Niet klaarkomen

14-03-2017 16:52 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
De seks met mijn vriend is heel goed alleen kom ik niet klaar, hoe kan dit?
Is het al weer vakantie? Wie heeft het hek open laten staan?
Alle reacties Link kopieren
Wacht ik kijk even in mijn glazen bol
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Omdat de seks toch niet zo heel goed is?
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel eens klaaegekomen door seks?
Alle reacties Link kopieren
omdat je niet in God geloofd
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je er wel zo mee bezig dat jij je niet durft over te geven / te laten gaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Wat is er zo goed aan?
Je vriend kan er gewoon niks van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog met geen een jongen klaargekomen, ik geniet er ook van maar ik vind het raar, ben ik de enige die hier last van heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiamaria12345 schreef op 14 maart 2017 @ 17:34:

ben ik de enige die hier last van heeft?Nee. Maar het is vaak wel te verhelpen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Sophiamaria12345 schreef op 14 maart 2017 @ 17:34:

Ik ben nog met geen een jongen klaargekomen, ik geniet er ook van maar ik vind het raar, ben ik de enige die hier last van heeft?Nee hoor. Je moet gewoon faken. Dat doet de rest hier ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiamaria12345 schreef op 14 maart 2017 @ 17:34:

Ik ben nog met geen een jongen klaargekomen, ik geniet er ook van maar ik vind het raar, ben ik de enige die hier last van heeft?Kom je wel met soloseks? En doet je vriendje dan een beetje hetzelfde als wat je bij jezelf ook doet?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Faken heeft ie meteen in de gaten, en hij doet hetzelfde, met soloseks lukt het wel. En hij doet erg zn best met beffen vingeren etc. En hier geniet ik heel erg van maar lukt het me toch niet om klaar te komen en dar vind ik zelf steeds frustrerender worden..
Alle reacties Link kopieren
Ja, je bent echt de enige vrouw op de wereld die daar last van heeft.



Alle andere vrouwen komen wel gewoon op alle mogelijke manieren klaar.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt last van een blokkade ergens. Het kan tussen je oren zijn. Hieronder wat voorbeelden:

Een slechte/traumatische seks ervaring

Moeite om opgewonden te raken

Onzeker zijn over je lichaam

Je vriend niet aantrekkelijk genoeg vinden

Je te veel concentreren op klaarkomen waardoor je de andere prikkels niet opvangt.

Het kan ook dat je een fysieke aandoeningen hebt waardoor het niet lukt.

Het zou ook kunnen dat de mannen die je tot nu toe hebt gehad niet de juiste dingen doen om jou een orgasme te laten ervaren.

Het lijkt mij verstandig om uit te sluiten dat je fysieke aandoeningen hebt. Ga langs de huisarts en vraag een doorverwijzing naar een sexuoloog en/of gynaecoloog.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je een punt zou kunnen hebben op het concentreren ervan of het zou idd een fysieke aandoening kunnen zijn. Thanks!
Probeer triootje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven