PVV stemmers, wat verandert er in NL als de PVV gaat regeren

05-02-2017 15:33 91 berichten
Vraag aan de PVV stemmers (of degenen die overwegen PVV te stemmen)



Hoe gaat volgens jullie het regeringsbeleid eruit zien in het geval dat de PVV gaat regeren?



Dit is het partijprogramma waar je voor kiest: https://www.pvv.nl/images/Conceptverkie ... rammma.pdf

Hoe gaat het er volgens jou concreet uitzien in Nederland onder een PVV regering?

Gaat Wilders het verkiezingsprogramma uitvoeren als hij gaat

Totaal aantal stemmen: 65

Ja (18%)
Nee (82%)
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht dat wetten die al jaren geleden zijn aangenomen eindelijk eens uitgevoerd gaan worden. Geen gesodemieter meer met X-pardon, Y-pardon. Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd.



Meer handen aan het bed, minder management. Thuiszorgorganisatie Buurtzorg functioneert bijvoorbeeld prima. Geen manager te bekennen. https://www.nrc.nl/nieuws ... ige-zorg-1597679-a1367558



We stappen uit de EU. We hebben het eeuwen prima gedaan zonder, terwijl we ook toen een wereldwijde handel hadden.



We krijgen net als Zwitserland een bindend referendum.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Van mijn zoons christelijke middelbare school merk ik maar weinig christelijks, helaas. Dus ja, dan mag al het onderwijs wel openbaar worden. Groepjes gelijkdenken zoeken elkaar toch wel op.



De SP en de PVV verschillen niet veel. Laatst zagen we Jan Marijnissen weer eens, fantastische vent. Op hem als persoonlijkheid zou ik nog wel stemmen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk wordt het de Piratenpartij voor ons, trouwens.

Die heeft de meeste Groningers.

Maar dat Groningen in elkaar stort interesseert Den Haag en de meesten op het Vivaforum niet.....



Graag gedaan !







Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 11 maart 2017 @ 01:06:

Waarschijnlijk wordt het de Piratenpartij voor ons, trouwens.

Die heeft de meeste Groningers.

Maar dat Groningen in elkaar stort interesseert Den Haag en de meesten op het Vivaforum niet.....



Graag gedaan !



[afbeelding]



[afbeelding]Mij wel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro-stagioni schreef op 05 februari 2017 @ 19:29:

[...]









(en dan beteuterd staan te kijken als er vervolgens opeens veel minder pizzeria's, shoarmatenten en afhaalgrieken zijn... Of goedkope kappers of automonteurs...)Mocht de PVV toch winnen, dan zou het aardig zijn als die mensen eens een week niet gaan werken :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 11 maart 2017 @ 01:00:

Van mijn zoons christelijke middelbare school merk ik maar weinig christelijks, helaas. Dus ja, dan mag al het onderwijs wel openbaar worden. Groepjes gelijkdenken zoeken elkaar toch wel op.



De SP en de PVV verschillen niet veel. Laatst zagen we Jan Marijnissen weer eens, fantastische vent. Op hem als persoonlijkheid zou ik nog wel stemmen.Beide partijen grijpen terug op een verleden dat nooit heeft bestaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 11 maart 2017 @ 00:48:



Meer handen aan het bed, minder management. Thuiszorgorganisatie Buurtzorg functioneert bijvoorbeeld prima. Geen manager te bekennen. https://www.nrc.nl/nieuws ... ige-zorg-1597679-a1367558Dat klinkt leuk, maar je moet je wel realiseren dat bij die organisatie allemaal mensen zijn gaan werken die geen of slechts minimale aansturing nodig hebben. Het is geen dwarsdoorsnede van alle zorgverleners. Hun model is niet zomaar bij andere zorgorganisaties te implementeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 11 maart 2017 @ 00:48:



We stappen uit de EU. We hebben het eeuwen prima gedaan zonder, terwijl we ook toen een wereldwijde handel hadden.

Alleen is de wereld veranderd in de afgelopen eeuwen (en is de huidige welvaart niet te vergelijken met de welvaart die we hadden voordat we in de EU zaten, zo rijk was Nederland niet). En wat denk je dat een EU-loze overheid zou doen wat nu niet mogelijk is?
Alle reacties Link kopieren
Groningen zou rijk behoren te zijn. Dáár zat het geld van Nederland. En de vermeende rijkdom waarmee Nederland is opgebouwd. Maar liefst 1% van de gasopbrengsten is naar het noorden gegaan. In plaats van een fatsoenlijke afhandeling van onze schades mogen we naar onze gescheurde huizen kijken.



Nu niet gaan mekkeren "dat je dan maar niet in een aardbevingsgebied moet gaan wonen".

Er staan hier 800 jaar oude kerken, die nooit ergens last van hebben gehad. Totdat de NAM haar feestje ging vieren.

Vandaag weer...



http://www.rtvnoord.nl/ni ... as-een-doffe-dreun-update



In Noord-Groningen is zaterdagmiddag om 13:52 een aardbeving van 2.1 op de schaal van Richter geweest.

Het epicentrum lag volgens het KNMI in Zeerijp.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 11 maart 2017 @ 17:08:

[...]





Dat klinkt leuk, maar je moet je wel realiseren dat bij die organisatie allemaal mensen zijn gaan werken die geen of slechts minimale aansturing nodig hebben. Het is geen dwarsdoorsnede van alle zorgverleners. Hun model is niet zomaar bij andere zorgorganisaties te implementeren.En ik heb er vertrouwen in dat mensen die voor dit vak kiezen verstandig genoeg zijn om dit aan te kunnen, en anders worden ze niet aangenomen. Je doet of deze goed opgeleide mensen op een sociale werkplaats behoren te bivakkeren.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 in "De Stille Beving. Wie kijkt ?"
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Mijn hemel, na het debat van vanavond zijn het toch alleen nog zwakzinnigen die op Wilders gaan stemmen?



Ik stel voor dat we Geert gaan dwingen om te regeren als hij de verkiezingen wint.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 05 februari 2017 @ 17:27:

[...]



De PVV kan natuurlijk prima de verkiezingen winnen maar of ze ook gaan regeren is iets totaal anders.



Inderdaad. En ik denk dat je Wilders met 10+ jaar parlementaire ervaring niet met Trump kunt vergelijken.



Wat ik als niet-pvv stemmer verwacht? Een grimmiger sfeer met meer escalaties. Handhaving van regelgeving die nu niet gehandhaafd wordt op gebied van immigratie en integratie. En verder een beetje van wat we nu hebben.

ik hoop niet dat hij wint. Ik vind de sfeer al genoeg verpest.
Alle reacties Link kopieren
quote:froufrou80 schreef op 13 maart 2017 @ 18:50:

Mijn hemel, na het debat van vanavond zijn het toch alleen nog zwakzinnigen die op Wilders gaan stemmen?



Ik stel voor dat we Geert gaan dwingen om te regeren als hij de verkiezingen wint.Ik vond dat zowel rutte als Wilders even sterk waren in het debat. Dus wat jij bedoelt?
Wilders is een haperende one-issue langspeelplaat. Werkelijk tenenkrommend zo stompzinnig.



Als hij de verkiezingen wint laat het hem dan ook maar waarmaken. Lukt hem toch niet en dan zijn we eindelijk van die drammende kleuter verlost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven