Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Tvp.
Alle reacties Link kopieren
- de acne gel van PCA. Ik had een tijdje hardnekkige acne op mijn kin/bovenlip, vanwege wisselen van anticonceptie etc. Met die gel is eindelijk alles helemaal weg gegaan.



- het haarmasker met haver van Weleda. Ik zocht laatst een natuurlijk masker omdat ik mijn haren enkel met natuurlijke shampoobar was en conditioner van andrelon Natuurlijk Puur. De laatste +-15 centimeter van mijn haren zijn nog behandeld met permanente verf van de drogist, en dit voelde altijd een beetje touwerig aan. Sinds ik dat haarmasker wekelijks gebruik, is mijn haar echt een stuk zachter! Voelt gezonder aan en glanst ook wel meer.



- het waterproof kohl kajal oogpotlood van Essence. Is meer een cremepotloodje dan echt een potlood, maar dit is de enigste die op mijn waterlijn blijft zitten. De rest is na 2 uur vervaagd.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn grote ergernissen is altijd dat de nagellak van mijn vingernagels na een dag alweer afbladdert. Al die moeite voor niets. Nu heb ik van de week bij de hema een basecoat en een topcoat gekocht (extreme longlasting, zwart flesje). Was niet heel duur dus ik verwachtte er weinig van. Toch blijft mijn nagellak echt een stuk beter zitten, dag 2 nu en 1 piepklein plekje waar het eraf is. Echt een groot verschil met andere lak! Dus ik ben nu al enthousiast!



TO, wat is een IPL? Ben ik wel benieuwd naar, heb ook veel rode plekjes in mijn gezicht.
Alle reacties Link kopieren
L'Oreal Studio Silk & Gloss Gladmakende spray, als ik die voor het föhnen in mijn haar doe dan is het de hele dag zacht als baby-haar. Heb wel altijd de neiging om de hele dag aan m'n haar te zitten
Revitalash werkte ook bij mij. Lange wimpers.



Dat havermasker van Weleda klinkt aantrekkelijk.
quote:AnAppleADay schreef op 17 maart 2017 @ 16:02:

L'Oreal Studio Silk & Gloss Gladmakende spray, als ik die voor het föhnen in mijn haar doe dan is het de hele dag zacht als baby-haar. Heb wel altijd de neiging om de hele dag aan m'n haar te zitten Is dat die hot straight creme? Zou die ook op krullen werken? Klinkt verleidelijk!
quote:Vlammetje-1 schreef op 17 maart 2017 @ 16:01:

Een van mijn grote ergernissen is altijd dat de nagellak van mijn vingernagels na een dag alweer afbladdert. Al die moeite voor niets. Nu heb ik van de week bij de hema een basecoat en een topcoat gekocht (extreme longlasting, zwart flesje). Was niet heel duur dus ik verwachtte er weinig van. Toch blijft mijn nagellak echt een stuk beter zitten, dag 2 nu en 1 piepklein plekje waar het eraf is. Echt een groot verschil met andere lak! Dus ik ben nu al enthousiast!



TO, wat is een IPL? Ben ik wel benieuwd naar, heb ook veel rode plekjes in mijn gezicht.Licht therapie op bepaalde golflengte. Wordt op andere golflengte ook gebruikt voor permanent ontharen.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 17 maart 2017 @ 16:10:

[...]



Is dat die hot straight creme? Zou die ook op krullen werken? Klinkt verleidelijk!



Die ja, ik heb geen idee of hij ook op krullen werkt, mijn haar is heel steil en fijn.



Edit: ohnee, ik heb niet de hot straight creme maar de hot straight spray, maar zal wel op hetzelfde neerkomen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt er trouwens op dat er ook een krullen variant is:



Tvp
Fijn topic dit. Nu wil ik die gladmakende spray ook hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjarel schreef op 17 maart 2017 @ 16:06:

Revitalash werkte ook bij mij. Lange wimpers.



Dat havermasker van Weleda klinkt aantrekkelijk.Ja ik heb al best wel wat maskers geprobeerd, maar die van Weleda is het enige masker waarvan ik het idee heb dat het écht werkt. Beschadigd haar kan niet van binnen hersteld worden, maar wel van de buitenkant een beetje (haarschubben wat sluiten).
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 17 maart 2017 @ 16:02:

L'Oreal Studio Silk & Gloss Gladmakende spray, als ik die voor het föhnen in mijn haar doe dan is het de hele dag zacht als baby-haar. Heb wel altijd de neiging om de hele dag aan m'n haar te zitten



Die wilde ik ook onmiddellijk noemen



Ik heb golvend haar - maar dan op zo'n manier dat het er slordig uitziet - en met die spray heb ik veel minder werk om het stijl te krijgen.

Stijltang en -borstel gebruik ik sinds ik die spray heb nog amper
De dermaroller. Was een tijdje geleden in de aanbieding dus had er gelijk ook één voor mijn moeder gekocht. De fijne lijntjes op haar voorhoofd zijn zo goed als weg." en ze ziet er frisser uit. Mij heeft het geholpen bij kleine littekentjes op mijn benen(was een ruig kind). Je ziet er nu niks meer van.
Herpastick: een apparaatje welke je tegen je beginnende koortslip moet houden. Deze geeft 4 sec warmte af (prikt wel), maar de koortslip zet niet door.

Als je al blaasjes hebt, drogen deze sneller in.



Ik was in het begin echt sceptisch, maar 't is een wonderapparaatje.



Ben nog op zoek naar een goed wondermiddel tegen een keizersnede litteken (moet dit nog ondergaan).
quote:Bblientje schreef op 17 maart 2017 @ 16:33:

De dermaroller. Was een tijdje geleden in de aanbieding dus had er gelijk ook één voor mijn moeder gekocht. De fijne lijntjes op haar voorhoofd zijn zo goed als weg." en ze ziet er frisser uit. Mij heeft het geholpen bij kleine littekentjes op mijn benen(was een ruig kind). Je ziet er nu niks meer van.Waar heb je die gekocht en welke lengte hebben de naaldjes? Ik heb wel van die dermastamps (dan moet je dus stampen ipv rollen) maar al tijdje niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 17 maart 2017 @ 16:38:





Ben nog op zoek naar een goed wondermiddel tegen een keizersnede litteken (moet dit nog ondergaan).Dermatix vind ik fantastisch voor littekens. Ooit op dokersrecept gekregen was toen net ontwikkeld maar nu verkrijgbaar bij de apotheek.
Keep on, keep keepin' on....
quote:Tea_bee schreef op 17 maart 2017 @ 17:01:

[...]



Dermatix! Ooit op dokersrecept gekregen was toen net ontwikkeld maar nu verkrijgbaar bij de apotheek.Heel erg bedankt! Gaat op t boodschappenlijstje.
Alle reacties Link kopieren
Essence Gel topcoat. Normaal chipt nagellak bij mij na een paar uur al. Nu blijft het zeker dagen zitten zonder schade. Gebruik het wel in combinatie met de base coat maar de nagellak is gewoon van elk willekeurig merk wat ik toevallig qua kleur wil/heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 17 maart 2017 @ 16:38:

Herpastick: een apparaatje welke je tegen je beginnende koortslip moet houden. Deze geeft 4 sec warmte af (prikt wel), maar de koortslip zet niet door.

Als je al blaasjes hebt, drogen deze sneller in.



Ik was in het begin echt sceptisch, maar 't is een wonderapparaatje.Waar koop je die? Sinds ik zwanger ben voel ik weer om de haverklap een koortslip opkomen en de vorige keer kreeg ik er een de dag van de bevalling en heb ik mijn zoontje alleen met een mondkapje op kunnen knuffelen... Als het hier sneller van over gaat wil ik het heel graag proberen!
Alle reacties Link kopieren
interessant topic
Alle reacties Link kopieren
Dure foundation. Ik kocht eerst altijd drogist merken. Ik heb nu Estee Lauder Double wear light en Chanel Vitalumiere. Dat is echt een wereld van verschil.



Verder een haarmasker van Nioxin. Kost €15, en daar doe ik nu al een half jaar mee. Als hij op is ga ik een keer naar die van weleda kijken.



En ik word blij van mijn Kaercher WindowVac. Streeploos schone ramen en het kost me 3x minder tijd om de ramen te lappen. Maar dat is geen beautyproduct.
De redness solutions dagcreme van Clinique. Nee, je haalt de oorzaak van je couperose niet weg, maar mijn huid is er wel veel rustiger door geworden waardoor ik dat laatste beetje roodheid makkelijk verdoezel. Vind het veel te duur (en ik geloof nooit in dat soort speciale cremetjes) maar het werkt ontzettend goed.
quote:my-little-appletree schreef op 17 maart 2017 @ 17:13:

[...]





Waar koop je die? Sinds ik zwanger ben voel ik weer om de haverklap een koortslip opkomen en de vorige keer kreeg ik er een de dag van de bevalling en heb ik mijn zoontje alleen met een mondkapje op kunnen knuffelen... Als het hier sneller van over gaat wil ik het heel graag proberen!



Deze bedoel ik

Herpotherm Hot Kiss Tegen Een Koortslip | Nu € 34,99 | Inhoud: Per stuk | Drogisterij.net

https://m.drogisterij.net ... lip-4260071590039?reset=1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven