Leesclub Amsterdam 25+ (West, Centrum)

20-11-2016 10:37 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben al een tijdje op zoek naar een leesclub in Amsterdam en omdat ik nog niet zocht wat ik vond dacht ik: waarom niet zelf het initiatief nemen? Lijkt het je ook leuk om eens per 6-8 weken samen te komen onder het genot van een kopje koffie, thee of glaasje wijn en te bespreken wat we hebben gelezen? Reageer dan op deze oproep!
Alle reacties Link kopieren
Leuk initiatief! Ik hou van lezen, maar vind er in mijn drukke leven niet altijd tijd voor. Lijkt me leuk er meer tijd voor te maken en natuurlijk altijd gezellig met andere dames. Ik ben 27 en woon in West! :-)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie zo snel reageren Fleurdelis en Biebe! Zullen we nog even afwachten wat voor reacties er nog komen en dan kijken hoe we het eea concreet kunnen maken?
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden! Klinkt erg leuk! Ik ben gek op lezen, maar moet er inderdaad ook tijd voor vrij maken. Dit is vast een goede en gezellige stok achter de deur. Ik woon in het centrum!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Sophietje!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij heel leuk om aan te haken! Ik ben 30 - wow, dat is de eerste keer dat ik het opschrijf; confronterend - en woon in Oost! Wat lezen jullie zoal?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook erg leuk! Al een tijdje naar op zoek, en zou graag aan willen haken als jullie iets gaan starten! Ik ben 29 en woon in de Rivierenbuurt.
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Heel leuk initiatief! En als er nog plek is haak ik graag aan. Ikzelf ben 31, woon in west, getrouwd en kind op komst (klinkt als burgerlijkheid ten top, maar ben heus nog gezellig hoor haha).



Hoor het graag,



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Yes! Dan hebben we misschien al een klein clubje om mee te beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt van wel! Hoe zullen we het aanpakken? :-)
Alle reacties Link kopieren
app groepje aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
quote:sassie85 schreef op 20 december 2016 @ 18:45:

app groepje aanmaken?Goed idee! Zit nu op vliegtuig te wachten voor een maandje Scandinavische jaarafsluiting, dus hoop niet dat jullie al te veel haast hebben met eerste ontmoeting
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen pret bederven, maar ik heb geen Whatsapp meer (wat meestal heeeel relaxt is ;)) Is een Facebookgroep of mailgroepje ook oké?
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk Biebe! Ik heb geen Facebook, dus mailen dan?
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook geen facebook..ouderwets mailen dan maar he
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Sassie een privé bericht gestuurd met mijn email! Niet iedereen heeft die functie aan staan, je mag ook mij een bericht sturen met je email en dan kijk ik even of ik er wat van kan maken met zijn allen. :-))
Alle reacties Link kopieren
Heb Sassie ook bericht!
Hoi,



Lees het bericht nu en het klinkt erg leuk, ik haak dan nog graag aan.

Ik ben 29 en woon in West en zal Sassie ook een berichtje sturen met mijn mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd hoe het er voor staat nu!
Alle reacties Link kopieren
Hi, kan ik nog aansluiten? Of wordt de groep dan te groot? Hoor het graag :-)!
Alle reacties Link kopieren
Hi Lisanne,

Hartstikke leuk! Stuur even een berichtje met je e-mail!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er lekker vroeg bij maar niet heus! Is er nog plaats voor eentje erbij? Het lijkt me leuk om met jullie mee te kunnen doen :)!
Alle reacties Link kopieren
hi!



Het lijkt me ook super leuk om mee te doen.Mijn naam is Irene, 26 jaar en woon in de jordaan
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Er is nu een nieuwe app hey via om nieuwe vrienden te maken. Je kan dan je interesses aangeven, etc alleen toegankelijk met apple nog. Maar het is net nieuw dus en nog niet zo bekend. Misschien is dat iets voor jullie ook? Je moet de app dus eerst even downloaden.



cito

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven