Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 22 -

18-03-2017 21:52 3279 berichten
En we gaan verder in deel 22!



Hallo lange nachten, uitslapen, je eigen plan trekken en vooral weinig kinderfeestjes.



Wij zijn zeker geen kinderhaters maar vinden een leven zonder kinderen nu eenmaal een stuk leuker.



Alle reacties Link kopieren
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 19 maart 2017 @ 09:04:

Ik snap dat ook nooit zo, dat kinderen niet naar hun eigen kamer kunnen.Dat kunnen ze wel maar dat moeten kinderen ook willen. Ik was als kind zijnde altijd beneden. Vond ik gezellig en mijn moeder ook. Maar ik kon mijzelf goed vermaken alleen. Dat scheelt ook veel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 maart 2017 @ 10:12:

[...]



Grapje: bingo! Ik kon het niet laten sorry.



Ik maak deel uit van de oude kindvrije brigade. Hiem kan voor me instaan. Goed gedaan! Hahaha
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:gierzwaluw33 schreef op 19 maart 2017 @ 10:16:

[...]





Goed gelukt Iebs

Wel gemeen van me.



Voor degenen die me niet kennen: IBA, getrouwd, ga richting 50 en al jaren bijzonder gewenst kindvrij. Alleen jammer dat ik nu nooit een macaroniketting ga krijgen (waag het niet dames!). Dat schijnt nogal een gemis te zijn.



Wij hebben jaren geleden als de nieuwe sufragettes gestreden dit topic op de kinderpijler te houden. Dat was serieus punt van discussie.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best zo' n ketting voor je maken hoor.
Bij gebrek aan kinderen kan ik die dingen ook de hele dag zelf gaan zitten maken. Tijd zat.
Alle reacties Link kopieren
Dan besteed je al die zeeën van tijd tenminste nuttig!
Alle reacties Link kopieren
Hullo!



Even zwaaien in de nieuwe
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 maart 2017 @ 10:32:

Bij gebrek aan kinderen kan ik die dingen ook de hele dag zelf gaan zitten maken. Tijd zat.



Maar het is veul specialer als je die lélijk geschilderd kríjgt.

#baaltdateralleenspaghettieinhuisis
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh het moet ook geschilderd.... dan laat maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 19 maart 2017 @ 11:04:

Oh het moet ook geschilderd.... dan laat maar.Beplakt mag ook. Dat is schilderen 1.7.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren




Ik heb even gegoogled hoe een macaroniketting er uit ziet. Iets zegt mij dat een eventuele macaroniketting van mijn neefjes en nichtje er echt niet zo uit zouden zien
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Hierin verschil ik denk ik niet veel van kan kinderen qua niveau, mijn knutselkunsten zijn groep 4 nog niet overstegen helaas :p. Dus als ik mijn genen zou hebben doorgegeven denk ik dat het allemaal nog dramatischer zou zijn en ik gewoon een pak ongekookte macaroni zou krijgen.
quote:Roosje234 schreef op 19 maart 2017 @ 11:45:

Hierin verschil ik denk ik niet veel van kan kinderen qua niveau, mijn knutselkunsten zijn groep 4 nog niet overstegen helaas :p. Dus als ik mijn genen zou hebben doorgegeven denk ik dat het allemaal nog dramatischer zou zijn en ik gewoon een pak ongekookte macaroni zou krijgen.Dat is dan weer praktisch want dat kun je gewoon koken.
quote:koekie1980 schreef op 19 maart 2017 @ 07:26:

Serieuze vraag: heb je dan 14 weken geen sex of hoe werkt dat...?Seks kun je ook op andere plekken hebben dan op de slaapkamer waar baby slaapt
Alle reacties Link kopieren
Voor de personen die een leven zonder kinderen leuker vinden, ook al ben je volwassen, je bent en blijft een kind van je ouders. Zouden zijn hun leven leuker vinden als JULLIE er niet waren geweest?



Maar effe serieus, kinderen / ouders zijn is niet altijd leuk / gezellig, het maakt ook niet volmaakt gelukkig en soms is het wel eens dat je denkt 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen?' daar zorgen voor echt niet op houdt als je kind volwassen is en op zichzelf woont.........



Snap meer dan goed genoeg dat mensen geen kinderen WILLEN, om wat voor reden dan ook. Of het dan kinderen haters zijn, maakt niet uit.



Wat wel opvalt én zeker een trend van vandaag de dag is, zij die geen kinderen hebben kunnen steeds minder hebben / verdragen steeds minder van kinderen en hun ouders................ Leef en laat leven, de wereld is van iedereen en niet alleen van jou.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt wat jou opvalt en wat jijals trend ziet?
Alle reacties Link kopieren
Wat mij opvalt is dat ouders met kinderen steeds meer de wereld als speelplaats zien van hun kinderen. Ze willen wel kinderen, maar er niets voor opgeven. Dus gaan de kinderen overal mee naar toe. En niet de hele wereld zit daar op te wachten..
quote:Kleppeboxx schreef op 19 maart 2017 @ 12:30:

Voor de personen die een leven zonder kinderen leuker vinden, ook al ben je volwassen, je bent en blijft een kind van je ouders. Zouden zijn hun leven leuker vinden als JULLIE er niet waren geweest?



Waarschijnlijk niet, zij wilden namelijk wél kinderen.



quote:Kleppeboxx schreef op 19 maart 2017 @ 12:30:

Maar effe serieus, kinderen / ouders zijn is niet altijd leuk / gezellig, het maakt ook niet volmaakt gelukkig en soms is het wel eens dat je denkt 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen?' daar zorgen voor echt niet op houdt als je kind volwassen is en op zichzelf woont.........



Snap meer dan goed genoeg dat mensen geen kinderen WILLEN, om wat voor reden dan ook. Of het dan kinderen haters zijn, maakt niet uit.



Wat wel opvalt én zeker een trend van vandaag de dag is, zij die geen kinderen hebben kunnen steeds minder hebben / verdragen steeds minder van kinderen en hun ouders................ Leef en laat leven, de wereld is van iedereen en niet alleen van jou.Soms lijkt het wel of de wereld alleen van kinderen is
Alle reacties Link kopieren
En fijn hoor dat je snapt dat niet iedereen kinderen wilt. Ik lees "bladiebladiebla" en dan een sneer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 maart 2017 @ 10:23:

[...]

Wij hebben jaren geleden als de nieuwe sufragettes gestreden dit topic op de kinderpijler te houden. Dat was serieus punt van discussie.Ha wat leuk. Toen ik het topic gisteren tegenkwam op de kinderpijler vond ik dat toch wel een stunt, moest er even hartelijk om lachen . Ik vind de analogie met een topic over het niet hebben van werk (of geld) dat thuishoort op de werkpijler (of geld en recht-pijler) ijzersterk.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 19 maart 2017 @ 12:39:

En fijn hoor dat je snapt dat niet iedereen kinderen wilt. Ik lees "bladiebladiebla" en dan een sneer.Dit inderdaad. Ik ga er niet eens op antwoorden verder.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:viennas schreef op 19 maart 2017 @ 12:36:

Wat mij opvalt is dat ouders met kinderen steeds meer de wereld als speelplaats zien van hun kinderen. Ze willen wel kinderen, maar er niets voor opgeven. Dus gaan de kinderen overal mee naar toe. En niet de hele wereld zit daar op te wachten..Mensen beginnen nu eenmaal als baby, dan worden ze kind en daarna pas volwassen. Mensen van alle leeftijden, alle geslachten en alle etniciteiten bestaan op deze wereld. Dat jij een bloedhekel hebt aan een van de categorieen mensen, doet daar niks aan af. Het is doodnormaal dat kinderen bij het leven horen en niet weggestopt zitten in huizen, speelparadijzen en pannenkoekenrestaurants, omdat jij er anders misschien eens last van ze hebt. Mensen leven hun leven, met of zonder kinderen. Gelukkig heb jij geen zeggenschap over het leven van mensen met kinderen, anders zaten we nu in een afgesloten reservaat.
Alle reacties Link kopieren
Hey lekker weertje vandaag he?
I would rather shit in my hands and clap
quote:tialtngo schreef op 19 maart 2017 @ 13:16:

Hey lekker weertje vandaag he?



Het valt hier een beetje tegen. Net wel even een zonnetje, maar die is alweer weg.



We hebben een nestkastje hangen en daar kwam net een koolmeesje bij kijken. Die mag hier wel kindjes maken
quote:Kleppeboxx schreef op 19 maart 2017 @ 12:30:

Voor de personen die een leven zonder kinderen leuker vinden, ook al ben je volwassen, je bent en blijft een kind van je ouders. Zouden zijn hun leven leuker vinden als JULLIE er niet waren geweest?



Maar effe serieus, kinderen / ouders zijn is niet altijd leuk / gezellig, het maakt ook niet volmaakt gelukkig en soms is het wel eens dat je denkt 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen?' daar zorgen voor echt niet op houdt als je kind volwassen is en op zichzelf woont.........



Snap meer dan goed genoeg dat mensen geen kinderen WILLEN, om wat voor reden dan ook. Of het dan kinderen haters zijn, maakt niet uit.



Wat wel opvalt én zeker een trend van vandaag de dag is, zij die geen kinderen hebben kunnen steeds minder hebben / verdragen steeds minder van kinderen en hun ouders................ Leef en laat leven, de wereld is van iedereen en niet alleen van jou.

Het is onderzocht dat ook veel ouders zich ergeren aan andermans kinderen. Dat is niet aan kindvrijen voorbehouden.



En ik denk ook dat de afnemende toleratie alles te maken heeft met een veranderde opvoeding, Kinderen worden simpelweg vrijer gelaten en minder gecorrigeerd. Onder het mom van "het zijn kinderen".

Daarnaast ligt de tolerantiedrempel in de maatschappij op alle fronten lager.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven