Erdogan een gevaarlijke gek?

22-04-2016 17:58 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is Erdogan een gevaarlijke gek? Een tweede Hitler?

Zijn arm reikt tot in ons land en Turken wordt gevraagd anderen aan te geven die Erdogan beledigd hebben.

40% van de Turken in Nederland is fervent Erdogan-aanhanger. Andere Turken vrezen nu dat zij niet meer op vakantie naar Turkije kunnen omdat zij zich negatief over hem uitgelaten hebben.

Zonder schroom zeggen wij dat Obama een lul is die niets van zijn 'yes-we-can'-uitspraak heeft waargemaakt.

Maar durven wij nog te zeggen dat Erdogan een lul is die mensen laat martelen, de pers naar zijn hand zet en het niet nauw neemt met de mensenrechten?

Wie vind Erdogan een een gevaarlijke psychopaat? En wie verheerlijkt hem omdat hij Turkije, als bijna fascistische staat weliswaar, op de kaart zet?
quote:[liubi schreef op 14 maart 2017 @ 13:03[/message]:

En passant laat Erdogan ook nog weten dat Nederlanders een verrot karakter hebben en hij wist dat al sinds 1995. Waarom is de Turkse ambassadeur hier nog. Stop ook per ommegaande alle investeringen naar Schurkije.trt haber gaat maar door met retoriek en beelden, manman, wat een stel soapacteurs.
wij slapen nooit.
Mmm. Volgens mij is Buma even een electoraal foutje aan het maken. Maxima mag nog maar 1 paspoort.

De dubbele paspoorten leeft ook in Duitsland en België op dit moment.
Ik hoop ook dat Rutte en co. hem gewoon negeren.

Lekker bezig zijn met de verkiezingen en geen aandacht aan besteden.
quote:Lovely7 schreef op 14 maart 2017 @ 13:10:

Turkse minister: “Rutte vroeg me om niet voor, maar na de verkiezingen te komen om Wilders niet te helpen”

Zou dit waar zijn? Want normaal gesproken vind ik rutte nu niet zo n man die voor het volk op komt, het komt in ieder geval wel heel goed uit zo voor de verkiezingen. En het werkt want hij krijgt er volgens de peilingen extra stemmen voorIk denk wel dat het waar is, alhoewel Rutte dit ontkent uiteraard.

Turkse minister: “Rutte vroeg me om niet voor, maar na de verkiezingen te komen om Wilders niet te helpen”

Zou dit waar zijn? Want normaal gesproken vind ik rutte nu niet zo n man die voor het volk op komt, het komt in ieder geval wel heel goed uit zo voor de verkiezingen. En het werkt want hij krijgt er volgens de peilingen extra stemmen voorNee Cavusoglu had gevraagd om evt. na de verkiezingen te komen, waarop Rutte had gezegd dat hij zowel niet voor of erna welkom was. Waarop minister Kaya dus nog gewoon is gekomen.
Ik ben echt zo kwaad he. Zelden zo kwaad geweest door het nieuws.

Mss moet Nederland ook maar eens even een Canada doen.
quote:liubi schreef op 14 maart 2017 @ 13:14:

Mss moet Nederland ook maar eens even een Canada doen.Je moet je niet gek laten maken door de media

Zou dit waar zijn? Want normaal gesproken vind ik rutte nu niet zo n man die voor het volk op komt, het komt in ieder geval wel heel goed uit zo voor de verkiezingen. En het werkt want hij krijgt er volgens de peilingen extra stemmen voor

Ja. Heeft volgens mij in meerdere kranten gestaan. En ik heb daar wel begrip voor. Zonder deze acties zou wilders sky high komen. Persoonlijk zit ik daar niet op te wachten.

Ook dat rutte en Merkel met erdogan via een geheime afspraak bij de Turkijedeal besproken hebben dat de EU jaarlijks 150.000 tot 250.000 Syriërs over zou nemen. Niks 1 op 1 dus.

Politiek is een smerig spel.
quote:liubi schreef op 14 maart 2017 @ 13:14:

Mss moet Nederland ook maar eens even een Canada doen.Wat heeft Canada gedaan?

Zou dit waar zijn? Want normaal gesproken vind ik rutte nu niet zo n man die voor het volk op komt, het komt in ieder geval wel heel goed uit zo voor de verkiezingen. En het werkt want hij krijgt er volgens de peilingen extra stemmen voorJa hoor, dat gaat Rutte aan Erdogan vertellen. Dat gelooft toch helemaal niemand.
quote:Sjarel schreef op 14 maart 2017 @ 13:22:

[...]

Wat heeft Canada gedaan?Die Nederlandse veelpleger uitgewezen die daar al zijn hele leven heeft gewoond, Hij heeft nooit een Canadees paspoort aangevraagd. (Zijn ouders hebben dat ook nooit gedaan.)
quote:Sjarel schreef op 14 maart 2017 @ 13:22:

[...]

Wat heeft Canada gedaan?http://www.telegraaf.nl/b ... Heest_in_Nederland__.html
quote:Pientjexxxx schreef op 14 maart 2017 @ 13:26:

[...]

Die Nederlandse veelpleger uitgewezen die daar al zijn hele leven heeft gewoond, Hij heeft nooit een Canadees paspoort aangevraagd. (Zijn ouders hebben dat ook nooit gedaan.)Ja bijzonder verhaal was dat. En iedereen maar denken dat Canada zo'n relaxed progressief land was. En zie, zonder pardon na 60 of wat jaar naar een land getrapt waar hij niets van weet. Nou ja, Nederland heeft weer een uitkeringstrekker rijker.
quote:AnAppleADay schreef op 14 maart 2017 @ 13:06:

Erdogan heeft probeert ons weer vanuit een andere hoek te pakken

http://www.nu.nl/buitenla ... ers-af-in-srebrenica.html

Oh ik was alweer mosterd Toch lachen met die man.
quote:anochm schreef op 14 maart 2017 @ 13:15:

[...]

Je moet je niet gek laten maken door de mediaJa maar dat is het niet. Ik ben net zo pissig als liubi. Het is niet de media, het zijn die jongens die zijn gaan demonstreren, het is erdogan, het zijn de mensen die op DENK gaan stemmen, het is die jongen gisteren op tv, het is die nederlands Turkse politicus in zwolle die beweert dat Nederland iets fout heeft gedaan Dat is niet de media.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:AnAppleADay schreef op 14 maart 2017 @ 13:06:

Erdogan heeft probeert ons weer vanuit een andere hoek te pakken

http://www.nu.nl/buitenla ... ers-af-in-srebrenica.html

Oh ik was alweer mosterd Christus. Wat een geschiedvervalsend stuk ongeluk.
quote:devima schreef op 14 maart 2017 @ 13:28:

[...]

http://www.telegraaf.nl/b ... Heest_in_Nederland__.htmlWat een bizar verhaal. Dat die ouders ook nooit een Canadees paspoort hebben aangevraagd.
quote:Hetvrijewoord schreef op 14 maart 2017 @ 13:31:

[...]

Christus. Wat een geschiedvervalsend stuk ongeluk.Laat hem toch. Alleen in Turkije wordt het nieuws en de geschiedenis voor hem aangepast. In de rest van de wereld kunnen ze zich gewoon verdiepen in feiten.
quote:Hetvrijewoord schreef op 14 maart 2017 @ 13:31:

[...]

Christus. Wat een geschiedvervalsend stuk ongeluk.Die man is dus echt krankzinnig, alleen een gek die daaraan twijfelt. Dat zijn er best wat.
quote:Sophiever schreef op 14 maart 2017 @ 13:29:

[...]

Toch lachen met die man.En de Armeense genocide vergeten we gewoon even.
quote:Valia_1 schreef op 14 maart 2017 @ 12:54:

[...]

Dat is het lot van de migrant/. Je zult je nooit in beide landen meer 100% thuisvoelen, te lang weg uit het thuisland maar nooit 100% thuis in het nieuwe land. Mijn man is geen Nederlander maar een immigrant en in zijn ouders waren weer immigranten in het land waar mijn man is opgegroeid. Ik heb zelf ook jaren in allerlei landen gewoond. Ik zal me nooit ergens 100% meer thuisvoelen. Dat geldt ook voor mijn man en voor zijn ouders. Maar daar staat tegenover dat we een rijkheid van meerdere culturen hebben in ons leven dat is ook heel mooi. Je wint iets als je naar een ander land emigreert maar je verliest ook iets. Welke beslissing je ook neemt in je leven er is altijd een prijs die je moet betalen.

Mee eens. Ik heb de Nederlandse nationaliteit en heb ook lang in het buitenland gewoond. En ik voel me hier niet meer 100% thuis, maar ook niet in het andere land waar ik heb gewoond.

Maar wat is 'je thuis voelen' nu helemaal?
Ik ben benieuwd wanneer hij is uitgeraasd. Wat een onbetrouwbaar sujet.
quote:AnAppleADay schreef op 14 maart 2017 @ 13:37:

[...]

En de Armeense genocide vergeten we gewoon even. Ja nog zo'n achillespees onderwerp. Armenie bestaat niet eens joh.
quote:DidiRidi schreef op 14 maart 2017 @ 13:30:

[...]

Ja maar dat is het niet. Ik ben net zo pissig als liubi. Het is niet de media, het zijn die jongens die zijn gaan demonstreren, het is erdogan, het zijn de mensen die op DENK gaan stemmen, het is die jongen gisteren op tv, het is die nederlands Turkse politicus in zwolle die beweert dat Nederland iets fout heeft gedaan Dat is niet de media.

Het zijn de Turken die denken dat ze van alles tegen mij kunnen zeggen over Nederland en Nederlanders, omdat ik allochtoon ben en een islamitische naam heb. Het is dat Turkse vriendinnetje op de lagere school dat met islamitische propaganda bij mijn half Nederlandse kind aan kwam zetten, blijkbaar werd er in haar familie over mij geluld, want ik ben atheist.

Ook allemaal niets te maken met media.
https://youtu.be/4ozhkQTq0vI Özturk (DENK) vs. Bontes (VNL) - ''Ga lekker naar Turkije, joh!'' Ik kijk nu nog meer met argusogen naar bovenstaand filmpje nadat ik onderstaand artikel tegen kwam. Op het filmpje ontwijkt Ozturk de vraag van Bontes (u staat hier te pleiten om het Nederlandse leger zo wat af te schaffen, mijn vraag is moet Erdogan het zelfde doen? ") maar Ozturk ontwijkt het antwoord op de vraag met geruzie.

Op: MiddenOostenAndersBekeken

Erdogan bezig met herstel Ottomaanse Rijk met sterkste leger ter wereld

Erdogan: Turkije heeft in 2023 ‘sterkste leger ter wereld’ Nieuwe Turkse raketten kunnen heel Europa raken – Japan gaat Turkije plutonium voor kernwapens leveren. De moslimdictators Erdogan (Turkije) en Aliyev (Azerbeidzjan) spraken al in 2013 over hun plannen voor een hersteld Turks-Ottomaans rijk. Aliyev zei dat zijn land hiervoor over enkele jaren Armenië zal aanvallen en dat de (christelijke) bevolking taart ‘totaal zal verdwijnen’. Inzet: de geplande eerste fase van het herleefde 8e (Turkse) wereldrijk.

Totaal onopgemerkt in het Westen werkt de Turkse president Recep Tayyip Erdogan openlijk toe naar zijn doel om over 8 jaar het Turks-Ottomaanse Rijk als nieuwe wereldmacht te hebben hersteld. In een afgelopen week gehouden toespraak bezwoer de Turkse tiran dat ‘wij vastbesloten zijn om van ons leger de meest afschrikkende macht in de regio en in de wereld te maken.’ Tevens beloofde hij er alles aan te zullen doen om de obstakels die er nog zijn om dit doel in 2023 te bereiken uit de weg te ruimen. Volgens islamitische profetieën zal het herstelde Turkse rijk in de laatste dagen van de eindtijd Israël veroveren en Europa aanvallen en verslaan.

De Turken hebben nu al het op één na sterkste leger van de NAVO, en moeten alleen de VS voor zich dulden. Over enkele jaren moeten de rollen in ieder geval wat mankracht betreft zijn omgedraaid, want dan moet Turkije een leger van circa 1 miljoen soldaten tot zijn beschikking hebben. In totaal hebben de gezamenlijke Turkse strijdkrachten inclusief reserves dat aantal inmiddels al bereikt.

Bronnen: Xander - (1) Shoebat, (2) China Daily, (3) AJW Asahi, (4) BBC, (5) Anadolu Agency, (6 ) Trend.az (via Shoebat)

LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven