan lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iet wat moeite met de naam Piraten partij. Klinkt niet echt kundig,maar meer Peter Pan achtig.

Maar inderdaad ik kan mij op veel punten wel vinden in hun standpunten.
Alle reacties Link kopieren
Mag dan wel peter pan achtig zijn maar dat boeit toch niks. Is ook een beetje geuzenachtig natuurlijk, want het is voortgekomen uit onvrede tov auteursrecht en internet piraterij gebeuren. Het partij programma overstijgt dat allemaal wel al in tussentijd.



Mijn stem hebben ze ieder geval.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik heb hun partijprogramma eens gelezen en dit is gewoon 100% mijn partij. Waarom wist ik dit niet?



Duurzaamheid, privacy en economische machtsspreiding zijn hun speerpunten. Precies de dingen die ik belangrijk vind. Jammer dat ze zo'n puberale naam hebben gekozen, nu worden ze niet serieus genomen door de meeste kiezers en hun programma is hartstikke goed.
kennis is knowledge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven