Ontmaagd

14-03-2017 12:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend heb ik mijn vriendin ontmaagd. Ik zelf heb nog nooit echt een meisje ontmaagd ze waren meestal al geen maagd meer. Ik heb alles met respect gedaan en heb veel overlegd tijdens de seks. We hadden goeie voorspel en ze was ook nat (gaf ze zelf aan) nadat ik mijn penis erin stopte. Deed het bij haar wel pijn ze liet zich niet echt kennen en dacht het gaat zo wel voorbij. Na een kwartier werd het ongemakkelijk en ze vond het gewoon niet echt fijn ze kon zichzelf niet ontspannen. We hebben besloten te stoppen de dag erna had ze er ook nog wel last van. Nu is mijn vraag morgen zie ik haar weer is het verstandig weer seks te hebben mits het komt je kan het natuurlijk niet plannen of is het nu beter om een week geen seks te hebben? ze zegt dat het geen zeer meet doet maar ik kan me voorstellen dat ze nu ook nog wel pijn krijgt. Hebben jullie tips
Alle reacties Link kopieren
Het is wel verstandig dat je het aankaart TO en dat je voorzichtig wilt zijn met haar.

Bij zo'n vrouw als Anouk die op tv zegt dat ze wel die pijn moet voelen als ze neukt vraag je je ook af waar dat vandaan komt. Misschien de eerste keren niet voorzichtig gedaan en daar aan gewend geraakt. Nadeel is wel dat ze steeds grotere lullen nodig heeft om haar die gewenste pijn te geven. Dus ik zou zeggen, niet aan laten wennen. Samen met je vriendin voorzichtig beginnen, niet te lang neuken, glijmiddel gebruiken helpt ook. En dan hopelijk pijnloos.
Alle reacties Link kopieren
Misschien komende keer inderdaad zelf voelen of ze nat genoeg is. Dan voorzichtig hem erin stoppen en in plaats van neuken haar dan rustig gaan vingeren tot ze klaarkomt. Zo ontspant ze misschien wat meer met jou in haar en is ze iig nog natter.
Alle reacties Link kopieren
Wat een attente lover ben jij!

Bij mij deed het ook pijn de eerste paar keer, de eerste keer is nogal overrated.



Wat betreft jullie meeting, bespreek het wanneer je elkaar weer ziet. Niks moet hè!
Alle reacties Link kopieren
En lik d'r vooraf ook even goed geil.

Dat helpt ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven