Wat kwam uit jouw stemmentracker/stemwijzer?

31-01-2017 18:07 404 berichten
Ik dacht laat ik eens kijken wat mijn top 3 zal worden.

Deze uitslag had ik niet verwacht

Ik ben niet gelovig en dan het CDA op 1

Hoe is jouw uitslag?



CDA

63%



50Plus

63%



VVD

53%



PvdA

53%



SP

53%



PVV

53%



ChristenUnie

53%



PvdD

50%



GroenLinks

47%



SGP

47%



D66

37%
Alle reacties Link kopieren
Bij stemwijzer, kieswijzer en bij NPO welke partij kies jij kwamen bij alle drie CDA uit. Met meer dan 70%. Op de tweede plaats VVD en daarna D66.

En ja, ik ga zeker na de debatten op tv CDA stemmen.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit was ik zo aan het twijfelen als dit jaar. Ik heb de stemwijzer meerdere keren gedaan. Dan liet ik alleen de zittende partijen meetellen dan weer niet of vinkte ik een aantal partijen af waarvan ik zeker wist toch niet op te zullen stemmen. Nog nooit heb ik er zoveel over gelezen als zojuist dit weerArtikel 1 of GroenLinks En nog ben ik er niet uit, het zou wel eens een zeer verrassende uitslag kunnen worden. Een ding is zeker ik ben Rutte moe

Ik kijk uit naar het Jeugdjournaal Verkiezingsdebat dat op zaterdag 11 maart wordt uitgezonden en waarvan ik al een voorproefje van heb gezien.
Bij mij staat DENK op nummer 1.. De partij trekt mij alleen niet zo! Op nummer 2 staat GroenLinks en op nummer 3 de SP. Hierna volgen de PVDA en de PVDD.



Voorheen stemde ik altijd op de PVDD, omdat ik het met geen enkele partij volledig eens was en zoiets had van 'dan maar stemmen voor het milieu en dierenwelzijn'.



Nu wil ik graag echt weloverwogen gaan kiezen en ik moet nog helemaal gaan uitzoeken wat nou het beste bij mij past. En ik begin inderdaad, as usual, lekker op tijd!
quote:PowerCube schreef op 27 februari 2017 @ 08:34:

Gelukkig kun je ook vegetarisch eten zonder soja. Ik eet het bijvoorbeeld nooit, terwijl ik 3-4x per week vegetarisch eet.



Ik eet nooit soja, en altijd vegetarisch.



Ik wil geen soja omdat het erg milieubelastend is en helemaal niet zo goed voor de gezondheid.



Peulvruchten zijn the bomb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven