Zwanger - misselijk ok, maar diarree?

28-12-2007 11:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben, en ik ben nu al een week misselijk ook. Dat is op zich heel vervelend, maar ik klaag niet want ben allang blij dat het weer gelukt is! Nu heb ik alleen ook al een paar dagen de diarree (sorry...), dus ik voel me nu wel heel gammel. Is dit normaal of heb ik gewoon een buikgriep te pakken. En heeft iemand tips tegen de misselijkheid en/of de diarree? (en die van op tijd naar de wc kende ik al X-D
Alle reacties Link kopieren
dat je diarree hebt is ook een nromaal verschijnsel, door de hormonen worden je darmen lamgelegd en kun je diarree krijgen danwel verstopping. Veel vezels eten, lijnzaad door je kwark/yoghurt en lactulose mag je ook gebruiken tijdens je zwangerschap, voor een regelmatige stoelgang.

veel water drinken en veel vezels dus.
Helegaar normaal. Schijnt. Ik heb het nooit gehad, maar het staat wel in alle symptoom-lijstjes.



Sun, fort! Wegwezen hier, je hebt werkt de doen!
Alle reacties Link kopieren
neeFlowertjelief, begin januari pas, dan heeft t nut. NU niet. X-D

Nu oefen ik nog gewoon, vanaf 2 januari magge we 2 keer per dag, tot de 6e dan is de lol weer over en gaan we weer terug naar t normale X-D
Nee nee, lieve Sun. Serieus: niet twee keer per dag. Beste resultaat is om de dag, ivm kwaliteit van zaad. Dussssss, ook geen hand en spandiensten tussendoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Voor meer informatie over dit onderwerp verwijs ik u graag door naar http://diarree.startpagina.nl Voor veel informatie en behandelmethodes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Siep,



Hier ook zwanger en diaree. Niks aan te doen, genoeg drinken en op tijd naar de wc inderdaad:) Ik ben nu trouwens 15 weken. Had het toen het zaadje geplant is heel erg, toen een tijd niet en nu sinds een paar weken weer constant. Denk dat het door de progesteron komt: daar relaxen je spieren van, je darmen dus ook helaas. Sterkte:)
Alle reacties Link kopieren
Tegen misselijkheid hielp bij mij niks, het is na een week 0f 13 over gegaan. Merk wel dat als ik moe ben ik nog misselijk ben, dus misschien veel rusten tegen misselijkheid? En zure dingen hielpen hier even (aarappelsalade, augurken etc).
Alle reacties Link kopieren
De diaree blijft bij mij redelijk binnen de perken door het drinken van roosvicee laxo. Helpt niet 100% maar tis wel stukken beter zo. Verder idd veel drinken (meer dan 'normaal' iig) en vezels eten (voor zover je die wegkrijgt met de misselijkheid)
Alle reacties Link kopieren
na een fikse griep, keelonsteking en misselijkhedvlagen, kreeg ik in week 14 last van overgeven, ik heb hiervoor gembercapsules gehaald van Vitotaal en deze helpen bij mij heel goed. Het neemt niet alle misselijkheidsvlagen weg maar ik hoef in ieder geval niet meer een emmertje mee in de auto en naar het werk. succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
en oja, sinds 1 week heb ik ook af en toe een dagdeel last van diarree en dan weer dagen niet... lijkt wel een soort reinigingsritueel. ik heb hhier niets tegen ingenomen omdat ik altijd wel weer een opgeruimd gevoel heb achteraf en probeer veel te blijven drinken.
Alle reacties Link kopieren
Maz, dit topic is uit 2007. Dat kind is inmiddels allang uitgepoept

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven