Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Oke nu over aflevering 8. Ik had echt niet verwacht dat het zo uit de hand zo lopen.



Denken jullie trouwens dat Lisa vreemd is gegaan in de douche?
Alle reacties Link kopieren




Eindelijk spoileren.



Denk niet dat ze vreemd is gegaan want er hangen wel microfoons in de badkamer en als er wat gebeurd is dan had je dat wel gehoord.



Toen Rosanne bij Alex op de kamer lag hoorde je wel zoengeluiden en bij Herbert hoorde je seksgeluiden.
Alle reacties Link kopieren
Maarre die Jolien is ff losgekomen of niet. Wolf in schaapskleding hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het niet, aangezien ze anders wel de kreungeluiden hadden laten horen lijkt me? Net zoals bij Herbert.



Pfoeee, heftig wel inderdaad. Van Merijn had ik het echt niet verwacht
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, kan best aangezien die ander er volgens mij met bijna niks aan stond.



Het hoort er natuurlijk allemaal bij dat ze zo goed kunnen knippen en plakken dat het ergens op lijkt maar het gaat nu eigenlijk wel errug ver!



Vond het 7 afleveringen erg saai maar afl 8 vond ik wel spannend en ben benieuwd naar de volgende!
Alle reacties Link kopieren
En Niels is volgens mij helemaal klaar met Parastoo en zij blijft zich maar aanbieden. Triest om te zien.
Leuk dat je dit topic hebt aangemaakt.



Ik denk dat Lisa al haar kleding onder de douche heeft aangehouden. Ze liep in die witte, natte outfit de badkamer uit, leek het.

Ik denk wel dat ze onder de douche bij elkaar de verf met veel plezier van de kleding hebben geprobeerd te schrobben.



Hoe dan ook, een ander (op de bil) even aanraken was al tegen de gemaakte afspraak in. Het is een stiekemerd, die Lisa.
Vanaf aflevering 8 wordt het pas echt feest.

Kijk als ramptoerist zit ik dan dus te genieten he

Kijk, je doet zelf mee met zo'n programma he!

Moet je ook niet huilie huilie gaan doen!



Echt, soms denk ik: heb je dit programma nog nooit eerder gezien of wat? Je wéét toch hoe ze die beelden manipuleren en emotioneel pingpongen?

De ene x ziet de een niks van de ander en de ander juist veel van de een. De keer daarop neemt de een wraak en doet de ander een stapje terug en die cyclus komt keer op keer terug.

Zo ontzettend geregistreerd en vooropgezet.

Maar no mercy hoor. Eigen schuld dikke bult!



Maar jeumig, echt iedereen neukt elkaar gewoon. Love it!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond t trouwens wel apart dat ze dat laatste beeld van Jolien en Karim niet hebben laten zien bij de kampvuurbeelden.
Ja dat is waar dan hadden ze er geluid bij laten horen.



En Herbert gaf nog een klap (op de billen denk ik). Maar die was flink bezig.



Maar dat die meisjes zich daar voor lenen he, dat ze gebruikt worden om vreemd te gaan.
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 15:31:

En Niels is volgens mij helemaal klaar met Parastoo en zij blijft zich maar aanbieden. Triest om te zien.Inderdaad, how low, can you go. Hij schopte haar nog net niet uit zijn kamer.
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 15:34:

Ik vond t trouwens wel apart dat ze dat laatste beeld van Jolien en Karim niet hebben laten zien bij de kampvuurbeelden.Er worden inderdaad wel meer ondeugende, stoute beelden niet uitgezonden bij het kampvuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 16 maart 2017 @ 15:34:

[...]

Inderdaad, how low, can you go. Hij schopte haar nog net niet uit zijn kamer.Zo sneu om te zien dat ze dan maar op t bankje gaat liggen als hij haar vraagt te vertrekken. Waar is je zelfrespect meid.
Zouden er overal condooms liggen, vraag ik me af. Zo'n vrijgezel die beet heeft, kan dan niet gaan lopen zeuren over 'wacht even, ik moet even ergens condooms halen'. Zo'n vrijgezel moet er natuurlijk meteen bovenop duiken.
Wat een vreselijk exemplaar is die parastoo!

Echt te dom om te schijten!

Te lelijk om te batsen!



Niels vind ik een droeftoeter en die Alex vooral ongelooflijk doorzichtig! En een iq van een deurkruk.

Wat een blaaskaak.

Dat die Rosanna daar met open ogen intrapt! Serieus!
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 15:34:

Ik vond t trouwens wel apart dat ze dat laatste beeld van Jolien en Karim niet hebben laten zien bij de kampvuurbeelden.Welk beeld was dat?
Met wie zou Jolien een dolle nacht hebben gehad?
quote:fientje1982 schreef op 16 maart 2017 @ 15:34:

Ja dat is waar dan hadden ze er geluid bij laten horen.



En Herbert gaf nog een klap (op de billen denk ik). Maar die was flink bezig.



Maar dat die meisjes zich daar voor lenen he, dat ze gebruikt worden om vreemd te gaan.

Het zijn gewoon hoeren!

Neuken voor geld!
quote:appelientjex schreef op 16 maart 2017 @ 15:39:

[...]





Welk beeld was dat?Manipulaaaaaasie
Wat was Herbert pissig, he. Zoals hij door zijn kamer stampte en zei 'ik ga vannacht neuken!' en deed alsof hij al doggy-style bezig was. Ik vond dat erg grappig (sorry).
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 16 maart 2017 @ 15:39:

[...]

Welk beeld was dat?Aflevering 7 op t einde. Dan knuffelt ze hem in t zwembad en hij kijkt dan recht in de camera.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het echt superhefig hoe alle mannen behalve Niels zich Zó laten manipuleren door de beelden! Kom op er was amper wat gebeurd bij de vrouwen. Lisa is echt niet vreemd gegaan, dan had ze daar wel anders gezeten. Ze hebben gewoon de verf afgespoeld. Niet netjes, maar geen vreemdgaan allemaal. Die klap op de billen is sneaky, maar by far niet zo erg als wat de mannen doen. En die blijven maar zeggen dat ze zo braaf zijn. Terwijl ze zich duidelijk op lopen geilen aan die wijven daar. Echt TE heftig dat zowel Herbert als Merijn gelijk vreemdgaan. Herbert gaat ook gelijk neuken. Hij zei al: het is uit wraak en ze vergeeft het me maar. Ik ga niet voor haar vechten, ze moet maar voor mij vechten. Geen leuke jongen. Jolien is immers niet vreemd gegaan. Zoenen met een vrouw schaar ik daar niet onder. Ook al is het misschien niet leuk om te zien.
quote:appelientjex schreef op 16 maart 2017 @ 15:39:

[...]



Welk beeld was dat?Ik vermoed het beeld dat Jolien en Karim in het zwembad elkaar vasthouden en hij stiekem likbewegingen naar de camera maakt.
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 15:43:

[...]



Aflevering 7 op t einde. Dan knuffelt ze hem in t zwembad en hij kijkt dan recht in de camera.Owja die was ik vergeten. Er gebeurt zoveel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven