Who am I? Enlightenment reporting

13-03-2017 18:05 757 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste seekers en enlightened ones,





Ik ben een tijdje geleden begonnen met self enquiry (zelf ondervraging) om mijn echte zelf te leren kennen.



De vraag die ik mezelf stel is "Wie ben ik", onder andere bekend van Ramana Maharshi (who am I).



Ik zou hier mijn voortgang qua enlightenment doorgeven omdat het rapporteren het proces schijnt te versnellen.



Het een en ander liep wat anders dan ik vantevoren gehoopt had omdat ook veel mensen het kennelijk niet eens zijn met de inhoud van het topic en dat ik een en ander ook niet zo goed voorbereid had.



Ben jij ook met enlightenment bezig via dezelfde methode dan nodig ik je uit mee te doen en jij vooruitgang ook Door te geven. Je schijnt namelijk zo'n 50 tot 100 keer sneller enlightenment te bereiken wanneer je vooruitgang mededeelt aan anderen.



Dus daarom.



Alle tips en ervaringen, etcetera op het gebied van enlightenment zijn ook erg welkom.



Ik wil graag snel enlightenment bereiken, vandaar.



Ik hoop dat je echt iets positiefs toe voegen hebt zoals extra informatie over snel enlightenment bereiken of je eigen resultaten op dit gebied.



Ben je tegen dit topic dan heb ik je helaas niets te melden omdat ik vastbesloten ben. Je zult het dan zonder reactie van mij moeten doen. Dit om tijdbesparing en focus redenen. Ik wil niet op ieder tegenargument ingaan.
Alle reacties Link kopieren
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend interessant om te lezen hoe jij jezelf enlightend.
Alle reacties Link kopieren
Draag je een bril?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Tip: kerstboomplampjes om je nek. Wel LED, anders krijg je brandwonden.
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen dagboek? Online maken, doorsturen naar je vrienden en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor vorderingen heb je dan gemaakt? Gaat dit over nirvana bereiken enzo? Tjee dat is lang geleden zeg.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag een bril.
Alle reacties Link kopieren
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 18:15:

Ik draag een bril.Dan ben je kansloos. Hoeveel je ook mededeelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 13 maart 2017 @ 18:16:

[...]



Dan ben je kansloos. Hoeveel je ook mededeelt.Is dit serieus? Zou je het toe willen lichten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 18:15:

Ik draag een bril.Ooookee, verassende wending dit. Ik heb geen bril. En nu?
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
Heb je blond haar?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Okee, het hek, wie? Ik weet zeker dat ik hem dicht heb gedaan.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 18:20:

[...]





Is dit serieus? Zou je het toe willen lichten?Je gaat het nooit scherp zien.
quote:Dreamcatcher99 schreef op 13 maart 2017 @ 18:22:

Okee, het hek, wie? Ik weet zeker dat ik hem dicht heb gedaan. Zelf net nog naar binnnen geglipt hè.
quote:Phaedra__ schreef op 13 maart 2017 @ 18:23:

[...]



Je gaat het nooit scherp zien.Die is gemeen
Alle reacties Link kopieren
Bij mij komen al minder 'paniek'-gedachten op. Dat is vordering die ik al gemaakt heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Loca_Loca schreef op 13 maart 2017 @ 18:23:

[...]



Zelf net nog naar binnnen geglipt hè.Flauw. Het was natuurlijk op de weg naar buiten. Maar de grendel zat erop dus er is iemand na me geweest die het vergeten is. O wacht... beetje vergeten dat ik ontsnapt ben.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 18:26:

Bij mij komen al minder 'paniek'-gedachten op. Dat is vordering die ik al gemaakt heb.O okee, da's mooi. Wat heeft je bril ermee te maken?
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 18:05:

Ik wil graag snel enlightenment bereiken, vandaar.Deze opmerking geeft aan hoe weinig je begrijpt van het concept verlichting.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niet in. Ik weet er niet zoveel over hoor maar ik geloof dat het principe is dat je bereikt dat je geen gevoelens meer hebt. Nou lekker. Of dat niks je meer kan raken oid. Vind ik niet bereikenswaardig, dat lijkt me niks. Je moet juist geraakt worden, anders ben je dood van binnen, volgens mij.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
Zijn we niet al verlicht sinds de 17e eeuw?
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best wel even een spoedcursusje verlichting komen geven hoor.

Iets met





Alle reacties Link kopieren
quote:Ben jij ook met enlightenment bezig via dezelfde methode dan nodig ik je uit mee te doen en jij vooruitgang ook Door te geven. Je schijnt namelijk zo'n 50 tot 100 keer sneller enlightenment te bereiken wanneer je vooruitgang mededeelt aan anderen.

Soort piramidespel dus. Goed bedacht.



Nu nog even iets aan je Nederlandse taal doen.
Hoe kom je hier bij TO? Waar heb je hierover gelezen/gehoord? Heb je hier iets van linkjes over zodat we hier wat meer informatie over kunnen krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven