Leuke, spontane vriendinnen gezocht omg Amsterdam 30+

04-01-2017 21:02 19 berichten
Zijn je vriendinnen in je omgeving ook druk bezig met partner, gezin, werk exct.? Waardoor je ze minder ziet? Bij mij is dat ook het geval. Misschien kunnen we samen dingen ondernemen? Het zou leuk zijn als ik via deze weg in contact kan komen met andere leuke dames, betrouwbare vriendinnen in de dop, van rond de 30+.



Om mee te kletsen, lachen en huilen over de zin, onzin, waarden en normen van het leven, die respecteert hoe je bent.

Uit eten te gaan, of te lunchen. Ben gek op lekker eten, moet vervolgens wel 2x zo hard sporten haha.

Filmpje pakken, winkelen, op zijn tijd een avondje uit, een curus doen. Sta open voor nieuwe ervarring mits niet al te gek..



Ik kom uit Amsterdam, ben 32 jaar jong, heb een leuke vriend en goede baan. Ben erg happy en sta positief in het leven..



Spreekt het bovenstaande je aan? Laat een bericht achter, laat wat van je horen
Hoi! Klinkt leuk alleen kom ik niet uit Amsterdam...vroeger wel avonden/nachten rondgezworven.. maar ik heb een auto dus kan overal heentuffen en altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten
Hey Lady,



Leuk om van je te horen! Waar je kom vandaan?



Greezz
Hoi vlindertje,



Ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden! Wat een gezelligheid Ik ben Sophie, 33 jaar en woon in Amsterdam. Ben ook op zoek naar gezellige meiden die nog niet helemaal vastgeroest zitten ;) Heb een vriend, ben gek op borrelen, filmpje pakken, theater, dansen en musea. Lijkt me gezellig om wat af te spreken! Liefs!
Hey Sophietje,



Ook leuk om van jou te horen.



Kan je helaas geen pb sturen? Dit kan je veranderen bij je instellingen.



Greezz
Even een up
Alle reacties Link kopieren
Heej! Wat leuk om samen of met meerdere meiden leuke dingen te ondernemen. Ik ben 32 jaar en woon sinds 2 jaar samen met mn vriend in Amsterdam. Hou van muziek, films, uit eten gaan en koffie drinken. Groetjes, Joyce
Hey Joyce,



Wat leuk om van je te horen. Ben je naar A'dam verhuist om samen te wonen? Waar kom je oorspronkelijk vandaan. Kan je eventueel privé berichten versturen? Is wat fijner om te kletsen
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!! Ik ben 38 met vriend en dol op lekker eten, lang tafelen met wijntjes, festivals, terrasjes, musea, noem maar op. Ik kom zelf uit Amersfoort, maar trein wekelijks wel een paar keer naar Amsterdam. Leuk om van je (jullie) te horen! Grz!
Alle reacties Link kopieren
H
babyboom31 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 09:23
Reden: Fout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zag je berichtje en dat maakt me zeker enthousiast. Ik ben over een maandje 30, dus nog net geen 30+ Maar hopelijk is dat ook ok!

Sind een jaartje of drie woon ik samen in Amsterdam. Ik geniet van deze mooie stad waar je even een filmpje kunt pakken, heerlijk kunt eten en spontaan een theater in kan duiken. Ik sta positief in het leven en hoop met wat vriendinnen in Amsterdam er wat leuks van te maken. Lekker spontaan en genieten.



Groetjes,

Merel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bericht gemaakt en na het drukken op verzenden kreeg ik een error
Hey dames,



Leuk om van jullie alleen te horen. Gelukkig zijn er meer dames die behoefte hebben aan meer gezelligheid en vriendschap in hun leven ;)
Alle reacties Link kopieren
hi!

Mijn naam is Irene, 26 jaar. Ik woon nu 8 jaar in Amsterdam, waar ik een fantastische studententijd heb gehad met een vol sociaal leven, maar inmiddels merk ik dat steeds meer vriendinnen wegtrekken uit de stad. Hierdoor schiet gezellig borrelen/uitgaan/etentjes en spontane koffie dates er bij in. Zelf wil ik nog lang niet weg uit Amsterdam en geniet ik nog iedere dag van de stad dit is natuurlijk het allerleukst met een groep vriendinnen, dus ik wil mijn sociale contacten graag aanvullen. Ik heb wel aardig wat losse vriendinnen om mee op te pad te gaan, maar ik mis het samen dingen doen met een groep. Wat mij betreft zijn festivals of uitgaan toch leuker met als je met een aantal meiden bent.

Om wat over mijzelf te vertellen; ik gek op alles wat met eten te maken heeft: koken, uit eten, foodfestivals ;) verder heb ik een lichte online shop verslaving, ga ik graag gin tonic's drinken en loop ik hard of doe ik af en toe een groepslesje in de sportschool. Wintersporten is mijn absolute favoriet in de winter, en in de zomer maak ik het liefst een verre reis.

Ik heb sinds kort een nieuwe liefde waar ik nu druk mee om een huis te zoeken in Amsterdam. Zelf woon ik in het centrum en mijn vriend in Amsterdam Noord. Ik werk bij een adviesbureau als aanbestedingsjurist, een leuke en afwisselende baan waar ik veel voor onderweg ben maar ook relaxte thuiswerkdagen heb.



Ik hoop van je te horen en wellicht dat we binnenkort iets kunnen afspreken.



Groetjes Irene
Hey Irene,



Helemaal leuk dat je reageert. Hier net iets boven heb ik mijn email adres vermeld. Als je me een mailtje stuurt kunnen we verder kletsen en elkaar beter leren kennen..
Even een up
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Heb mijn instellingen inmiddels aangepast.. is er al een leuk groepje ontstaan? Ben even een tijdje niet online geweest liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wat een leuk initiatief. Ik woon ook in Amsterdam en ben 33 jaar oud. Ben benieuwd of jullie al hebben afgesproken en of ik een keer kan aansluiten? :) Groetjes, Sophie (toevallig ook uit 1983)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven