Zwanger - misselijk ok, maar diarree?
vrijdag 28 december 2007 om 11:13
Hai meiden,
Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben, en ik ben nu al een week misselijk ook. Dat is op zich heel vervelend, maar ik klaag niet want ben allang blij dat het weer gelukt is! Nu heb ik alleen ook al een paar dagen de diarree (sorry...), dus ik voel me nu wel heel gammel. Is dit normaal of heb ik gewoon een buikgriep te pakken. En heeft iemand tips tegen de misselijkheid en/of de diarree? (en die van op tijd naar de wc kende ik al
Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben, en ik ben nu al een week misselijk ook. Dat is op zich heel vervelend, maar ik klaag niet want ben allang blij dat het weer gelukt is! Nu heb ik alleen ook al een paar dagen de diarree (sorry...), dus ik voel me nu wel heel gammel. Is dit normaal of heb ik gewoon een buikgriep te pakken. En heeft iemand tips tegen de misselijkheid en/of de diarree? (en die van op tijd naar de wc kende ik al
vrijdag 28 december 2007 om 11:28
dat je diarree hebt is ook een nromaal verschijnsel, door de hormonen worden je darmen lamgelegd en kun je diarree krijgen danwel verstopping. Veel vezels eten, lijnzaad door je kwark/yoghurt en lactulose mag je ook gebruiken tijdens je zwangerschap, voor een regelmatige stoelgang.
veel water drinken en veel vezels dus.
veel water drinken en veel vezels dus.

dinsdag 15 januari 2008 om 20:36
Hallo,
Voor meer informatie over dit onderwerp verwijs ik u graag door naar http://diarree.startpagina.nl Voor veel informatie en behandelmethodes.
Voor meer informatie over dit onderwerp verwijs ik u graag door naar http://diarree.startpagina.nl Voor veel informatie en behandelmethodes.
dinsdag 15 januari 2008 om 21:58
Hoi Siep,
Hier ook zwanger en diaree. Niks aan te doen, genoeg drinken en op tijd naar de wc inderdaad:) Ik ben nu trouwens 15 weken. Had het toen het zaadje geplant is heel erg, toen een tijd niet en nu sinds een paar weken weer constant. Denk dat het door de progesteron komt: daar relaxen je spieren van, je darmen dus ook helaas. Sterkte:)
Hier ook zwanger en diaree. Niks aan te doen, genoeg drinken en op tijd naar de wc inderdaad:) Ik ben nu trouwens 15 weken. Had het toen het zaadje geplant is heel erg, toen een tijd niet en nu sinds een paar weken weer constant. Denk dat het door de progesteron komt: daar relaxen je spieren van, je darmen dus ook helaas. Sterkte:)
dinsdag 15 januari 2008 om 22:00
woensdag 16 januari 2008 om 09:07
maandag 26 januari 2009 om 20:08
na een fikse griep, keelonsteking en misselijkhedvlagen, kreeg ik in week 14 last van overgeven, ik heb hiervoor gembercapsules gehaald van Vitotaal en deze helpen bij mij heel goed. Het neemt niet alle misselijkheidsvlagen weg maar ik hoef in ieder geval niet meer een emmertje mee in de auto en naar het werk. succes ermee.
maandag 26 januari 2009 om 20:10