Eva Jinek Jeroen Pauw pakken Jan Roos goed aan

01-03-2017 08:36 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een vermakelijke avond was het.



https://youtu.be/XzvEK_l6Hlk
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 01 maart 2017 @ 20:07:

[...]





Pechtold geeft ruiterlijk toe dat hij in de jaren '90, je weet wel, 15!! jaar geleden de statistieken over Marokkanen liever niet wilde zien en dat hij daarmee een signaal uit de samenleving heeft gemist. Voortschrijdend inzicht van een goed politicus met jarenlange ervaring.Wat heeft hij dan ooit gepresteerd als "goed" politicus?
quote:hollebollegijs schreef op 01 maart 2017 @ 18:15:

[...]





Helemaal mee eens - alleen de NOS moet boven de partijen staan.

Alleen wel raar dat Rick Nieman kritiek kreeg omdat hij "Wilders niet hard heeft aangepakt"



Wat vind je daar raar aan? Nieman vroeg op geen enkel moment door, plaatste geen enkele vraag in de context.

Maar ja, Wilders gaat in gesprek met Rob Geus (je weet wel, van die keukens) en debatteert in het jeugdjournaal, dus dat geeft z'n niveau wel genoeg aan.
Jan Roos is echt een grap. Het archetype witte boze sexistische homofobe man. Aansluiting naar de moderne tijd gemist en nu boos omdat alle groepen die hij jarenlang "bij wijze van grap" mocht discrimineren en uitschelden nu eindelijk eens zeggen dat ze dat niet meer accepteren. En dat noemen we dan maar snel "de multiculturele samenleving is mislukt". Jammer dat we nog 30-40 jaar met die types moeten voor het soort uitsterft.
quote:Marmo schreef op 01 maart 2017 @ 15:40:

[...]





Zijn partij is er nogal een voorstander van om veel mensen naar binnen te halen, meer mensen betekent heel simpel minder groen, water, en dieren kortom minder natuur. Waar mensen komen gaat een hele hoop groen/natuur kapot deze partij is totaal niet groen.

Ze maken zich ook nooit druk over de dieren en hun ruimte op deze aardkloot hoor je ze nooit over gewoon schijn betrokkenheid bij deze planeet en eigenlijk totaal geen visie hebben.Dat begrijp ik dus ook nooit van Groen Links. In een land waar heel veel mensen moeten leven, blijft nagenoeg geen ruimte over voor groen. Al die mensen zorgen ook nog eens voor veel vervuiling. Hoe dom dat je denkt zo'n probleem op te lossen door hogere belastingen.
quote:Pientjexxxx schreef op 01 maart 2017 @ 20:17:

[...]





Dat begrijp ik dus ook nooit van Groen Links. In een land waar heel veel mensen moeten leven, blijft nagenoeg geen ruimte over voor groen. Al die mensen zorgen ook nog eens voor veel vervuiling. Hoe dom dat je denkt zo'n probleem op te lossen door hogere belastingen.Dus jij vind het een beter idee omdat het klimaat gewoon naar de tering te laten gaan? Enig idee hoeveel migranten er nu al deze kant op komen door klimaatverandering, en hoeveel er dan nog bijkomen?
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 01 maart 2017 @ 20:26:

[...]





Dus jij vind het een beter idee omdat het klimaat gewoon naar de tering te laten gaan? Enig idee hoeveel migranten er nu al deze kant op komen door klimaatverandering, en hoeveel er dan nog bijkomen?



Ik denk dat er eerst eens iets aan geboortebeperking gedaan moet worden in bepaalde landen.



Als je het in Nederland groen wilt houden en de luchtkwaliteit e.d wil verbeteren dan moet je niet de grenzen wagenwijd openzetten en miljoenen extra mensen binnen halen. Die mensen moeten ergens wonen, willen ook een auto en de kachel stoken en met een beetje pech komen ze uit een cultuur waar ze het afval nog zo over het balkon kieperen.



Groen Links denkt vervolgens dat door de belastingen maar flink op te schroeven het hier dan veel schoner gaat worden. Dan ben je toch simpel als je zoiets stelt?
https://www.ted.com/talks ... _ve_ever_seen?language=nl



kijken!
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 01 maart 2017 @ 20:12:

[...]





Wat vind je daar raar aan? Nieman vroeg op geen enkel moment door, plaatste geen enkele vraag in de context.

Maar ja, Wilders gaat in gesprek met Rob Geus (je weet wel, van die keukens) en debatteert in het jeugdjournaal, dus dat geeft z'n niveau wel genoeg aan.



Het ging over journalisten en een eigen mening / voorkeur mogen hebben.

Of eigenlijk omroepen met een politieke kleur.



Van mij mag dat, geen probleem maar dan mag WNL dat ook.

WNL is onderdeel van de Telegraaf media groep en die zijn niet ANTI Wilders

Waarom zouden ze Wilders het vuur aan de schenen leggen?



Overigens interviewt Nieman iedereen op deze manier.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Pientjexxxx schreef op 01 maart 2017 @ 20:35:

[...]





Ik denk dat er eerst eens iets aan geboortebeperking gedaan moet worden in bepaalde landen.



Hoe moet dat dan gebeuren en wie moet dat uitvoeren?
quote:djengaz schreef op 01 maart 2017 @ 23:59:

[...]



Hoe moet dat dan gebeuren en wie moet dat uitvoeren?Door voorlichting te geven, door de leiders van die landen zover te krijgen dat ze het niet verbieden de mensen genezen van de hersenspoeling die ze o.a door de katholieke kerk hebben opgelopen.
En wie moet dat gaan doen en betalen?

En hoe krijg je die leiders dan zover? En de bevolking als ze het niet eens zijn met geboortebeperking? Er is nu al veel voorlichting in landen en zelfs de paus is niet meer zo anti voorbehoedsmiddelen. En hoe ga je om met armoede waardoor er juist extra kinderen nodig zijn om aan meer geld te komen? En op welke termijn moeten we dan denken?

Zomaar wat vragen die bij me op komen bij zo'n stellingname.
Alle reacties Link kopieren
[quote]hollebollegijs schreef op 01 maart 2017 @ 22:30:

[...]





Het ging over journalisten en een eigen mening / voorkeur mogen hebben.

Of eigenlijk omroepen met een politieke kleur.



Van mij mag dat, geen probleem maar dan mag WNL dat ook.

WNL is onderdeel van de Telegraaf media groep en die zijn niet ANTI Wilders

Waarom zouden ze Wilders het vuur aan de schenen leggen?





Als dat mag stap je weer de middeleeuwen in van de media/journalistiek, neem vroeger de Wiarda stichting van de PvdA bijna alle journalisten waren daar lid van nou we weten allemaal wat dat heeft betekent voor een objectieve verslaggeving.

Indien men een eigen voorkeur heeft zet gewoon de pet op voor wie je bent dan kan iedereen het zien, probleem is je krijgt dan gewoon een debat met je gast.

Wij hebben in dit land een verschrikkelijke linkse media cultuur in onze geschiedenis gehad die echt een hoop fake news de wereld hebben ingeslingerd, gelukkig begint het een beetje bij te trekken en komt er meer objectief verslag.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 01 maart 2017 @ 16:49:

[...]





Dat was wel heel gaaf. Jan Roos die geen antwoord meer wist nadat Pechtold klaar met 'm was. Het is natuurlijk ook volkomen hypocriet wat Roos loopt te lullen. Wel klagen over Marokkanen die tegen homo's zijn, maar zelf willen scoren door te zeggen dan Rutte homo zou zijn. Je bent dan geen haar beter.



Zijn totaal 2 verschillende dingen, schokkend was dat Pechtold gewoon totaal geen aandacht heeft van de geweldsdelicten van deze groep, maarja daar zal die ook wel klaar mee zijn.



Waarom worden er geen voorbeelden van Prem uit z'n radio programma naar voren gehaald, vraag ik me dan af?



Deze meneer zegt de meest racistische dingen over blanken in z'n programma, er zitten zelfs kamerleden naast hem in z'n programma en die vinden het gewoon normaal.



Hypocriet is dat hij kan wel een uur lang blondie blerren prime time op onze nationale televisie bij DWDD.



Eigenlijk is onze media van een kansloos laag inteelt niveau.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 01 maart 2017 @ 20:35:

[...]





Ik denk dat er eerst eens iets aan geboortebeperking gedaan moet worden in bepaalde landen.



Als je het in Nederland groen wilt houden en de luchtkwaliteit e.d wil verbeteren dan moet je niet de grenzen wagenwijd openzetten en miljoenen extra mensen binnen halen. Die mensen moeten ergens wonen, willen ook een auto en de kachel stoken en met een beetje pech komen ze uit een cultuur waar ze het afval nog zo over het balkon kieperen.



Groen Links denkt vervolgens dat door de belastingen maar flink op te schroeven het hier dan veel schoner gaat worden. Dan ben je toch simpel als je zoiets stelt?



Tja, maar zelfs de VS krijgt dat niet voor elkaar, dus een ontwikkelingsland?

Er wordt door het westen wel in geïnvesteerd maar In Noord Afrika heerst de Islam onder de armen en in andere delen is de katholieke kerk actief, lekker zieltjes winnen bij de armen.



Met Nederland groen houden redden we het niet, dit is niet iets wat bij de grenzen stopt dit zijn globale problemen waar globale oplossingen voor nodig zijn. Juist in landen binnen West,Midden en Zuid Azië ,landen die straks onleefbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Haaz schreef op 01 maart 2017 @ 14:42:

Kenau Jinek liet zichzelf weer lekker gaan. Wat een bitch is dat toch.

Bloedrode Pauw is ook slechts een schim van zichzelf sinds hij een moslima aan de haak heeft geslagen.

Hulde voor Jan Roos, als ik hem was geweest was ik opgestapt.

Links bolwerk daar



+ 10000



En Jinek vind ik een bitch met een hete aardappel in d'r keel, en een steeds erger wordend nep-accent.

BAH!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2017 @ 16:39:

[...]





+ 10000



En Jinek vind ik een bitch met een hete aardappel in d'r keel, en een steeds erger wordend nep-accent.

BAH!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven