Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen..

20-03-2017 16:31 726 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik wil graag afvallen en zoek enthousiaste mensen die met mij mee willen schrijven!

Gewoon af en toe je verhaal kwijt kunnen wat goed ging of juist slecht. Elkaar motiveren en onze doelen halen!

Een stok achter de deur zodat ik nu eindelijk die 65 kilo (of minder) op mijn weegschaal ga zien.

Vandaag gewogen en weeg nu 74,6 kilo.



Nu wil ik door tot ik de 65 kilo heb gehaald en hoop dat jullie mijn stok achter de deur



Mijn plan:

Gezonder eten, denk aan volkoren producten, fruit, vlees vaker vervangen door vis en vooral veel groente!

Zo min mogelijk uit een pakje en snoep/koek/chips laat ik achterwege.

Sporten en veel wandelen.



Dus wil je meeschrijven? Graag!
Alle reacties Link kopieren
Wil ik wel! Net verjaardagsweekend achter de rug met weer heel erg fout t gevoel dat ik t allemaal wel verdiend heb door hard werken.... Maar hoe krijg ik al die verdienmomenten er weer af??? (En hoe ga ik mezelf gezonde verdien momenten geven????). Streefgewicht 68 kg. Nu.....75.5
denkmetjehart
Alle reacties Link kopieren
Zoals jij het schrijft zo gaat het bij mij nou ook!!



Wilde er toevallig ook een topic over gaan openen en dan vooral met oog op de zomer.



Dus ja ik schrijf en lees ook graag mee.
Alle reacties Link kopieren
Second 13 je kan proberen jezelf geen verdien momenten meer te geven met eten maar met wat leuks. Beloof jezelf dat je mag gaan shoppen als je je streefgewicht hebt bereikt. En in de tussentijd als je jezelf wil belonen gun jezelf een leuk uitje.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je mee wilt schrijven second13.

Ik wil mezelf op een andere manier leren belonen, dus heb ik een goede week gehad dan mag ik wat extra's kopen. Een leuk tijdschrift, nagellak, bloemetje, o.i.d. (geld wat ik anders aan ongezond eten had uitgegeven) Een dag hard gewerkt, lekker ontspannen in bad. Zulke dingen.

En ik mocht mijn doel halen dan mag ik van mezelf een sieraad uitzoeken bij juwelier.

Misschien ook iets voor jou, om jou verdienmomenten los te gaan zien van eten?
Ik wil ook wel meeschrijven



Er miet hier ongeveer vijf kilo af. Die zijn er in het laatste anderhalf jaar ongeveer bijgekomen.

Ik eet nu vaak onregelmatig en te vaak ongezond. Ook is het sporten we de laatste tijd bij ingeschoten.



Ik wil nu actie ondernemen voor het uit de hand loopt en ik echt te zwaar word.

Het zo fijn zijn als ik schaamteloos in een bikini kan deze zomer
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo, ja ik zat zelf ook al te kijken of er geen vers topic was.

Leuk dat je mee wilt schrijven, haha, jou naam + plaatje past er niet echt bij hè.



Ik hoop dat ik mijn doel ik juli heb gehaald of in ieder geval een heel eind ben.



bagheera91, ook leuk dat je er bent!

Schaamteloos in bikini, dat gevoel wil ik wel eens meemaken!
Alle reacties Link kopieren
Doe mee met Linda met de Mol
In de zomer van 2015 had ik dat gevoel nóg

Vorig jaar al minder en momenteel weer is dus nog iets meer dan afgelopen zomer
Alle reacties Link kopieren
Ja geen eten meer verdienen....ik spreek mijn lichaam alvast streng toe! Vroeger verdiende ik ook wel een sigaartje maar daar ben ik al jaren mee gestopt dus die beloning is al weg gevallen. Ik zal eens n lijstje met alternatieven gaan bedenken Julia65 helaas heb ik geen bad en werk waarbij nagellak verboden is maar bv nu een echt mooi sierraad spotten en daar voor sparen als ik t vol hou dat klinkt ook wel goed. Maar dat is weer zo ver weg... Affijn ik denk nog verder maar heb heeerl graag deze forumstok achter de deur!! Leuk!
denkmetjehart
Alle reacties Link kopieren
ik doe mee! Wil ongeveer 7 kg kwijt (van 60 nr 53 kg , ben 1.59 )en trek daar een half jaar voor uit (maar...ik word 12 juli 40 en het zou wel heel lekker zijn als er dan al resultaat is . Ben afgelopen donderdag begonnen met een Personal Trainer (samen met mij n man) en dat doen we 2 x in de week, ook hebben we een roeimachine aangeschaft en nog wat fitness attributen en hebben dus een soort van mini gym thuis. Ook let ik op mijn voeding maar ik eet eerder te weinig dan te veel, wel is wijn bij mij een dingetje...eh ...ding. Maar het moet wel leuk blijven dus die wil ik me in het weekend toch niet ontzeggen.
Alle reacties Link kopieren
Julia65 en de rest we zijn begonnen!
denkmetjehart
Alle reacties Link kopieren
Ik wil denk ik ook meedoen, als dat mag. Heb mezelf ook aangemeld voor LindaLijnt, gewoon voor de extra spirit.



Vind jouw beloonmomenten heel herkenbaar. Weekend is voor mij echt lekker eten, vrijdagavond na werk gaat het hier al los. Vaak balans ik het de week erna wel. Maar ik begin het weekend ook steeds eerder en stop er te laat mee (zo op woensdagavond na de thuisbezorgd.nl zeg maar )



Sporten doe ik al vrij veel (sowieso 3 x per week) en ik weet ook hoe ik gezond moet eten. Nou idd nog een andere manier van belonen zien te vinden. Ik zou er graag 5 kilo af willen. Maar 2-3 is in principe ook genoeg.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Guppekop, dat klinkt als een serieuze aanpak!

Leuk dat je mee schrijft, en die wijn dat moet je doen als je je daar goed bij voelt. Zolang het geen zoete is en met mate dan kun je daar volgens mij prima mee afvallen.
Alle reacties Link kopieren
Gatochpoetsen, haha heel herkenbaar.

Vaak was een reden in mijn hoofd ook: Het is weekend, dan mag het!

Ja nu even niet meer Julia, we gaan er nu gewoon voor en die knop moet om.



Helaas is mijn vriend een snoepkont en staan er overal potjes snoep in huis / kast vol. Hij is totaal niet te dik dus overhalen om met mij mee te doen word hem niet.

Dat word nog het lastigste, die op de keukentafel stond heb ik al uit het zicht gezet.
Alle reacties Link kopieren
wij doen het wel samen gelukkig, dat is wel prettig en inderdaad: serieuze aanpak, mijn man slaat altijd een beetje door met dat soort zaken, heeft bij wijze van spreken al een motor gekocht voordat hij aan de rijlessen begint
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatochpoetsen schreef op 20 maart 2017 @ 17:07:

Ik wil denk ik ook meedoen, als dat mag. Heb mezelf ook aangemeld voor LindaLijnt, gewoon voor de extra spirit.



Vind jouw beloonmomenten heel herkenbaar. Weekend is voor mij echt lekker eten, vrijdagavond na werk gaat het hier al los. Vaak balans ik het de week erna wel. Maar ik begin het weekend ook steeds eerder en stop er te laat mee (zo op woensdagavond na de thuisbezorgd.nl zeg maar )



Sporten doe ik al vrij veel (sowieso 3 x per week) en ik weet ook hoe ik gezond moet eten. Nou idd nog een andere manier van belonen zien te vinden. Ik zou er graag 5 kilo af willen. Maar 2-3 is in principe ook genoeg.Bij Lindalijnt heb ik me ook aangesloten inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man doet niet bewust mee met afvallen ofzo. Heeft geen streven. Hij heeft wel gezegd dat we de komende weken gewoon even geen weekend boodschappen halen = vreetfestijn. Het komt dus gewoon niet in huis. Maar ik ken mezelf, als ik echt 'hoofdhonger' heb (lekkere trek), dan zijn zelfs crackers met pasta niet veilig. Maar goed, met dat soort zondigmomenten heb ik wel minder de neiging om door te slaan en pak ik de gezonde draad altijd wel weer makkelijker op.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Grappig, zaterdag heb ik tijdens een high-tea de knoop doorgehakt, was heerlijk aan het eten, en eten, en nog meer eten, dat ik me bedacht, leuk, maar dat draagt niet bij aan een gezonde lifestyle. Ik drink niet veel (alcohol) maar ben een enorme choc-aholic. Schep bij het avondmaal gerust nóg een tweede bord vol om die lekker op te eten. Dat i.c.m. met te weinig bewegen heeft ervoor gezorgd dat ik door de jaren heen een buikje heb gekregen.



Ik wil van 99.9 kg (zondagochtend) naar 90 kg. Ben een man van 32 jaar. Heb er niet bewust een termijn aan gehangen. Wil het combineren met ca. 3x p. wk. bewegen (5-10km hardlopen of voetbaltrainen bij het gezelligheidselftal), significant meer dan wat ik nu doe. Daarnaast ben ik bewuster met eten. In elk geval meer portioneren, minder vette dingen, minder chocola en meer fruit. Daarnaast toch wel ook proberen om 2 liter water te drinken en minder frisdranken.



Succes mede-afvallers. Hou vol. Geniet van de overwinningen en bereikte winsten en leer van de foutjes en accepteer ook dat er eens mindere perioden zullen zijn. Ook kleine stapjes voorwaarts zijn per saldo vooruitgang
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-03-2017 09:04
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gatochpoetsen, wel fijn dat hij er mee eens is dat er geen lekkere dingen meer worden gehaald.

Dat ga ik met mijn vriend niet voor elkaar krijgen.

Hij zou mij eerder overhalen om toch wat lekkers te nemen, maar nee is nee!



Wtn, welkom!

Je plan klinkt goed! Doe je dat voetballen nu ook al?



Net avond eten op en straks richting de sportschool.

Daarna nog een schaaltje yoghurt en dan op tijd na bed.

Als dat me zo lukt, ben ik helemaal tevreden en zit dag 1 er op!



Vandaag boodschappen gedaan en alleen maar gezonde dingen gehaald met name heel veel groente. Dus de koelkast ligt vol met gezonde dingen en ik heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen!

Waarschijnlijk is dit laatste moment van vandaag dat ik op pc ben, dus iedereen succes vanavond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Julia65 schreef op 20 maart 2017 @ 18:06:





Wtn, welkom!

Je plan klinkt goed! Doe je dat voetballen nu ook al?







Ik voetbal meer niet dan wel. Gezelligheidselftal en 23 man op de lijst. Ik train per saldo 2x per maand en speel 1x per maand een helft. Ik ben merkbaar meer aanwezig voor de gezelligheid.



De inkopen zo doen dat het gezonde spul in huis is, maar vooral het ongezonde spul niet in huis komt, dat is wel verstandig. Succes met sporten zo.
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik schrijf ook graag mee in een kersvers topic!



Ik ben een week of 5 geleden begonnen met Weight Watchers (als stok achter de deur) en nu 4 kilo afgevallen.



Ik ben 1.60m lang en woog 71 kilo. Mijn streefgewicht is rond de 60-62 (gezond BMI). Ik weeg elke woensdag.



Deze week was erg zwaar, veel feestjes en verleidingen. Verwacht niet te zijn afgevallen deze week, zou fijn als het stabiel is gebleven!
Eerste goede stap

Geen toetje genomen na het eten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil ook wel! ben in januari begonnen en nu ongeveer 5 kilo kwijt maar ik wil er nog 6 af. en strakker worden. ben 1,71 m en weeg nu 74.1. ik sport 4 keer in de week waarvan een keer met personal trainer en eet gezond, volkoren etc. maar iig geen koolhydraten in de avond. tot nu toe gaat het goed. ik wil graag meeschrijven voor de stok achter de deur! succes allemaal!!!
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven